Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Mads var litt kul jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Kine virka ganske OK forrige uke, men nå begynner hun virkelig å bli litt høy på pære.

Virkelig selvhøytidelige folk klarer jeg ikke, hva skjedde med å ikke ta seg selv og andre så seriøst? De aller fleste hadde tatt Mads' kommentar som en kødd, og ikke klikka totalt etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kine virka ganske OK forrige uke, men nå begynner hun virkelig å bli litt høy på pære.

Virkelig selvhøytidelige folk klarer jeg ikke, hva skjedde med å ikke ta seg selv og andre så seriøst? De aller fleste hadde tatt Mads' kommentar som en kødd, og ikke klikka totalt etterpå.

Hva var det han sa? Så på, men det er så mye bråk her i huset at det ikke er så lett å høre hva de sier alltid :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke FrP-er, han er sosialist! Ingen FrP-er hyller Che G. og ingen Frp-er er avholds.

Han er FrP-er:

Link

Gjest Armule
Skrevet

Hva var det han sa? Så på, men det er så mye bråk her i huset at det ikke er så lett å høre hva de sier alltid :fnise:

De snakka om sex på hotellet og spurte hva han syntes om det. Og så sa han til henne noe sånt som "du er jo fra nord-norge, så vi veit jo alle hva du syns" eller noe slikt. På en sarkastisk måte.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke FrP-er, han er sosialist! Ingen FrP-er hyller Che G. og ingen Frp-er er avholds.

Han er Frp-er, har vært så "heldig" å møte han i virkeligheten ;)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg liker ikke Kine lengre!

Vi skulle ha hatt flere som Mats på hotellet.

AnonymBruker
Skrevet

Håper håper mads kan bli værende på hotellet en stund til :D Tenk da vis det hadde vært en 3-4 madtser på hotellet fra starten av.. DA hadde det blitt liv og drama da:) Men kjenner jeg årets PH rett så forsvinner han fort ut..:(

Fikk litt vondt av mads på introen sin.. Der sier han at han aldri har blitt sjekket opp av en jente før:( Får nesten lyst til og sjekke han opp bare for at han skal ha blitt sjekket opp av minst en jente... (men så er han absolutt ikke min typr, i likhet med veldig mange andre jenter)..

• Liker 1
Skrevet

Åhhrrr.... Takler ikke Maren!

Måten hun prater på, ler på, gråter på, oppfører seg på.. som en annoying 5 åring!

Hun prøver å være søt ja? Det blir bare pinlig og lite søtt..

Fysj.. blir helt flau!

:kjefte:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Åhhrrr.... Takler ikke Maren!

Måten hun prater på, ler på, gråter på, oppfører seg på.. som en annoying 5 åring!

Hun prøver å være søt ja? Det blir bare pinlig og lite søtt..

Fysj.. blir helt flau!

:kjefte:

Enig! Hun er døds irriterende! :kjefte: :kjefte: Vi blir jo heller aldri kvitt henne. :roll:

Mats virker super irriterende. Tenk å bo med han da? :bond: Du vet liksom aldri hva han kan finne på. Stå på hodet i dusjen? Hva faen? :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Det at Maren er en hore er vel ikke nytt!

Det der synes jeg var å gå alt for langt. Hva er det som har gjort henne til hore? At hun rota med Mikke? De to har rota en del før, og alle de andre har også klina rundt der inne.

• Liker 1
Gjest Krizzy
Skrevet

:sur: Når skal det komme inn noen gamle? Det er jo bare Maren som har kommet inn på nytt igjen.

Håper Mats blir værende. Han virker som kan lage litt liv! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Døde moren til maren rett før hun dro til Mexico?? :-O

http://marenkallhovd.blogg.no/ (sjekk spørsmålsrunden).

Stakkars jente! Og folk som var så slemme med henne. Hvordan klarte hun å være så glad?

Endret av Mette
Spekulasjoner
Skrevet

Har dessuten lest i et intervju at dette har vært veldig tøft for henne, at hun savner moren og tenker på henne hver dag.

Redigert pga svar, til spekulasjoner som er slettet. Mette Forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet (endret)

[

Har dessuten lest i et intervju at dette har vært veldig tøft for henne, at hun savner moren og tenker på henne hver dag.

Endret av Mette
AnonymBruker
Skrevet

Det er nevnt før, syns TV3 er uansvarlige som tok henne med, hun kan umulig ha det godt følelsesmessig etter en sånn hendelse.

Kanksje de ikke fikk vite det? Det er realitydeltagere som har skjult ting før. Selv banale ting. F.eks. Joakim fra Big Brother som barberte av dreadlocksene før han kom inn i huset. TV3 hadde gitt klar beskjed om å ikke forandre på utseendet, noe han gjorde, og han var så redd for å bli diska at han sydde håret fast til en lue og gikk med denne i et par uker før han ble avslørt. :fnise:

Gjest Armule
Skrevet

Kanksje de ikke fikk vite det? Det er realitydeltagere som har skjult ting før. Selv banale ting. F.eks. Joakim fra Big Brother som barberte av dreadlocksene før han kom inn i huset. TV3 hadde gitt klar beskjed om å ikke forandre på utseendet, noe han gjorde, og han var så redd for å bli diska at han sydde håret fast til en lue og gikk med denne i et par uker før han ble avslørt. :fnise:

Dette er også nevnt mange ganger før: TV3 visste det på forhånd.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

:sur: Når skal det komme inn noen gamle? Det er jo bare Maren som har kommet inn på nytt igjen.

Håper Mats blir værende. Han virker som kan lage litt liv! :nigo:

Enig! Nå håper jeg det kommer inn en gammel deltager snart. Helst Joachim. Teit hvis de kun sender inn Maren og ingen andre.

Skrevet

Jeg håper ikke noen av de gamle kommer tilbake, jeg. Vi har jo alle sammen klaget i mange uker over hvor kjedelige alle deltakerne er, ejg er glad alle som har gått ut er borte. Håper heller å få ikke nye morsomme mennesker :skravle:

Skrevet

Tråden er ryddet. Mette Forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...