Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg syns er skikkelig ekkelt er det at vannet følger tyngdekraften, så der vannet treffer først går nedover, til ansiktet for han sin del da... :sjokkert: Nasty!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Lurer på hvordan det er mulig å irritere seg på en hårskill jeg.... :klo:

• Liker 3
Gjest Best
Skrevet

Bare jeg som irriterer meg grønt over "skeivskillen" til Kine som starter på siden av hodet? Den går liksom fra øret hennes.. :klo:

Sideskillen er mindre vellykket, ja.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvordan det er mulig å irritere seg på en hårskill jeg.... :klo:

Det forklarer kanskje hvor spennende årets Paradise Hotel faktisk er? :skratte:

Gjest Mynona83
Skrevet

haha... gjør nok det.. jeg synes ikke det er så kjedelig at jeg legger merke til om de der inne har midtskill, sideskill eller henteskill.. Kanskje fordi jeg sitter på nett samtidig som jeg ser på..

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enig! :fnise:

Skrevet (endret)

Lurer på om det blir action i kveld :popcorn:

Jeg synes når det sjekker inn 2 nye, så burde i hvert fall en av de få en fredning. Det er ikke bare bare å komme inn ny heller når alle har partnere liksom. Jeg synes alle burde få en fair sjanse.

Endret av smalls
Skrevet

Noen som har lagt merke til at kim plutselig er veldig sminka på de "close up kamera greiene" mørkere øyebryn,jevnere hudfarge åsånn^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det er tatt opp allerede, MEN er det noen som synes at hun nordlendingen(Kine?) ser ut som en figur fra SIMS 2/3? Øyne, ansiktsform osv? Jeg fniser hver gang jeg ser henne:) (Men hun er jo søt da)

Gjest Best
Skrevet

Sideskillen er mindre vellykket, ja.

Jeg retter meg selv: det er ikke sideskill, men HENTEHÅR

Skrevet

Lurer på om han mener kJ han derre Mats, og ikke kalorier. (For det er to forskjellige ting?)

Skrevet

Noen som har lagt merke til at kim plutselig er veldig sminka på de "close up kamera greiene" mørkere øyebryn,jevnere hudfarge åsånn^^

Har lagt merke til at han har vært kjekkere, men visste ikke helt hvorfor.. kanskje det er derfor daa? :gjeiper:

Skrevet

Har lagt merke til at han har vært kjekkere, men visste ikke helt hvorfor.. kanskje det er derfor daa? :gjeiper:

Jeg synes egentlig alle har blitt litt "finere" men kan være pga brunfargen? ^^

AnonymBruker
Skrevet

Håper en av de nye gutta får en fredning bare for å skape litt mer spenning :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener Heidi med at hun ikke respekterer hvis marius velger nora, men likevel velger hun marius. dobbel moralskt.

Gjest Armule
Skrevet

Hva mener Heidi med at hun ikke respekterer hvis marius velger nora, men likevel velger hun marius. dobbel moralskt.

Man kan jo ikke overanalysere heller, og tro at den hun tar som partner får evt. fredning. Eller omvendt.

Hun valgte Marius fordi Mads er rar og ekkel. Enkelt og greit.

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg er veldig spent på om Kim kommer til å klare oppdraget.

Skrevet

Jeg er veldig spent på om Kim kommer til å klare oppdraget.

Enig. Han MÅ klare det!

Gjest Lacus
Skrevet

Enig. Han MÅ klare det!

Hadde vert ganske kult om han fikk det til ja :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...