Gjest Armule Skrevet 4. mai 2011 #2402 Skrevet 4. mai 2011 Hahaha, Kine skal være så jævlig alvorlig og sint! Det er nesten litt søtt, men bare nesten. Måten hun prater på når hun er sur og irritert er bare litt overkill.
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2011 #2403 Skrevet 4. mai 2011 Hahaha, Kine skal være så jævlig alvorlig og sint! Det er nesten litt søtt, men bare nesten. Måten hun prater på når hun er sur og irritert er bare litt overkill. Jeg synes Kine er veldig plagsom jeg.
Gjest Armule Skrevet 4. mai 2011 #2404 Skrevet 4. mai 2011 Ja, hun var grei forrige uke. Ser ut til at hun har blitt veldig komfortabel der inne, og er mer seg selv. Mer seg selv er tydeligvis å være plagsom og sur
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #2405 Skrevet 4. mai 2011 Så hvis Kim klarer oppdraget blir både Kim og Ole, men hvis Kim ikke klarer det går begge ut?
Gjest Armule Skrevet 4. mai 2011 #2406 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Nei, om han klarer det må han dra. Men kommer tilbake igjen neste uke, med fredning i to uker Hva som skjer med han andre om hun fortsatt velger Kim tror jeg ikke vi har fått vite. Endret 4. mai 2011 av Arnøy
Gjest Lacus Skrevet 4. mai 2011 #2407 Skrevet 4. mai 2011 Meb om Heidi ikke velger Ole men Kim, da går jo Kim ut, hva skjer med Ole da? Får han bli selv om han blir valgt vekk?
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #2408 Skrevet 4. mai 2011 Meb om Heidi ikke velger Ole men Kim, da går jo Kim ut, hva skjer med Ole da? Får han bli selv om han blir valgt vekk? Var det jeg tenkte. Han burde jo egentlig gå ut hvis han ikke blir valgt.
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2011 #2409 Skrevet 4. mai 2011 Er veldig spent på hva som skjer i morgen Lurer på om Kim klarer oppdraget. Håper det.
Mamaloco Skrevet 4. mai 2011 #2410 Skrevet 4. mai 2011 Heidi kommer aldri i verden til å velge Ole fremfor Kim, det skjer ikke. Men jeg synes det er fryktelig synd om Ole går ut, han er en av mine favoritter Det han sa om/til Heidi, f.eks, sukk Han er jo så god! Og jeg likte ikke det Heidi sa om hans oppførsel mot henne i det siste, han kan vel ikke noe for om han er betatt av henne.. Kine er plagsom, ja. Mads er.. jeg vet ikke.. den merkeligste fyren jeg har sett. Tror ikke han blir der særlig lenge, ingen der liker han virker det som. Parseremonien i morgen blir utrolig spennende hvertfall, det er sikkert!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2411 Skrevet 4. mai 2011 Men hvis Heidi velger Kim så ryker han da også eller? siden han da ikke klarer oppdraget..?
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2011 #2412 Skrevet 4. mai 2011 Men hvis Heidi velger Kim så ryker han da også eller? siden han da ikke klarer oppdraget..? Jepp.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2413 Skrevet 4. mai 2011 Synes heller Kim skulle prøvd å få Heidi til å velge Marius (han nye). Heidi kommer nok aldri til å velge Ole nå etter han har vært litt for "på", og hun ikke er interessert i han.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2414 Skrevet 4. mai 2011 Heidi og Ole er så søte sammen. Jeg syns det er svært lite ved Heidi som er søtt. Hun har en altfor trashy look. Utvasket, syns jeg beskriver hår og ansikt veldig godt. Hun har skikkelig 80-tallshår, og det er noe merkelig når du er makeupartist i 2011. Jeg begynner å mislike Kine jeg. Jeg synes hun er så negativ. Helt enig. Slitsom og sur dame. La dere merke til at homo-Marius sa at Mads var så utrolig uheldig med utseendet og Madelen sa at øynene til streite-Marius var helt tomme og uten utstråling. Helt utrolig hvor høye tanker de har om sitt eget utseende. Om man ser bort i fra personlighet og oppførsel, så syns jeg virkelig ikke at Mads har noe dårligere utseende enn resten av saueflokken. 6
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #2415 Skrevet 4. mai 2011 Jeg syns Mads var litt søt når han barberte seg, jeg Syns det er så rart at han er med i FrP, jeg får skikkelig inntrykk av at han er helt på andre siden 1
Miss Independent Skrevet 4. mai 2011 #2416 Skrevet 4. mai 2011 Hahahaha.... Mats forbrenner 7000 kcal om dagen..!? Ler meg ihjel :ler:
Gjesten Skrevet 4. mai 2011 #2417 Skrevet 4. mai 2011 Jeg håper at Heidi og ole blir partnere og vinner hele greia =D Det håper jeg også! Heia Men hvorfor skjedde det ingen ting med det svakeste paret? Hva er vitsen med å skulle si hvem det svakeste paret er når det ikke skjer noe med de?? Det lurer jeg også på. Hva var poenget med å velge svakeste par hvis det ikke skjer noe med dem? Meb om Heidi ikke velger Ole men Kim, da går jo Kim ut, hva skjer med Ole da? Får han bli selv om han blir valgt vekk? Dette glemte jeg helt å tenke på! Tenk om Ole må ut pga. planen til Kim! Det tror jeg faktisk Kim har glemt å tenke på og
Gjesten Skrevet 4. mai 2011 #2418 Skrevet 4. mai 2011 Forresten så tror jeg ikke en dritt på at Niklas Vindel ikke er stolt av sine 250
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #2419 Skrevet 4. mai 2011 Forresten så tror jeg ikke en dritt på at Niklas Vindel ikke er stolt av sine 250 Ikke jeg heller. Det smilet han hadde mens han satt og skrøyt av det han hadde gjort sier noe annet.
Gjesten Skrevet 4. mai 2011 #2420 Skrevet 4. mai 2011 Ikke jeg heller. Det smilet han hadde mens han satt og skrøyt av det han hadde gjort sier noe annet. Ja, dessuten hvor gammel er han? 25 ca.? Hvis vi går ut fra at han mistet jomfrudommen da han var ca. 15 år, så har han vært seksuelt aktiv i 10 år. Hvis han har hatt sex med 250, så tilsvarer det gjennomsnittlig 25 nye jenter hvert år, hvilket er i overkant av 2 nye jenter hver eneste måned siden han var 15. Han må ha arbeidet hardt og effektivt for å få til det, det er ikke noe som tilfeldigvis skjedde sånn "oops" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå