Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaha. Det er da andre der inne som har vært mer anonyme enn Stephan, i hvert fall slik det fremstilles på TV. Heidi hadde jeg faktisk helt glemt. Kim har man jo heller ikke sett mye til. Men men.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Han fortalte vel også noen vitser på første festen som ingen lo av, men det er igrunn det eneste jeg har fått med meg.

Det er ikke umulig at mange av dem har blitt påvirket av at hun som ble partneren hans i begynnelsen ikke liker han i det hele tatt.

Skrevet

Han fortalte vel også noen vitser på første festen som ingen lo av, men det er igrunn det eneste jeg har fått med meg.

Åh, ja men det forklarer jo alt. :filer:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de er så negative til Stephan der inne, hva er det han har gjort/sagt som jeg ikke har fått med meg? I gårsdagens episode satt jeg faktisk å spolte masse, første uka har ikke vært særlig spennende. Håper det tar seg opp snart hvis ikke er jeg rett og slett ikke sikker på om jeg gidder å se denne sesongen.

Enig. Jeg synes den første uken har vært kjedelig. Hvis det skal fortsette slik, så gidder jeg ikke å se på. Men jeg får gi det en sjans å se om det blir noe mer drama og action til uka.

Gjest Raindrops
Skrevet

Åh, ja men det forklarer jo alt. :filer:

Ikke sant :ler:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Peter og Amalie fra Paradise Hotel Danmark har visst nettopp giftet seg!

http://tv3.dk/amaliesverden/peter-baade-amalie-og-jeg-faeldede-taarer

Det må jeg si. :gjeiper: Virker som Peter har forandret seg helt. At han ikke er player lengre. Synes vel kanskje det var litt tidlig siden de har vel kun vært sammen i litt over et år eller noe men men.

Endret av Linda sofie
Skrevet

Det må jeg si. :gjeiper: Virker som Peter har forandret seg helt. At han ikke er player lengre. Synes vel kanskje det var litt tidlig siden de har vel kun vært sammen i litt over et år eller noe men men.

Tviler på at han har sluttet å være player. Han var jo hodestups forelsket i Amalie, men lå rundt allikevel. Jeg hadde ikke turt å slippe ham ut av syne i en time hvis jeg var henne :P

Gjest Linda sofie
Skrevet

Tviler på at han har sluttet å være player. Han var jo hodestups forelsket i Amalie, men lå rundt allikevel. Jeg hadde ikke turt å slippe ham ut av syne i en time hvis jeg var henne :P

Men jeg trodde ikke en player vil gifte seg? Jeg føler mer at slike playere heller vil være fri sånn at de kan pule rundt. Det er jo en ting å bare ha dame (det har sikkert mange playere) men å gifte seg? Jaja kan jo hende han fortsatt er sånn. Men Amalie er jo så forbanna naiv da. Lurer på hvor mange sjanser hun har gitt han nå? 50?

Skrevet

Men jeg trodde ikke en player vil gifte seg? Jeg føler mer at slike playere heller vil være fri sånn at de kan pule rundt. Det er jo en ting å bare ha dame (det har sikkert mange playere) men å gifte seg? Jaja kan jo hende han fortsatt er sånn. Men Amalie er jo så forbanna naiv da. Lurer på hvor mange sjanser hun har gitt han nå? 50?

Jeg tror Peter er en litt spesiell type player. For han tøffel også :ler: Han var jo helt vill etter Amalie, men han klarte ikke å kontrollere seg overfor andre jenter. Jeg tror på en måte ikke han en bevisst player, han var bare forferdelig dårlig til å styre seg selv.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror Peter er en litt spesiell type player. For han tøffel også :ler: Han var jo helt vill etter Amalie, men han klarte ikke å kontrollere seg overfor andre jenter. Jeg tror på en måte ikke han en bevisst player, han var bare forferdelig dårlig til å styre seg selv.

Sant nok, men jeg håper han egentlig har skjerpet seg litt siden PH. :) At han ikke høvler over alle pene jenter han ser slik han gjorde på PH.

Skrevet

Jeg liker folkene rangert slik:

Stephan. Skjønner ikke hva de andre ikke ser i han? Han virker jo bare kjempe grei og han ser jo bra ut!

Madelen. Virker bare søt og grei. Liker henne.

Joachim og Ole C. Begge virker greie. Ikke noe imot dem.

Nicolas. Synes ikke han er så awsome som de andre deltagerene skal ha det til. Han er Ok.

Christina. Trodde det skulle være med liv og fart i henne. Igrunn blitt litt anonym.

Kim. Veldig anonym, synes han ser ut som en 16åring.

Hege. Veldig anonym. Liker henne ikke, uvisst hvorfor.

Jeanette og Maren. Liker de ikke i det hele tatt. Få dem hjem!

Bare for å være slem :D

Skrevet

Tror ikke Stephan er så grei og sympatisk som han virker. Tv3 fremstiller jo folka akkurat slik de vil.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Stephan er så grei og sympatisk som han virker. Tv3 fremstiller jo folka akkurat slik de vil.

Det må da være en grunn til at nesten ingen liker han. Utenom Joachim kanskje.

Gjest Cerridwen
Skrevet (endret)

Eg óg vil rangere!

Stephan. Snill, søt og min absolutte favoritt!

Ole Christian. Verkar veldig grei og kul.

Madelen. Snill og søt, men trur ho har potensiale til å kunne bli skikkeleg bitchy.

Joachim. Douchebag. Verkar som han overvurderar sin eigen intelligens veldig.

Christina. Anonym. Trudde ho skulle være DET fyrverkeriet liksom.

Kim og Hege. ??? Har inga formeining, merkar knapt at dei er der.

Niclas. Klein fyr, som like gjerne kunne hatt eit blinkande neonskilt med pappagut skreve i caps lock over hovudet. Tykkjer han burde komme seg heim til Bærum og BI. Blir blind om eg ser han i rosa shorts fleire gongar.

Jeanette og Maren. Dum og tøsete drittkjerring 1 og 2.

Endret av Cerridwen
Skrevet

Hun som er partner med Kim heter Heidi og ikke Hege.

Min liste:

Stephan: Han virker som flere har sagt sikkelig søt og snill. Grunnen til at han kanskje har havnet utenfor gruppen er at han ikke er så sosial som de andre? Jeg føler ikke han passer helt inn. Men han er min favoritt der inne.

OC: Synes han er kul og den kjekkeste gutten der.

Madelen: Hun virker også søt og snill. Har ikke noe negativt å si om henne enda.

Joachim: Jeg synes han er morroklumpen i gruppa. Han er ikke noe spesielt kjekk og de tennene hans er så rare. Jeg tror det er han som er mest taktisk av de alle egentlig. Selv om han sa han ikke ville spille spillet og var mer på badeferie.

Christina: Er veldig skuffet over henne. Jeg trodde hun ville være en med mye liv i og lage drama. Hun virket jo som en kul person.

KIm: Veldig anonym. Å han ser ut som en 16-17 åring.

Heidi: Heidi gjør ikke så mye ut av seg akkurat. Glemmer henne helt jeg. Hun er jo super anonym. Har hun i det hele tatt vært i den snakke boksen???

Niclas: Ja hvor skal jeg begynne? Han er bare en sikkelig Oslo klyse. Overhode ikke min type gutt! Få han hjem.

Maren: Dum dum dum! Måten hun snakker på er SÅ irriterende! :roll:

Jeanette: Bitchen på Paradise hotel. Hun er jo så kald mot Stephan. Håper hun ryker under neste jente sermoni.

Skrevet

Peter og Amalie fra Paradise Hotel Danmark har visst nettopp giftet seg!

http://tv3.dk/amaliesverden/peter-baade-amalie-og-jeg-faeldede-taarer

Skjønner ikke åssen hun tørr å gifte seg med han. Jeg hadde aldri turt å latt han dra på fest osv uten meg. Ser han en deilig jente, så klarer ikke han å styre seg. Men det er vel ikke noe problem for Amalie tilgir jo han for alt ;)

Skrevet

Jeg tror egentlig Christina, Heidi og Kim er så anonyme fordi TV3 ikke har gitt dem noe tid ennå. Denne uken har jo bare handlet om rotet mellom Niclas og Stephan, samt de jentene som har blitt dratt inn i det. Da er det jo naturlig at Christina, Heidi og Kim som har stått godt med sine partnere og følgelig ikke har blitt vurdert, ikke har fått så mye TV-tid. Eneste grunnen til at Joachim har fått så mye tid, er at han tar så vanvittig mye plass. Blander seg inn i alt og tror han har alle svarene.

Jeg vil også lage rekkefølge :skravle:

Stephan: Virker intelligent og snill. Håper han får litt fler sjanser av de andre, for jeg synes ikke han har blitt behandlet rett. Jeg tror han har falt utenfor fordi han har litt rar humor og ikke er så sosial som de andre.

Ole Christian: Virker skikkelig søt og snill, tror ikke det er noe vondt i ham i det hele tatt. Håper han kommer langt.

Christina: Virker som den eneste jenta med noe mellom ørene. Tror jeg kommer til å like henne bedre og bedre ettersom vi blir bedre kjent med henne.

Heidi: Virker litt blond, men snill og søt. Blander seg ikke inn i noe særlig drama.

Kim: Ser ut som en 16-åring, men han virker for så vidt grei. Har ikke noe imot ham.

Niclas: Ikke den skarpeste kniven i skuffen, snarere tvert imot, han er skuffens smørkniv. MEN han virker faktisk hyggelig, så sånn bortsett fra den vanvittig ekle pappaguttkvaliteten hans, har jeg ikke noe imot ham.

Joachim: Overvurderer seg selv sterkt og er skikkelig irriterende. Han tror han er kongen på haugen og det virker som han ser seg selv som en selvsagt vinner.

Madelen: Virker blond som fy og skikkelig bitchy. Hun tror åpenbart at hun er utrolig digg - jeg synes hun ser ut som et mumitroll.

Jeanette: BITCH. Få kjerringa ut!

Maren: Dum som et brød, men forelsket i seg selv. Æsj.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Madelen så bitchy egentlig? Jeg har ikke det inntrykket av henne i det hele tatt. Synes ikke hun har slem med noen eller noe sånt. Hun virker jo helt grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...