Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Det kan umulig ha vært sååå tungt for henne. Hadde jeg mistet moren min hadde jeg brutt fullstendig sammen og gått inn i depresjon. Ikke deltatt på PH.

Det er nevnt før, syns TV3 er uansvarlige som tok henne med, hun kan umulig ha det godt følelsesmessig etter en sånn hendelse.

Ærlig talt!! Hvordan i helvete kan du si noe sånt!

Alle takler sorg forskjellig. Noen setter seg ned å griner i 1 år, andre griner aldri, mens noen igjen flykter fra følelsene sine. Hvordan kan du dømme en person du ikke kjenner på noe så alvorlig som dette?

Hva du hadde gjort er helt og holdent irrelevant! Hva Maren har gjort er hennes eget valg, og det er hennes måte å takle en stor omveltning og sorg på.

Du sier implisitt at Maren ikke var glad i moren sin, og det har du null grunnlag for!

Nå ble jeg skikkelig sint. Jeg har mistet mennesker jeg er glad i, og jeg har mange venner som har mistet foreldre i ung alder, og det er INGEN av de som har reagert på samme måte.

Hold deg for god til å komme med sånn kommentarer fremover, og ikke beskytt deg med "hun er jo på TV".

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra skrevet Mynona. :Nikke::klappe::klappe::klappe:

Skrevet

Fra spørsmålsrunde på Maren sin blogg:

Q: Har hørt at innspillingen var ganske kjedelig.. Er det sant at det ikke er så mye å gjøre der inne?

A: Jeg syns det var gørrkjedelig. Var ikke noe å finne på. Vi gledet oss til å komme hjem =)

Tydeligvis ikke bare vi som syns det er kjedelig :skravle:

Jeg liker for øvrig Maren bedre og bedre jo mer jeg leser/hører om hvordan hun er utenfor hotellet.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Fra spørsmålsrunde på Maren sin blogg:

Q: Har hørt at innspillingen var ganske kjedelig.. Er det sant at det ikke er så mye å gjøre der inne?

A: Jeg syns det var gørrkjedelig. Var ikke noe å finne på. Vi gledet oss til å komme hjem =)

Tydeligvis ikke bare vi som syns det er kjedelig :skravle:

Jeg liker for øvrig Maren bedre og bedre jo mer jeg leser/hører om hvordan hun er utenfor hotellet.

Det blir sikkert mye "dautid" eller hva jeg skal kalle det når kameraene ikke er på.

Skrevet (endret)

Selv om jeg ikke liker Maren så godt og synes hun er irriterende, så synes jeg faktisk synd på henne siden moren har dødd. Jeg synes det er å gå alt for langt å si at hun var glad for at moren døde og nesten ikke brydde seg siden hun var med på PH. Som har blitt sagt her, så reagerer alle forskjellig. Det er ikke alle som sitter å gråter og blir deprimert. Alle takler sorgen forskjellig.

Endret av Lillemeg22
Gjest Armule
Skrevet

Det blir sikkert mye "dautid" eller hva jeg skal kalle det når kameraene ikke er på.

Er ikke kameraene på hele tiden?

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Skjønner at folk kan bli lei av Maren og oppførselen hennes, men jeg håper hun vinner hele greia. Jeg er ikke lei henne, og skjønner godt mye av reaksjonene hennes der inne.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Er ikke kameraene på hele tiden?

Jo det kan godt hende, men mente egentlig at det kan bli kjedelig noen gager når det ikke skjer noe liksom :) Noe jeg godt kan forstå. Man kan fort bli lei av å bare sole seg nesten hele dagen.

Gjest Armule
Skrevet

Jo det kan godt hende, men mente egentlig at det kan bli kjedelig noen gager når det ikke skjer noe liksom :) Noe jeg godt kan forstå. Man kan fort bli lei av å bare sole seg nesten hele dagen.

Ah, du mente kanskje når vi ikke får se? Men ja, jeg ser også for meg veldig mye dautid der inne! Jeg hadde nok trena og svømt veldig mye, om jeg hadde vært der.

AnonymBruker
Skrevet

Lillemeg, noe av det du refererer til i siste innlegget ditt er fjernet av moderator. Se tilbake i tråden.

Kanskje du skal fjerne dette selv, fra ditt eget innlegg?

Skrevet

Lillemeg, noe av det du refererer til i siste innlegget ditt er fjernet av moderator. Se tilbake i tråden.

Kanskje du skal fjerne dette selv, fra ditt eget innlegg?

Hva er det som har blitt fjernet egentlig? :klo: Jeg ser ikke noe som har blitt fjernet fra mitt innlegg men.

Skrevet

Haha er spent på å se hva Mats finner på i kveld :fnise: Stakkars den jenta som må bo med Mats. Hadde vært veldig morsomt om Kine og Mats ble partnere da

Gjest Armule
Skrevet

Kjenner jeg TV3s fantasi rett, så skjer vel det samme denne uken som forrige på parsplitten. Dvs. at Kim må ut siden han og Heidi er det sterkeste paret. Kanskje Ole også, hvis han og Kine regnes som de svakeste? Siden de nye ikke har hatt noen konkurranse mellom seg slik som Kine og Anne.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som har blitt fjernet egentlig? :klo: Jeg ser ikke noe som har blitt fjernet fra mitt innlegg men.

Ikke fra ditt innlegg. Men det du skriver om i andre setningen din, som du leste i et annet innlegg, det er fjernet fra det andre innlegget. Hvis du går litt tilbake i tråden så ser du hvor moderator har slettet. :)

Skrevet (endret)

Endelig et kult oppdrag :jepp: !

Edit: skrivefeil

Endret av karolinn
  • Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Endelig et kul oppdrag ;D

Jepp, denne var bra. Da er det vel snart tilløp til drama...

Skrevet

Stilig oppdrag! Dette kan faktisk begynne å bli litt spennende :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh det var bra oppdrag!!

Lurer på hva Kim gjør for å få henne til å ikke velge han!

Skrevet

Kjempekult oppdrag! Spennende å se om han klarer det :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Nora er forelska i Mikke.... :rodmer:

Selv om hun påstår hun ikke er det..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...