AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2361 Skrevet 3. mai 2011 Haha han der nye galne Mads, eller hva han nå heter, ligner på storeNiklas da han hadde langt hår, på lang avstand 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2362 Skrevet 3. mai 2011 Digger oppdraget til kim :D dette blir drama :D Syns det er dårlig gjort av tv3 og vise alt det stygge jentene sier om mads 3
Gjest Lacus Skrevet 3. mai 2011 #2364 Skrevet 3. mai 2011 Ser jo ut som rene orgien de holder på med 2
Timseh Skrevet 3. mai 2011 #2365 Skrevet 3. mai 2011 Haha han der nye galne Mads, eller hva han nå heter, ligner på storeNiklas da han hadde langt hår, på lang avstand Synes det jeg også.
Gjest Mynona83 Skrevet 3. mai 2011 #2366 Skrevet 3. mai 2011 Jeg får ikke med meg hvem som kliner med hvem.. alle er jo blonde... Hvem var i dusjene? Hvem klina med hvem?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2367 Skrevet 3. mai 2011 Ole er som en forelsket tenåringsjente. søtnos! 1
Amarinda Skrevet 3. mai 2011 #2368 Skrevet 3. mai 2011 Hehe, Heidi og Ole er veldig søte.. Ole har jo prata om Heidi gjennom hele serien 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2369 Skrevet 3. mai 2011 Jeg håper at Heidi og ole blir partnere og vinner hele greia =D
Miss Desiree Skrevet 3. mai 2011 #2370 Skrevet 3. mai 2011 Kine er alt for negativ mot de nye guttene 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2371 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor kliner alle med alle? Jeg mener det, det er ikke normalt!? Jeg har aldri i mitt liv vært på en fest der alle bare ligger rundt og kliner:s En ting med disse klinelekene deres, men i dag lå de jo oppå hverandre. På rundgang... Kanskje jeg er prippen. Syns klining med en du har noe på gang med er ok på fest, men her kliner jo absolutt alle (utenom mads) på måfå sammen. Hadde jeg vært med hadde jeg sikkert virket som den kjipe kjerring, som ikke ville klint med mer enn en på samme kveld. De er jo ikke drita fulle heller, de stopper jo sjenkingen når det blir for mye + deltakerne har selv sagt de sjeldent var veldig fulle. Jeg lurer virkelig på dette :gjeiper: Syns det er litt på grensen til ekkelt når det er så sykt tilfeldig (sånn som Heidi og Ole var søtt, men når alle jentene kliner med han samme gutten på samme kveld:s)
Gjest Mynona83 Skrevet 3. mai 2011 #2372 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor kliner alle med alle? Jeg mener det, det er ikke normalt!? Jeg har aldri i mitt liv vært på en fest der alle bare ligger rundt og kliner:s En ting med disse klinelekene deres, men i dag lå de jo oppå hverandre. På rundgang... Kanskje jeg er prippen. Syns klining med en du har noe på gang med er ok på fest, men her kliner jo absolutt alle (utenom mads) på måfå sammen. Hadde jeg vært med hadde jeg sikkert virket som den kjipe kjerring, som ikke ville klint med mer enn en på samme kveld. De er jo ikke drita fulle heller, de stopper jo sjenkingen når det blir for mye + deltakerne har selv sagt de sjeldent var veldig fulle. Jeg lurer virkelig på dette :gjeiper: Syns det er litt på grensen til ekkelt når det er så sykt tilfeldig (sånn som Heidi og Ole var søtt, men når alle jentene kliner med han samme gutten på samme kveld:s) Har stusset på dette jeg og. Har heller aldri vært på en sånn fest. Og jeg hadde heller ikke holdt på sånn.
Amarinda Skrevet 3. mai 2011 #2373 Skrevet 3. mai 2011 er vel mye seksuell frustrasjon ute og går (??) 1
Miss Independent Skrevet 3. mai 2011 #2374 Skrevet 3. mai 2011 Nei, er helt enig med dere siste her. Ble nesten litt flau Ikke normalt å ligge sånn på det viset. Ble litt over the top for meg også.
smalls Skrevet 3. mai 2011 #2375 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har heller aldri vært på fest hvor alle kliner med alle og har tørrsex med hverandre. Å ha hatt sex med 250 jenter er MYE! Kvalmt Heidi og Ole er så søte sammen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2376 Skrevet 3. mai 2011 Planen til Kim var veldig bra. Late som han vil hjem. Lurer på om han får Ole til å stille seg bak Heidi? Men hvorfor skjedde det ingen ting med det svakeste paret? Hva er vitsen med å skulle si hvem det svakeste paret er når det ikke skjer noe med de?? Merker jeg ikke liker Kine lengre.
Gjest Canis lupus Skrevet 4. mai 2011 #2377 Skrevet 4. mai 2011 Bare jeg som irriterer meg grønt over "skeivskillen" til Kine som starter på siden av hodet? Den går liksom fra øret hennes..
Sarafina Skrevet 4. mai 2011 #2378 Skrevet 4. mai 2011 Heidi og Ole er så søte sammen. Enig! Håper på skikkelig romantikk her, da blir det mye morsommere å se på Mye artigere å se noen være forelsket på TV, enn "tilfeldig" sex. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2379 Skrevet 4. mai 2011 Bare jeg som irriterer meg grønt over "skeivskillen" til Kine som starter på siden av hodet? Den går liksom fra øret hennes.. Jeg begynner å mislike Kine jeg. Jeg synes hun er så negativ. 1
Lillemeg25 Skrevet 4. mai 2011 #2380 Skrevet 4. mai 2011 Enig i at Ole og Heidi er søte sammen Hadde vært koselig om de ble et par. Jeg hadde vikelig dødd om jeg måtte bo på rom med Mats Hvem er det som står på hodet i dusjen liksom? Han er så rar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå