AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2141 Skrevet 27. april 2011 Som jeg svarte til en annen, å si at man blir uvel er ikke pent gjort - selv om det er PH. Tror jeg hadde brutt sammen hadde jeg vært Anne og lest denne tråden. Helt enig med deg. Det er helt lavmål å kritisere utseendet så til de grader. Jeg synes ikke heller man trenger å kritisere lesping. Det er et lite handikap som en jo ikke kan noe for. Men det jeg vil kritisere Anne for, er at hun prater altfor mye. Synes man skal vurdere personene der inne for hva de gjør, og ikke bruke utseendet/handikap mot dem. Selv Madelen, som er en søt jente med et utseende over gjennomsnittet, har jo fått gjennomgå skikkelig i denne tråden for utseendet. Helt sykt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2142 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes ikke det virket som Kine mente at hun så for seg Ole som en fremtidig kjæreste.. Hun ble spurt om han var hennes type, og jeg fikk inntrykk av at hun svarte på generelt grunnlag. Altså at han var typen hun kunne blitt sammen med, men ikke han spesifikt. Ja, hun ble jo spurt om han var hennes type kjærestemessig, så det var jo ikke akkurat noe hun hadde gått og tenkt på. Skulle hun kanskje svart at nei du, han kunne jeg ikke tenke meg å ha som kjæreste, han er ikke pen nok for meg. :gjeiper: Hun følte vel hun måtte gi et diplomatisk svar.
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2011 #2143 Skrevet 27. april 2011 Og jeg ble glad så jeg får sett det så bra glad for at noen satt pris på at jeg sa fra jaffal
zanell Skrevet 27. april 2011 #2144 Skrevet 27. april 2011 Hvis jeg hadde vært PH-deltaker, hadde jeg ihvertfall holdt med unna alt som skrives på nettet Jeg synes også Anne er ganske irriterende, men mest på grunn av at hun prater hele tiden og avbryter. Vet åssen det er å ha samtaler med sånne mennesker, utrolig irriterende! Også er det sminkinga hennes som er værst, ikke utseende i seg selv. Men å si at man blir uvel av å se på henne, blir for dumt.. Halve PH er utseende, og det vet jo folk som melder seg på, får man håpe ihvertfall. Så da synes jeg TV3 burde valgt bedre folk.. Maren synes jeg bare synd på, egentlig. Det er tydelig at hun har problemer med andre ting enn bare paradise dramaet, og ingen er egentlig ikke noe særlig snille med henne. Og Heidi da! Snakker om å kaste sten i glasshus. Hun spiller jo desidert mest! Håper hun eller Kim går ut snart, så får en av de streve litt også
Lunivere Skrevet 27. april 2011 #2145 Skrevet 27. april 2011 Fikk så vondt av Maren i dag. Det er jo helt tydelig at hun er ustabil, og aldri burde blitt med på Paradise. Ellers irriterer Anne meg grønn. Hun kunne blitt brukt som tortur-metode for blant annet terrorister. De hadde garantert spytta ut all info etter 24 timer i et rom med henne. 2
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #2146 Skrevet 27. april 2011 (endret) Leste en plass at moren til Maren døde helt uventet en månede før innspillingen av PH begynte... Derfor er hun kanskje ekstra sårbar og lett mottakelig inne på hotellet. Men likevel... Irriterende til de grader at hun skal sippe hver gang ting går henne i mot. Endret 27. april 2011 av fireflies
Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2011 #2147 Skrevet 27. april 2011 Leste en plass at moren til Maren døde helt uventet en månede før innspillingen av PH begynte... Derfor er hun kanskje ekstra sårbar og lett mottakelig inne på hotellet. Men likevel... Irriterende til de grader at hun skal sippe hver gang ting går henne i mot. Det har blitt nevnt før i tråden. Det er selvsagt trist, men Maren irriterer meg veldig.
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #2148 Skrevet 27. april 2011 Det har blitt nevnt før i tråden. Det er selvsagt trist, men Maren irriterer meg veldig. Da var det sikkert her jeg leste det. Enig med deg, Maren er irriterende, men samtidig er hun den eneste som tør å spille spillet der inne.
Gjest Bloodless Skrevet 27. april 2011 #2149 Skrevet 27. april 2011 Jajaja, stakkars Anne, men seriøst, jeg kommer til å klikke om jeg må se på henne stort mye lenger. Tar meg selv i å himle med øynene hver gang hun åpner kjeften. Slitsooooom!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2150 Skrevet 27. april 2011 Jeg hadde veldig, veldig vondt av Maren i dag. Satt med tårer i øynene da hun slet under Pandora, og jeg forstår ikke de av dere som ikke har empati for henne. Jeg håper at hun får være lenger og at de andre der inne blir mer inkluderende i forhold til henne. Marius og Kim viste noen gode takter på slutte i kveld og jeg håper flere kommer etter. Heidi har vært en stor favoritt for meg men det er hun ikke lenger, og Anne fikk jeg avsmak på under Pandora. Har ikke hatt noen spesiell mening om henne før i dag. Jeg vil gjerne at Maren blir og Anne drar i morgen. 1
Bankai L Skrevet 27. april 2011 #2151 Skrevet 27. april 2011 Da var det sikkert her jeg leste det. Enig med deg, Maren er irriterende, men samtidig er hun den eneste som tør å spille spillet der inne. Nja, det er flere som spiller på å påvirke andre
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2152 Skrevet 28. april 2011 Skjønner ikke dere (og de der inne) som sier at Maren spiller så til de grader? Det har ikke jeg merket noe til??? Synes det virker som om hun er opptatt av helt andre ting enn spillet, jeg (som følelser og Kim) - dessuten har hun da vitterlig ingen å spille sammen med. Er det noe jeg ikke har fått med meg - kanskje dere kan forklare dette for meg?
Despicable Me Skrevet 28. april 2011 #2153 Skrevet 28. april 2011 Maren spiller så til de grader, hun gråter, syter og gjør alt for å få sympati når hun ikke får det som hun vil der inne. Dramaqueen nr 1 1
Gjest Armule Skrevet 28. april 2011 #2154 Skrevet 28. april 2011 Skreiv en kommentar om dette for en god stund siden, før Maren begynte å åpne seg. Men den var i alle fall spot on på hvorfor hun har vært som hun har vært. Hvem vil vel innrømme følelser for noen, når man veit de ikke liker deg tilbake? Det er et enormt spark i magen, så at Maren valgte å si det til ham sier mye om henne. Spesielt etter å ha mistet moren sin nylig. Det er ikke alltid like lett å være ærlig med seg selv heller, og jeg hadde nok "oppført" meg på samme vis som henne - latt som om ingenting var galt. Og selvfølgelig blir man lei seg når folk åpenlyst sier at de ikke vil ha deg i huset lengre! Det hadde da omtrent hvem som helst blitt. Det er ingen som liker å ikke bli likt, spesielt når det er på feil grunnlag.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2155 Skrevet 28. april 2011 Maren spiller så til de grader, hun gråter, syter og gjør alt for å få sympati når hun ikke får det som hun vil der inne. Dramaqueen nr 1 Enig. Jeg er så lei all sytinga hennes. Jeg håper virkelig hun ryker i dag!
Miss Independent Skrevet 28. april 2011 #2156 Skrevet 28. april 2011 Maren tåler ikke motgang! Så enkelt er det. Hun høres og ser ut som en 9 åring som ikke får viljen sin. Flaut!
smalls Skrevet 28. april 2011 #2157 Skrevet 28. april 2011 Jeg føler hun griner litt hver gang noen vil ha henne ut eller hun får litt motgang, Det var ikke første gang i går hun gråt under pandoras. Maren burde ikke ha vært med på PH. Jeg håper hun ryker i dag pga jeg er lei alt skal handle om henne og hun irriterer meg mye! Hun har irritert meg helt siden dag 1 og nå har jeg fått nok. Anne er jo litt pen uten sminke da
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2158 Skrevet 28. april 2011 Skjønner ikke dere (og de der inne) som sier at Maren spiller så til de grader? Det har ikke jeg merket noe til??? Synes det virker som om hun er opptatt av helt andre ting enn spillet, jeg (som følelser og Kim) - dessuten har hun da vitterlig ingen å spille sammen med. Er det noe jeg ikke har fått med meg - kanskje dere kan forklare dette for meg? enig der! syns ikke Maren spiller noe særlig.. tror hun rett og slett er dum og grinete.. og bortskjemt! og at moren døde 1 mnd før innspilling syntes ikke jeg er noen unnskyldning lengre, hun burde vært såpass smart at hun da ikke reiste dit i det hele tatt. håper maren ryker i dag. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 28. april 2011 #2159 Skrevet 28. april 2011 Hvis de skal lage en ny sesong med PH, så håper jeg de ikke velger en slik kjedelig gjeng som dette, Jeg vil ha noen bitches som kan lage liv og drama. En jente som SM trenger vi! Selv om jeg ikke likte henne, så lagde hun i hvert fall mye liv. Skal ikke noen av de som har sjekket ut komme igjen snart da?
Despicable Me Skrevet 28. april 2011 #2160 Skrevet 28. april 2011 (endret) Fatter ikke hvorfor tv3 valgte å sende Maren inn andre gangen når de viste historien om moren hennes Endret 28. april 2011 av NoFame
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå