AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2241 Skrevet 29. april 2011 Hva? Gikk jeg glipp av en spoiler her? Noen som fikk den med seg som kan skrive den i spoiler tråden? Er det forresten noen som har lagt merke til hvor "blid og søt" heidi er når hun blir intervjuet, og hvor sur hun ser ut ellers? 2
smalls Skrevet 30. april 2011 #2242 Skrevet 30. april 2011 Man skulle jo nesten tro det ville bli masse drama når det er en Svenske, en fra forrige sesong og en homse der men neida. Jeg skjønner ikke helt hvorfor denne sesongen er så kjedelig, men den er nå det. Det kunne ha blitt litt drama med Anne da kanskje, men det får vi ikke vite siden hun røyk ut.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2243 Skrevet 30. april 2011 Om folk ikke slutter å klage over hvor kjedelig denne sesongen er, blir jeg gal! WE FUCKING GET IT, dere nevner det i omtrent hver eneste kommentar. "åå, paradise er sååå innmari kjedelig i år azz, null drama liksom. PH DK er sååå innmari mye bedre. Bare eeeelsker PH DK azz!!!!!" Om dere synes at Paradise er så sinnsykt kjedelig at dere hele tiden føler en trang til å nevne det, så skift kanal, se på noe annet, eller gå en tur! Hvorfor se på det, når dere synes at det er så kjedelig?? Bare spar meg og flere andrea her for denne konstante fjortis sutringen! 4
smalls Skrevet 30. april 2011 #2244 Skrevet 30. april 2011 (endret) Om folk ikke slutter å klage over hvor kjedelig denne sesongen er, blir jeg gal! WE FUCKING GET IT, dere nevner det i omtrent hver eneste kommentar. "åå, paradise er sååå innmari kjedelig i år azz, null drama liksom. PH DK er sååå innmari mye bedre. Bare eeeelsker PH DK azz!!!!!" Om dere synes at Paradise er så sinnsykt kjedelig at dere hele tiden føler en trang til å nevne det, så skift kanal, se på noe annet, eller gå en tur! Hvorfor se på det, når dere synes at det er så kjedelig?? Bare spar meg og flere andrea her for denne konstante fjortis sutringen! Ro deg ned da Trenger ikke å få et raserianfall. Hvis du ikke tåler at folk klager, så la hver å les denne tråden da anonym. Jeg klager så mye jeg vil. Endret 30. april 2011 av smalls
Lunivere Skrevet 30. april 2011 #2245 Skrevet 30. april 2011 Ro deg ned da Trenger ikke å få et raserianfall. Hvis du ikke tåler at folk klager, så la hver å les denne tråden da anonym. Jeg er helt enig med AB. Denne tråden skulle handle om Paradise Hotel Norge 2011. Jeg er ganske sikker på at den ikke skulle fungere som en klagemur, eller som gratisreklame for PH DK. Om denne sesongen blir for kjedelig for deg og andre, så slutt å se på den da vel? Trenger ikke klage over hvor lite action det er etter hver bidige episode, det er kjedelig det! 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2246 Skrevet 30. april 2011 Det handler om at man likerkonseptet, og hadde høye forventninger, og da syuns jeg det skal være ok å klage på at deltakerene er utrolig kjedelige.. 1
smalls Skrevet 30. april 2011 #2247 Skrevet 30. april 2011 Jeg er helt enig med AB. Denne tråden skulle handle om Paradise Hotel Norge 2011. Jeg er ganske sikker på at den ikke skulle fungere som en klagemur, eller som gratisreklame for PH DK. Om denne sesongen blir for kjedelig for deg og andre, så slutt å se på den da vel? Trenger ikke klage over hvor lite action det er etter hver bidige episode, det er kjedelig det! Man blir hekta vet du.
Sarafina Skrevet 30. april 2011 #2248 Skrevet 30. april 2011 Er det forresten noen som har lagt merke til hvor "blid og søt" heidi er når hun blir intervjuet, og hvor sur hun ser ut ellers? da er du observant men når du sier det, så ja jeg har lagt merke til det.
Sarafina Skrevet 30. april 2011 #2249 Skrevet 30. april 2011 Det handler om at man likerkonseptet, og hadde høye forventninger, og da syuns jeg det skal være ok å klage på at deltakerene er utrolig kjedelige.. NETTOPP. jeg elsker Paradise Hotel og synes det er veldig gøy å se på, har fulgt med på alle de norske sesongene, og to av de danske. Så det jeg mener at i forhold til de andre, er denne sesongen kjedelig. dårlig casting, rett og slett. Virker som om de har hatt få å velge mellom i år - lurer på hvor mange som meldte seg på i år? Noen som vet? Helt enig i det Smalls sier - man blir hekta.
Gjest Linda sofie Skrevet 30. april 2011 #2250 Skrevet 30. april 2011 Det må da være lov til å si man er skuffet over hvor kjedelig folk er og at andre sesonger har vært bedre. Er jo ikke mange som diskuterer PH DK her lengre, men man må da få lov til å sii at PH DK er bedre enn den Norske. Tåler man ikke noe som helst klaging i denne tråden (at folk sier de er skuffet over hvor kjedelig Nora er f.eks) så burde man kanskje holde seg unna denne tråden. 1
Lunivere Skrevet 30. april 2011 #2251 Skrevet 30. april 2011 Det må da være lov til å si man er skuffet over hvor kjedelig folk er og at andre sesonger har vært bedre. Er jo ikke mange som diskuterer PH DK her lengre, men man må da få lov til å sii at PH DK er bedre enn den Norske. Tåler man ikke noe som helst klaging i denne tråden (at folk sier de er skuffet over hvor kjedelig Nora er f.eks) så burde man kanskje holde seg unna denne tråden. Selvsagt skal det være lov å si at man er skuffet, det har jeg forståelse for at mange er. Men når tråden blir omtrent bare klaging, så er det ikke så gøy lengre. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 30. april 2011 #2252 Skrevet 30. april 2011 Selvsagt skal det være lov å si at man er skuffet, det har jeg forståelse for at mange er. Men når tråden blir omtrent bare klaging, så er det ikke så gøy lengre. Ja det skjønner jeg, men er vel litt vanskelig å ikke klage når man blir så skuffet over denne sesongen
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2253 Skrevet 1. mai 2011 Det er vel det at det er klaging på hvor kjedelig det er HVER DAG som er det som er irriterende. WE GET IT - dere synes PH DK er myyyye bedre. Det er allerede established! Slutt å si det igjen og igjen og igjen. OG igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2254 Skrevet 1. mai 2011 Det er vel det at det er klaging på hvor kjedelig det er HVER DAG som er det som er irriterende. WE GET IT - dere synes PH DK er myyyye bedre. Det er allerede established! Slutt å si det igjen og igjen og igjen. OG igjen. Du bestemer ikke hva folk skal si og ikke si. Liker du ikke det, så la hver å les tråden da.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2255 Skrevet 1. mai 2011 jeg blir lei av å lese at dere klager på hva den ene og den andre skriver jeg.. 1
Sarafina Skrevet 1. mai 2011 #2256 Skrevet 1. mai 2011 jeg blir lei av å lese at dere klager på hva den ene og den andre skriver jeg.. Vi kan jo gå over til å diskutere programmet istedet Hvem liker dere, og hvem liker dere ikke? Noen som vet hvor mange som hadde meldt seg på til PH? Jeg håper ikke dette blir siste sesong, til tross for lavere seertall i år (sannsynligvis).
smalls Skrevet 1. mai 2011 #2257 Skrevet 1. mai 2011 Jeg liker ikke Maren eller SN. Har fått så nok av de begge to Jeg liker Ole (selv om jeg er litt lei han å) og Heidi. Jeg synes Kine virker helt okey å
Gjest Mynona83 Skrevet 1. mai 2011 #2258 Skrevet 1. mai 2011 Jeg likte ikke lilleNiclas til å begynne med, men ombestemte meg. Jeg likte Ole til å begynne med, men har ombestemt meg Synes Kine virker OK - virker ikke som hun er helt tett i pappen (foreløpig). Heidi har jeg hele tiden vært søt på en sånn "stakars-deg-du-er-visst-litt-dum-du"-måte. Niklas er motbydelig - for et ego og for en personlighet Maren er undeholdene, men jeg synes synd på hun - hun har det tydeligvis ikke bra. Kim er ganske dust til tider Også husker jeg ikke flere der inne. Så de har vel ikke gjort noe stort inntrykk... 1
Lillemeg25 Skrevet 1. mai 2011 #2259 Skrevet 1. mai 2011 Jeg likte ikke lilleNiclas til å begynne med, men ombestemte meg. Jeg likte Ole til å begynne med, men har ombestemt meg Synes Kine virker OK - virker ikke som hun er helt tett i pappen (foreløpig). Heidi har jeg hele tiden vært søt på en sånn "stakars-deg-du-er-visst-litt-dum-du"-måte. Niklas er motbydelig - for et ego og for en personlighet Maren er undeholdene, men jeg synes synd på hun - hun har det tydeligvis ikke bra. Kim er ganske dust til tider Også husker jeg ikke flere der inne. Så de har vel ikke gjort noe stort inntrykk... Du glemte Mikke og Nora, men de er jo veeeldig anonyme å. Jeg likte Ole, men nå er jeg dritt lei og jeg liker heller ikke Niklas. Maren vil jeg ha ut så fort som mulig egentlig. Hun lager liv ja, men ikke morsomt liv liksom. Det bare grining og dette med Kim. Er så lei. Jeg liker ikke så mange egentlig jeg Jeg er så lei av de alle sammen nesten. Marius liker jeg da.
Gjesten Skrevet 1. mai 2011 #2260 Skrevet 1. mai 2011 Jeg liker Ole og Heidi! Synes også Nora og Mikke virker veldig greie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå