Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei og nei. Nå har jeg sett alle episodene og hittil har det vært skuffende. De to første sesongene var bedre så langt. Om det blir noen ny sesong bør de skaffe mer voksne jenter. Dette er rene barnehagen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Madelen så bitchy egentlig? Jeg har ikke det inntrykket av henne i det hele tatt. Synes ikke hun har slem med noen eller noe sånt. Hun virker jo helt grei.

She's got the look.

Gjest Vaarsang
Skrevet (endret)

Nei og nei. Nå har jeg sett alle episodene og hittil har det vært skuffende. De to første sesongene var bedre så langt. Om det blir noen ny sesong bør de skaffe mer voksne jenter. Dette er rene barnehagen.

Ja, mye mer drama før:

http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DFUPvdiM1PXY

Håper det tar seg opp.

Endret av Vaarsang
Gjest Anuket
Skrevet

Ja, mye mer drama før:

Håper det tar seg opp.

Ååå fy som jeg hatet Lene der, er det mulig å være voksen og oppføre seg på den måten Helt uffattelig, og så masse usaklig dritt som kun av henne. Du matcher ikke? Hallo? Og hun skulle være psykolog? Hørtes nesten ut som hun trengte en selv..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mye mer drama før:

Håper det tar seg opp.

Den type drama håper jeg virkelig vi ALDRI ser igjen. Noe av det mest ufyselige jeg har sett noen gang.

Du, nattens rytter, var en ivrig forsvarer av disse deltagerne. Er det sånne personer med en slik oppførsel du savner når du snakker om mere "voksne" jenter?

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Det kan gjerne bli drama, men det der var ren mobbing, og det kan de gjerne spare seg for.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den type drama håper jeg virkelig vi ALDRI ser igjen. Noe av det mest ufyselige jeg har sett noen gang.

Du, nattens rytter, var en ivrig forsvarer av disse deltagerne. Er det sånne personer med en slik oppførsel du savner når du snakker om mere "voksne" jenter?

Lene har jo det nordlandske temperamentet, en er gjerne direkte og det er noe ikke alle søringer er vant med. Nå har vel Lene beklaget det utbruddet, berettiget eller ikke.

Det sagt var 1. sesong mye bedre enn 2. Hvor mange husker 2. sesong egentlig kontra første? Deltagerne var eldre og penere, Øystein er minst like pen som Peter fra den danske utgaven.

Endret av Nattens rytter
Gjest Mynona83
Skrevet

Lene har jo det nordlandske temperamentet, en er gjerne direkte og det er noe ikke alle søringer er vant med. Nå har vel Lene beklaget det utbruddet, berettiget eller ikke.

Det sagt var 1. sesong mye bedre enn 2. Hvor mange husker 2. sesong egentlig kontra første? Deltagerne var eldre og penere, Øystein er minst like pen som Peter fra den danske utgaven.

Det er ikke greit å mobbe selv om man er nordlending!!

Men var de egentlig noe eldre? Var det ikke bare vi som var yngre?? Margrethe og Petter var vel de eneste som ikke var 21-22?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke greit å mobbe selv om man er nordlending!!

Men var de egentlig noe eldre? Var det ikke bare vi som var yngre?? Margrethe og Petter var vel de eneste som ikke var 21-22?

Nå var det jo ikke poenget til Lene å mobbe henne, de har også skværet opp i etterkant. TV3 har dog klippet bort mye av det Margrethe hadde sagt tidligere, for å gjøre Lene mest mulig usympatisk. Selv om ytringsformen til Lene var uakseptabel, så hadde hun ett godt poeng. Det er litt snålt om en 26-åring henger etter 20-åringer, spesielt hvis vedkommende er lærer. Dette er år en utvikler seg ekstremt.

Skrevet

Er det bare jeg som synes Joachim virker som en slu drittsekk? han virker skikkelig utspekulert, og han spiller virkelig spillet...

Ellers så fikk jeg et dårlig førsteinntrykk av Niclas, men herregud for en kul fyr! synes han er så morsomt og lite selvhøytidelig. har virkelig fått sansen for han :jepp:

Skrevet

Er det bare jeg som synes Joachim virker som en slu drittsekk? han virker skikkelig utspekulert, og han spiller virkelig spillet...

Liker heller de som spiller spillet, sånn som Joachim og som lager litt drama og spenning (forhåpentlig etter hvert...), enn de som sitter på ræva og soler seg hele dagen. :glare:

Paradise er et spill. Get over it

Skrevet

Noen som har lagt merke til alle de grusomt stygge tennene i år?!

Og noen som la merke til Mads skjeggløse flekk på den ene siden? :fnise:

Syns det er litt morsomt å legge merke til sånne ting!

Noen andre som har merket noe nevneverdig?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva ER det med tennene til disse folka? Får ikke ungdommen tilbud om tannregulering lengre?

Skrevet

Ja, hva ER det med tennene til disse folka? Får ikke ungdommen tilbud om tannregulering lengre?

Virker nesten ikke sånn! Spesielt tennene til Kim legger jeg merke til :sjokkert:

Skrevet

Èn ting til jeg merket; hun der Christina, det virker som at munnen blir "dratt" litt til den ene siden når hun snakker...

Litt vanskelig å forklare! Bare jeg som har lagt merke til det?

Skrevet

Paradise Hotel er jo et spill da. Er jo spillet og alle twistene som er gøy. Ikke noe gøy når alle bare er der på badeferie og ikke tørr å spille spillet.

Skrevet

Nordlandske temperamentet? Dummeste jeg har hørt. Jeg kunne da aldri drømt om å behandlet noen på den måten, uansett hvor sint jeg ble. Usaklig og kvalmt.

Men jeg er enig i at sesong 1 var best. Denne sesongen er gørr kjedelig så langt.

• Liker 1
Skrevet

I det minste har hun lært av sine feil, en klok dame. Det slår meg at deltagerne bare har blitt dummere og dummere. Har fulgt litt med på den danske utgaven, og synes også at den var mye kjekkere å se på. Vi trenger fargerike deltagere med sjel, ikke endimensjonelle barbiedukker fra beste vestkant.

Gjest Anuket
Skrevet

Nå var det jo ikke poenget til Lene å mobbe henne, de har også skværet opp i etterkant. TV3 har dog klippet bort mye av det Margrethe hadde sagt tidligere, for å gjøre Lene mest mulig usympatisk. Selv om ytringsformen til Lene var uakseptabel, så hadde hun ett godt poeng. Det er litt snålt om en 26-åring henger etter 20-åringer, spesielt hvis vedkommende er lærer. Dette er år en utvikler seg ekstremt.

Likevel å kalle henne en pedo hore synes jeg er å krysse en grense, og jeg tviler på at lene hadde brydd seg om det var Margrethe som var 20 og gutten som var 26, da hadde det ikke spilt noen rolle. Ja de har jo skværet opp seg i mellom og det er vel og bra - fremdeles misliker jeg Lene, fordi hun viste sine sanne farger der og da. Godt poeng? Nei, man kan fint flørte med noen som er yngre enn seg selv, hvorfor skulle det plutselig være et problem? Det er jo haugevis av folk som er sammen som har store aldersforskjeller, og dessuten, hun var lærer på ungdomsskole. Han var jo ikke akkurat en elev heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...