Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #2421 Skrevet 4. mai 2011 Nå tar han tydeligvis seks forskjellige jenter på en dag, og har diverse trekanter og firkanter, ikke rart tallet går fort opp da :gjeiper:
Audrina Skrevet 5. mai 2011 #2422 Skrevet 5. mai 2011 Parsermonien i morgen blir den mest spennende hittil i sesongen spør du meg! Håper Kim klarer oppdraget, men samtidig håper jeg ikke at Ole må ut Men en ting til.. Jeg lurer litt på maten de får servert der inne :gjeiper: Synes jeg ser Coca Cola bokser overalt, spesiellt til frokost?! Hvorfor får vi alltid se frokosten, men ikke middagen? Og er det bare jeg som synes Madde ser ut som om hun har lagt på seg merkbart der inne? Så et klipp med henne fra begynnelsen av sesongen, og hun så mye mindre ut i ansiktet og armene spess.. Ang. Mats har jeg ikke ord. Blir flau, kvalm og irritert av å se på han. Synes synd på de som er der inne med han. 2
Despicable Me Skrevet 5. mai 2011 #2423 Skrevet 5. mai 2011 Parsermonien i morgen blir den mest spennende hittil i sesongen spør du meg! Håper Kim klarer oppdraget, men samtidig håper jeg ikke at Ole må ut Men en ting til.. Jeg lurer litt på maten de får servert der inne :gjeiper: Synes jeg ser Coca Cola bokser overalt, spesiellt til frokost?! Hvorfor får vi alltid se frokosten, men ikke middagen? Og er det bare jeg som synes Madde ser ut som om hun har lagt på seg merkbart der inne? Så et klipp med henne fra begynnelsen av sesongen, og hun så mye mindre ut i ansiktet og armene spess.. Har også lagt merke til det, men tror ikke hun er den eneste, merker litt forskjell på Heidi også. Og Ole har begynt å få pondus Ang. Mats har jeg ikke ord. Blir flau, kvalm og irritert av å se på han. Synes synd på de som er der inne med han. Noen som har lagt merke til hvordan han snakker om moren sin? Blir så flau på hennes vegner
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2424 Skrevet 5. mai 2011 Parsermonien i morgen blir den mest spennende hittil i sesongen spør du meg! Håper Kim klarer oppdraget, men samtidig håper jeg ikke at Ole må ut Men en ting til.. Jeg lurer litt på maten de får servert der inne :gjeiper: Synes jeg ser Coca Cola bokser overalt, spesiellt til frokost?! Hvorfor får vi alltid se frokosten, men ikke middagen? Og er det bare jeg som synes Madde ser ut som om hun har lagt på seg merkbart der inne? Så et klipp med henne fra begynnelsen av sesongen, og hun så mye mindre ut i ansiktet og armene spess.. Ang. Mats har jeg ikke ord. Blir flau, kvalm og irritert av å se på han. Synes synd på de som er der inne med han. Jeg leste bloggen til Noor for lenge siden og hun skrev at mange gikk opp i vekt der pga maten de fikk servert. Å de kan også gå i kjøleskapet å forsyne seg med brus og hva de vil.
Sarafina Skrevet 5. mai 2011 #2425 Skrevet 5. mai 2011 Forresten så tror jeg ikke en dritt på at Niklas Vindel ikke er stolt av sine 250 Les denne! http://www.seher.no/868441/paradise-niklas-ber-seerne-om-unnskyldning her sier Niklas Vindel at det ikke stemmer at han har hatt sex med 250 stk, og at han var beruset da han sa det. Wtf? Da tror jeg det hadde vært lurere å stå for det han hadde sagt - nå sier han jo at det var løgn og skryte på seg
Gjest Jente1990:) Skrevet 5. mai 2011 #2426 Skrevet 5. mai 2011 Jeg håper ikke Mats må dra i dag, men det må han sikkert. Hvem er det som kommer til å velge han liksom? Lurer på hvor han stiller seg, Han lager jo litt liv da. Derfor vil jeg ikke at han skal dra. Mikke kan egentlig dra. Han er så anonym og kjedelig.
Sarafina Skrevet 5. mai 2011 #2427 Skrevet 5. mai 2011 Jeg håper ikke Mats må dra i dag, men det må han sikkert. Hvem er det som kommer til å velge han liksom? Lurer på hvor han stiller seg, Han lager jo litt liv da. Derfor vil jeg ikke at han skal dra. Mikke kan egentlig dra. Han er så anonym og kjedelig. Det kan jo hende TV3 finner på en eller annen twist slik at Mads får bli. De pleier jo å gi de om er godt TV-materiale litt fordeler sånn sett Venter egentlig på at de skal sende inn en av de gamle (selv om jeg ikke håper det, de er kjedelige..), og da tipper jeg på Niclas Wicksell. Synes egentlig Heidi var litt slem mot Ole, jeg også... Det Ole sa om henne var skikkelig søtt, også foran alle de andre under Pandoras Er det ikke slik alle jenter ønsker å høre?
Gjest Linda sofie Skrevet 5. mai 2011 #2428 Skrevet 5. mai 2011 Det kan jo hende TV3 finner på en eller annen twist slik at Mads får bli. De pleier jo å gi de om er godt TV-materiale litt fordeler sånn sett Venter egentlig på at de skal sende inn en av de gamle (selv om jeg ikke håper det, de er kjedelige..), og da tipper jeg på Niclas Wicksell. Synes egentlig Heidi var litt slem mot Ole, jeg også... Det Ole sa om henne var skikkelig søtt, også foran alle de andre under Pandoras Er det ikke slik alle jenter ønsker å høre? Jeg synes de har vært dårlige til å gi fredninger i år jeg. Har vel kun vært 1 fredning som jeg kan huske. Nora fikk en. Jeg synes Mads skulle få en fredning. Han har ikke sjans til å overleve uten. Jeg synes å Heidi var litt slem med Ole.
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2429 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Det har vært flere fredninger enn det. Maren gikk jo ut fordi Madde hadde fredning, var det ikke sånn? Og Kim fikk fredning da han vant mr paradise? Også hadde Joachim eller Christina en heelt unødvendig fredning en gang. Endret 5. mai 2011 av Xaphan
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2430 Skrevet 5. mai 2011 Det har vært flere fredninger enn det. Maren gikk jo ut fordi Madde hadde fredning, var det ikke sånn? Og Kim fikk fredning da han vant mr paradise? Også hadde Joachim eller Christina en heelt unødvendig fredning en gang. Madde hadde ikke akkurat en fredning. Hun hadde en slags makt at hun kunne bestemme hvem som røyk ut. Maren og Madde sto begge bak LN og han valgte Madde, så kunne Madde bestemme om hun fikk bli eller ikke liksom. At Maren kunne bytte plass med noen andre jentene, men Maren måtte ut. Å jeg kan ikke huske at Kim har hatt en fredning? Men Joachim fikk en fredning en gang som helt unødvendig.
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2431 Skrevet 5. mai 2011 Madde hadde ikke akkurat en fredning. Hun hadde en slags makt at hun kunne bestemme hvem som røyk ut. Maren og Madde sto begge bak LN og han valgte Madde, så kunne Madde bestemme om hun fikk bli eller ikke liksom. At Maren kunne bytte plass med noen andre jentene, men Maren måtte ut. Å jeg kan ikke huske at Kim har hatt en fredning? Men Joachim fikk en fredning en gang som helt unødvendig. Åja, stemmmer det! Troor Kim fikk fredning da han vant Mr Paradise? Men siden han sto så trygt bak Heidi uansett så ble det liksom ikke noe særlig snakk om den. Mulig jeg tar feil, naturligvis.
Gjest Canis lupus Skrevet 5. mai 2011 #2432 Skrevet 5. mai 2011 Håper Kim klarer oppdraget! Forresten syntes jeg det er litt dårlig gjort å "velge" Ole til å stå bak Heidi. Han gamler jo litt med Ole, ettersom at han også ryker hvis Kim ikke klarer oppdraget.. Vil ikke at Ole skal dra
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2433 Skrevet 5. mai 2011 Håper Kim klarer oppdraget! Forresten syntes jeg det er litt dårlig gjort å "velge" Ole til å stå bak Heidi. Han gamler jo litt med Ole, ettersom at han også ryker hvis Kim ikke klarer oppdraget.. Vil ikke at Ole skal dra hvor får dere det fra at Ole ryker hvis Kim ikke klarer oppdraget??
Xaphan Skrevet 5. mai 2011 #2434 Skrevet 5. mai 2011 Hvis Heidi velger Kim, så er det jo egentlig Ole som skal ut. De har ikke sagt noe om at den som eventuelt blir valgt ut får bli.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2435 Skrevet 5. mai 2011 jeg vil nå heller tippe at om kim ikke klarer oppdraget, så står ole hos heidi uansett.. tenker jeg da..
Lunivere Skrevet 5. mai 2011 #2436 Skrevet 5. mai 2011 Tror at om Kim ikke greier oppdraget, må han dra fra Paradise for alltid, mens Ole får bli. Håper jeg, da!
Gjest Canis lupus Skrevet 5. mai 2011 #2437 Skrevet 5. mai 2011 hvor får dere det fra at Ole ryker hvis Kim ikke klarer oppdraget?? Hvis Heidi velger Kim i stedet for Ole, så ryker jo Ole ut.. Vet ikke jeg Har bare sett for meg det at begge ryker dersom Kim mislykkes.
frøken gurine:) Skrevet 5. mai 2011 #2438 Skrevet 5. mai 2011 først må vi se om han faktisk steller seg der da. er jo ikke sikkert det heller da.. spennende å se i kveld hva som skjer.
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2439 Skrevet 5. mai 2011 Nå gleder jeg meg! Ole sier jo på reklamen at han fikk litt kalde føtter, men håper han stiller seg bak Heidi. Spennende. Lurer på hvor de to nye guttene stiller seg? Mats har ikke sjans hos noen av jentene.
smalls Skrevet 5. mai 2011 #2440 Skrevet 5. mai 2011 Tror at om Kim ikke greier oppdraget, må han dra fra Paradise for alltid, mens Ole får bli. Håper jeg, da! Ja slik tror jeg å det blir. At hvis Kim ikke klarer oppdraget, så må han forlate hotellet for alltid. Hvis Heidi ikke velger han så må han også forlate hotellet, men kommer tilbake neste uke med en fredning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå