Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Kvinner og barn forstår ikke ironi :)

Jeg gjør, jeg gjør - hvertfall når det blir sagt. Skrevet er ikke alltid så lett å tyde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har veldig mange med like navn denne sesongen: To Mads, to Marius og to Nic(k)las.

AnonymBruker
Skrevet

Marius er KJEKK! Og for ei deilig dialekt! ;D

Så dette kråkemålet er virkelig en dialekt?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Marius var jo litt hot da.

Kanskje Mads kan lage litt drama :lur: Han virket jo litt små frekk.

Mads var ekkel.

Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør, jeg gjør - hvertfall når det blir sagt. Skrevet er ikke alltid så lett å tyde.

Men Kine forstod det ikke selv om han sa at det var en spøk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og barn forstår ikke ironi :)

Barn og voksne med lav iq er vel heller korrekt, noe som forklarer hvorfor ingen på paradise skjønte det. Jeg lo høyt!

AnonymBruker
Skrevet

Marius var søt da;) Men dialekten var litt sær og vanskelig og forstå:S Hvor var han fra?

Mads var ikke helt min type, men håper han blir for han kan nok lage litt drama :D

Skrevet

Du har ikke veldig høy IQ om det første du gjør på Paradise Hotel er å spøke på andres bekostning. Spøk eller ikke, det gir ikke et godt førsteinntrykk.

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Så dette kråkemålet er virkelig en dialekt?

Kråkemål? :snurt::fnise:

Barn og voksne med lav iq er vel heller korrekt, noe som forklarer hvorfor ingen på paradise skjønte det. Jeg lo høyt!

Lo jeg også. Man må jo ikke ta alt så himla seriøst hele tiden.

Gjest Lacus
Skrevet

Marius var søt da;) Men dialekten var litt sær og vanskelig og forstå:S Hvor var han fra?

Mads var ikke helt min type, men håper han blir for han kan nok lage litt drama :D

Klepp(dog det står Bryne på tv3play.no), som er i nærheten av Stavanger/Sandnes.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å presse Mads til å drikke da.

Maren: hahahaah han drikker ikke.

Kine: vi alle sitter å drikker vodka, så drikker han juice. Det blir helt feil.

Hvorfor blir det feil? man MÅ ikke drikke selv om man fester liksom.

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

De har veldig mange med like navn denne sesongen: To Mads, to Marius og to Nic(k)las.

Det er vel fordi de er født i 87-92 eller noe sånt, og da het alle det.. Litt OT, så er det jo kanskje grunnen til at mange velger disse underlige og syke navnene til sine barn i dag. Jeg kjenner hvertfall 6-7 stk med disse navnene (tilsammen), de ble mye brukt på 80 tallet.

Dialekta til Marius er vel fra stavangerområdet? SÅ vanskelig er det da ikke å skjønne.

AnonymBruker
Skrevet

Klepp(dog det står Bryne på tv3play.no), som er i nærheten av Stavanger/Sandnes.

Takk takk:D

Skrevet

Du har ikke veldig høy IQ om det første du gjør på Paradise Hotel er å spøke på andres bekostning. Spøk eller ikke, det gir ikke et godt førsteinntrykk.

Enig. Man vet jo ikke om fremmende folk vil ta seg nær av det eller ikke, så ingen god idee med mindre man vil bli upopulær.

Men hva var det Mats sa til Kine da hun sa hun var fra nordnorge? Fikk det ikke med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket parti var Mads fra? SV eller Rødt? Mtp tatoveringen og han sa han var politisk aktiv...

Marius er fra Klepp nær Stavanger, men han prøver tydeligvis å legge om til bokmål av og til. Vi istedenfor me osv. Derfor blir det grautete, men enklere for østlendinger å forstå...

Skrevet

Dialekta til Marius er vel fra stavangerområdet? SÅ vanskelig er det da ikke å skjønne.

Ganske rart at noen ikke hører at Marius er fra Stavanger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha - Mads er sjenert.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Hvilket parti var Mads fra? SV eller Rødt? Mtp tatoveringen og han sa han var politisk aktiv...

Marius er fra Klepp nær Stavanger, men han prøver tydeligvis å legge om til bokmål av og til. Vi istedenfor me osv. Derfor blir det grautete, men enklere for østlendinger å forstå...

Han var FRP`er

Skrevet

Snakk om å presse Mads til å drikke da.

Maren: hahahaah han drikker ikke.

Kine: vi alle sitter å drikker vodka, så drikker han juice. Det blir helt feil.

Hvorfor blir det feil? man MÅ ikke drikke selv om man fester liksom.

Når man melder seg på paradise hotel så er det en fordel jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...