Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva? Gikk jeg glipp av en spoiler her? Noen som fikk den med seg som kan skrive den i spoiler tråden?

Er det forresten noen som har lagt merke til hvor "blid og søt" heidi er når hun blir intervjuet, og hvor sur hun ser ut ellers?

Har lagt merke til det eg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan jo gå over til å diskutere programmet istedet ;)

Hvem liker dere, og hvem liker dere ikke?

Noen som vet hvor mange som hadde meldt seg på til PH?

Jeg håper ikke dette blir siste sesong, til tross for lavere seertall i år (sannsynligvis).

trur det var rekordmange som meldte seg på til denne sesongen.. mulig jeg tar helt feil men var det ikke 5000 - 6000 søkere ell noe da? tror ikke det var noen andre reality program som hadde hatt så mange søkere før heller..

Skrevet

trur det var rekordmange som meldte seg på til denne sesongen.. mulig jeg tar helt feil men var det ikke 5000 - 6000 søkere ell noe da? tror ikke det var noen andre reality program som hadde hatt så mange søkere før heller..

da var det rart at deltakerne i år er så mye mer anonyme enn tidligere... Det er kanskje vanskelig å vite for castingfolka på forhånd, om de har klart å funne noen som lager drama på tv? Heidi og Madelen f eks, ga sikkert et inntrykk av å finne på mer sprell enn de faktisk gjør (så dere introvideoen med Madelen?)

Jeg liker blant annet Ole og Marius, og synes Kine virker ålreit også - får se hvordan det blir utover i serien, håper ikke hun også blir altfor anonym. Jeanette og lille Niclas som nå har gått ut, var også ok.

Nora og Mikke er sikkert greie, men er jo veeeldig kjedelige og anonyme.

Liker Niklas, Maren (og til dels Heidi, nå i det siste på grunn av spillingen hennes) pga at de skaper litt mer underholdning for oss seere enn de andre.

Liker ikke Kim så godt - virker å ha være litt selvgod, synes ikke han er spesielt kjekk heller... og synes ikke han har vært særlig grei mot Maren.

AnonymBruker
Skrevet

De velger nesten bare ut sånne folk som er kjente i hjembyene sine fra før. Feks de som har vært med fra min by tidligere (og nå) har alle vært bartendere som alle vet hvem er. Sånne som er ute 6-7 dager i uken og har et rykte :fnise:

Tror knapt de leser søknadene til vanlige folk.

Gjest Mynona83
Skrevet

Har hørt om en som var på audition, og det var noe veldig til tester. De måtte blant annet danse for å vite hvordan de bevegde seg. Og de måtte faktisk danse UTEN musikk. Det er sikkert lett :)

Husker ikke hva mer det var, for dette var i forrige sesong jeg hørte om dette. Men det var mange av den type tester.

Vil jo tro at de som blir intervjuet legger på litt når de snakker om seg selv også da. De sier vel ikke "jeg vil bare sole meg jeg". De sier sikkert "jeg kommer til å spille mææd, og kommer til å være skikkeig bitch, jeg driter i om de andre liker meg, og jeg skal ha sex hver dag, og med alle jentene/guttene" for å få være med å ta seg sole&bade-ferien sin.

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

De velger nesten bare ut sånne folk som er kjente i hjembyene sine fra før. Feks de som har vært med fra min by tidligere (og nå) har alle vært bartendere som alle vet hvem er. Sånne som er ute 6-7 dager i uken og har et rykte :fnise:

Tror knapt de leser søknadene til vanlige folk.

Det er sant. Veldig mange av de som er med ph (både i år og tidligere sesonger) er bartendere og kjente fjes i utelivs bransjen. Folk som er kjente i de sine byer.

Tror ikke jeg hadde hatt noen sjans til å bli med på ph. Kanskje hvis jeg skriver jeg er bartender i søknaden :fnise:

Endret av Jente1990:)
Skrevet

Hvem er disse fra byen din? ;)

Ja det stemmer nok, men likevel: tror dere at folk som Jeanett, Heidi, Nora og Madelen er kjente i hjembyen sin?? Tviler litt på det jeg altså, de virker så anonyme...

Da tenker jeg mer på folk som Carl, Tine, Petter Pilgaard og Daniel (fra tidligere sesonger). Kan også tenke meg at Ole og Niklas, og lille Niclas fra i år er litt kjente der de kommer fra. Av den typen som er på byen mange ganger i uka, og hadde 1.200 venner på Facebook selv før tv-deltakelsen.

;)

Skrevet

Ja det stemmer nok, men likevel: tror dere at folk som Jeanett, Heidi, Nora og Madelen er kjente i hjembyen sin?? Tviler litt på det jeg altså, de virker så anonyme...

Da tenker jeg mer på folk som Carl, Tine, Petter Pilgaard og Daniel (fra tidligere sesonger). Kan også tenke meg at Ole og Niklas, og lille Niclas fra i år er litt kjente der de kommer fra. Av den typen som er på byen mange ganger i uka, og hadde 1.200 venner på Facebook selv før tv-deltakelsen.

;)

Madde er kanskje en party jente i Kr.sand? Ikke vet jeg. Enig i at de er veldig anonyme.

AnonymBruker
Skrevet

Spoiler nok litt hvis jeg sier det, pga det er deltakere som ikke har kommet inn enda. Holder kjeft for sikkerhetsskyld folk ikke vil vite hvilken by de nye deltakerne er fra :fnise:

Føler bare det er de samme som går på rundgang i tv 3-realityverden. Bartenderskolen, PH, Charterfeber osv er samme smørja.

Er for så vidt enig i innlegget ditt, tror nok ikke alle er kjent, men mange av dem er kjente tryner på byen :fnise:

Skrevet

Hva skjer med at God Kveld Norge totalt avslørte noe som skjer i neste uke på PH? Jeg satt å så på det og plutselig vet jeg detaljer om hva som skjer der neste uke, uten advarsel :snurt: Faen.

Skrevet

Hva skjer med at God Kveld Norge totalt avslørte noe som skjer i neste uke på PH? Jeg satt å så på det og plutselig vet jeg detaljer om hva som skjer der neste uke, uten advarsel :snurt: Faen.

De gjør jo sånn nesten hver gang. Derfor sluttet jeg å se på siden de spoiler så mye!

Gjest Mynona83
Skrevet

Spennende med gjemmelek da!

Og så genialt å hulke-gråte for å få tak i Madde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei fy søren!!

De to nye, spes han lille med langt hår. Huff

Gjest Canis lupus
Skrevet

Mats hadde KVALMT hår.

Ser ut som om han har dyppet det i en bøtte med smør.

• Liker 1
Skrevet

Marius er KJEKK! Og for ei deilig dialekt! ;D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ååj, Mads var virkelig ikke noe å skryte av. Marius var søt da...eller nå så jeg han nettopp på nært hold. Tar det tilbake, ingen av guttene var noe å skryte av!

Endret av Suvana
Gjest Canis lupus
Skrevet

God Kveld Norge er jo det værste spoiler-programmet :ler:

Gjest Lacus
Skrevet

Mats hadde KVALMT hår.

Ser ut som om han har dyppet det i en bøtte med smør.

Enig!

Marius er KJEKK! Og for ei deilig dialekt! ;D

Og enig :)

AnonymBruker
Skrevet

Mats :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og barn forstår ikke ironi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...