Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2441 Skrevet 5. mai 2011 (endret) På previewen ser det ut som om Ole går til Kine, men jeg fikk ikke helt med meg hvor Heidi stod så det kan jo være rett ved siden av. Endret 5. mai 2011 av Arnøy
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2442 Skrevet 5. mai 2011 På previewen ser det ut som om Ole går til Kine, men jeg fikk ikke helt med meg hvor Heidi stod så det kan jo være rett ved siden av. Kanskje det bare er for å lage litt spenning? At det skal se ut som han går til Kine?
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2443 Skrevet 5. mai 2011 Om Heidi sitter ved siden av Kine så er det vanskelig å si hva som skjer, siden han da går mot begge. Men jeg tviler på at han kopierer stuntent til Maren fra forrige uke. Disse previewene er jo kjent for å ødelegge endel, så det ville ikke vært rart om Heidi står langt unna Kine.
Plutseliten Skrevet 5. mai 2011 #2444 Skrevet 5. mai 2011 På previewen ser det veldig spennende ut siden Ole sier at han har kalde føtter ang planen, og det kan se ut som om han går til Kine. Jeg tror han kommer til å gå til Heidi, jeg. Jeg håper i hvert fall det - og at Heidi velger Ole. Vil ikke at Kim skal gå ut. Blir spennende uansett!
Lillemeg25 Skrevet 5. mai 2011 #2445 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kan ikke se for meg at Heidi velger Ole fremfor Kim, men håper hun gjør det. Håper hun velger Ole siden Kim har så "hjemlengsel".
Gjest Canis lupus Skrevet 5. mai 2011 #2446 Skrevet 5. mai 2011 Men hadde jeg vært Kim, ville jeg egentlig sagt at han hadde fått beskjed av redaksjonen at broren/moren/faren var påkjørt og lå alvolig skadd på sykehuset. Han ville så gjerne hjem, men redaksjonen ville at det skulle være litt drama omkring det, og at han derfor måtte bli sendt ut i parsermonien. Mer sansynlig at hun sender han hjem da, enn fordi han er litt lei.. Sto jo at han fikk juge så mye han ville.. 1
Gjesten Skrevet 5. mai 2011 #2447 Skrevet 5. mai 2011 Jeg driter egentlig i hva som skjer med Kim, men jeg vil ikke at Ole skal ryke ut 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2448 Skrevet 5. mai 2011 Litt OT, men er det noen som vet hvor man kan se tidligere sesonger med Paradise Hotel Danmark? Vil gjerne se sesong 1-3, men finner ingen steder på nette Noen som vet? Jeg vil ikke at Ole eller Kim skal dra, men en av de må dra i kveld.
liseanthus Skrevet 5. mai 2011 #2449 Skrevet 5. mai 2011 Tror egentlig ikke Heidi vil velge ole, i og med at hun vet han er keen på henne og det ikke er gjensidig, tenk så kleint å dele seng med noen du ikke deler følelser for lissom.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2450 Skrevet 5. mai 2011 Stakkars Ole. Er jo ikke rart han tror Heidi liker han. Hun oppfører seg jo som om hun gjøre det når hun er sammen med han..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2451 Skrevet 5. mai 2011 Men hadde jeg vært Kim, ville jeg egentlig sagt at han hadde fått beskjed av redaksjonen at broren/moren/faren var påkjørt og lå alvolig skadd på sykehuset. Han ville så gjerne hjem, men redaksjonen ville at det skulle være litt drama omkring det, og at han derfor måtte bli sendt ut i parsermonien. Mer sansynlig at hun sender han hjem da, enn fordi han er litt lei.. Sto jo at han fikk juge så mye han ville.. sånt er jo ikke akkurat pent å spøke med da. 1
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #2452 Skrevet 5. mai 2011 Hehehe, en stykk vonbråten Heidi! Kim veit å spille :D
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2453 Skrevet 5. mai 2011 Tenk så lurt Ole må føle seg når Kim stiller seg sammen med han bak Heidi! Han kommer sikkert til å tro at Kim har lurt han for å få ham ut. Gleder meg til å se ansiktet til Ole
Gjesten Skrevet 5. mai 2011 #2454 Skrevet 5. mai 2011 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Kim ikke bare sørget for at en av de nye stilte seg bak Heidi. Det må jo ha vært mye lettere enn å få ole til å gjøre det
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2455 Skrevet 5. mai 2011 Men det er vel lettere å få Heidi til å velge Ole enn en av de nye som hun egentlig ikke liker...
frøken gurine:) Skrevet 5. mai 2011 #2456 Skrevet 5. mai 2011 håper han får til oppdraget.. men syns det ser vanskelig ut.
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2457 Skrevet 5. mai 2011 Syns det er kult at Kim tar hele oppdraget med et smil
Gjest Canis lupus Skrevet 5. mai 2011 #2458 Skrevet 5. mai 2011 Helvette for noen TRASHY støvletter Madelen hadde! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2459 Skrevet 5. mai 2011 kan jo hende heidi skjønner at det er noe muffins hvis ole stiller seg bak hu..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå