Gjest Linda sofie Skrevet 28. april 2011 #2161 Skrevet 28. april 2011 Fatter ikke hvorfor tv3 valgte å sende Maren inn andre gangen når de viste historien om moren hennes Kanskje for å lage drama? Nei jeg aner ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2162 Skrevet 28. april 2011 Enig med deg, Maren er irriterende, men samtidig er hun den eneste som tør å spille spillet der inne. Jeg synes ikke Maren "spiller spillet"... Heidi er jo den som virkelig har tatt av der inne, og hun har holdt på slik over lang tid allerede. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2163 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes ikke Maren "spiller spillet"... Heidi er jo den som virkelig har tatt av der inne, og hun har holdt på slik over lang tid allerede. Jeg synes det er bra Heidi tørr å spille spillet litt jeg. PH er tross alt et spill. Hun tar ikke helt av, men jeg vil heller ha folk som spiller spillet enn folk som kun soler seg og som ikke vil spille. " jeg er på badeferie"
Sarafina Skrevet 28. april 2011 #2164 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes det er bra Heidi tørr å spille spillet litt jeg. PH er tross alt et spill. Hun tar ikke helt av, men jeg vil heller ha folk som spiller spillet enn folk som kun soler seg og som ikke vil spille. " jeg er på badeferie" Heidi har jo vært utrolig anonym og kjeldeig hele serien gjennom da.... Så det er ihvertfall bra at hun spiller spillet litt!
Gjest fireflies Skrevet 28. april 2011 #2165 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes ikke Maren "spiller spillet"... Heidi er jo den som virkelig har tatt av der inne, og hun har holdt på slik over lang tid allerede. Jeg syns Heidi gjør det på en alt for diskret måte. Maren tør å splitte folk og velge vekk partneren sin. Det ville ikke Heidi gjort. Hun baksnakker bare. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2166 Skrevet 28. april 2011 Jeg syns Heidi gjør det på en alt for diskret måte. Maren tør å splitte folk og velge vekk partneren sin. Det ville ikke Heidi gjort. Hun baksnakker bare. Hvem er det Maren har splittet da?
Gjest Armule Skrevet 28. april 2011 #2167 Skrevet 28. april 2011 Hvem er det Maren har splittet da? Hun har splittet seg selv og Niklas. Og etter hva previewen til dagens episode viser, så velger hun Marius fremfor Niklas på parseremonien idag.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2168 Skrevet 28. april 2011 Hun har splittet seg selv og Niklas. Og etter hva previewen til dagens episode viser, så velger hun Marius fremfor Niklas på parseremonien idag. Hun hadde vel ikke tenkt til å stille seg bak Niklas i dag uansett?
Gjest fireflies Skrevet 28. april 2011 #2169 Skrevet 28. april 2011 Hun har splittet seg selv og Niklas. Og etter hva previewen til dagens episode viser, så velger hun Marius fremfor Niklas på parseremonien idag. I tillegg valgte hun også Marius fremfor Daniel, og lille Nicklas fremfor Mats.
Lillemeg25 Skrevet 28. april 2011 #2170 Skrevet 28. april 2011 I tillegg valgte hun også Marius fremfor Daniel, og lille Nicklas fremfor Mats. Det at hun valgte Niclas fremfor Mats synes jeg var teit. Eneste grunnen til hun valgte LN var pga han var så godt likt av alle og lagde mest show i gruppen. I følge alle sammen. Synes det er litt plagsomt med de som ikke tørr å velge det de selv vil liksom. De som bare velger ut i fra hva alle de andre vil. Kjedelig. Blir ikke noe drama når ingen tørr å gå imot flertallet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2171 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes det er bra Heidi tørr å spille spillet litt jeg. PH er tross alt et spill. Hun tar ikke helt av, men jeg vil heller ha folk som spiller spillet enn folk som kun soler seg og som ikke vil spille. " jeg er på badeferie" Nå sa jo ikke jeg noe om at dette var hverken negativt eller positivt... Og jo, hun tar helt av, hun baksnakker så j***** at jeg blir dårlig av og til. Det ville ikke Heidi gjort. Hun baksnakker bare. Nettopp. Det at hun valgte Niclas fremfor Mats synes jeg var teit. Eneste grunnen til hun valgte LN var pga han var så godt likt av alle og lagde mest show i gruppen. I følge alle sammen. Synes det er litt plagsomt med de som ikke tørr å velge det de selv vil liksom. De som bare velger ut i fra hva alle de andre vil. Kjedelig. Blir ikke noe drama når ingen tørr å gå imot flertallet. Irriterende med mennesker som ikke har egne meninger, og/eller som ikke tør å stå for sine egne meninger/ønsker.
Lillemeg25 Skrevet 28. april 2011 #2172 Skrevet 28. april 2011 (endret) Jaja håper i hvert fall Maren ryker ut i kveld! Vi må huske på at tv3 klipper og limer VELDIG mye. Kan godt være de andre baksnakker like mye som Heidi, men vi får jo ikke se alt som skjer heller. Tror alle baksnakker på hotellet. Noen mer enn andre selvsagt. Endret 28. april 2011 av Lillemeg22
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2173 Skrevet 28. april 2011 Først klager mange på at ingen spiller spillet, så når endelig noen (Heidi) tørr å spille litt, så er det også feil? Jeg heier på Heidi og tror hun og Kim kan vinne. Heidi var veldig anonym før, men nå skjer det litt. Jeg synes det er bra noen tørr å spille jeg. Det er jo spillet som er gøy og ikke sånn fjortis drama.
Xaphan Skrevet 28. april 2011 #2174 Skrevet 28. april 2011 Dere må huske at bryllupet til Niklas og Ole er på lørdag da
Gjest Linda sofie Skrevet 28. april 2011 #2175 Skrevet 28. april 2011 Dere må huske at bryllupet til Niklas og Ole er på lørdag da
MissStiles Skrevet 28. april 2011 #2176 Skrevet 28. april 2011 Dere må huske at bryllupet til Niklas og Ole er på lørdag da Morsomt
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2177 Skrevet 28. april 2011 Først klager mange på at ingen spiller spillet, så når endelig noen (Heidi) tørr å spille litt, så er det også feil? Jeg heier på Heidi og tror hun og Kim kan vinne. Heidi var veldig anonym før, men nå skjer det litt. Jeg synes det er bra noen tørr å spille jeg. Det er jo spillet som er gøy og ikke sånn fjortis drama. Det er da ingen som klager over det!? Her poengteres det bare at Heidi baksnakker mye, og at hun fremstår som fryktelig falsk. Ikke for å være slem, men: Tørr = Tør Tørr er: http://no.thefreedictionary.com/t%C3%B8rr
Gjesten Skrevet 28. april 2011 #2178 Skrevet 28. april 2011 Hvor mange ganger tror dere de viser det "jeg har lyst til å ha tillit til Maren..."-klippet i dag? 3
Gjest Bloodless Skrevet 28. april 2011 #2179 Skrevet 28. april 2011 Morsomt at Anne så bedre ut enn vanlig etter at Niklas og Ole sminket henne.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2180 Skrevet 28. april 2011 Maren og Petter Northug.. Maren avkrefter at de er kjærester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå