Gjesten Skrevet 27. april 2011 #2121 Skrevet 27. april 2011 Og forresten, hvorfor zoomer de inn på rumpene til jentene hele tiden? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært så drittlei en rumpe før i mitt liv, som jeg nå er av rumpa til Madelen 2
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2011 #2122 Skrevet 27. april 2011 nå er det bare å skru på tv2 sebra, showman drammensgutta skal være der i dag
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2123 Skrevet 27. april 2011 Stakkars Maren, hun er jo bare god, da. Heidi sier Maren bare spiller et spill, men det er jo bare bullshit. Det er Heidi som er den store spilleren! Jeg liker ikke Maren, men jeg må si at jeg liker Heidi enda mindre! Virker så jæ*** falsk. Og Ole... Huff, er lei av hele fyren. I begynnelsen så han passe kjekk ut, nå er han bare stygg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2124 Skrevet 27. april 2011 Åssen kan dere vite at Maren ikke spiller når vi kun ser 40 min hva som skjer på en dag? Nei få ut Maren!!!! Er så dritt lei henne nå
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #2125 Skrevet 27. april 2011 Heier på Micke og Nora Glemmer stadig at de er med, jeg. De gjør jo aldri noen ting som er verdt å vise, tydeligvis. 1
Purple Toxic88 Skrevet 27. april 2011 #2126 Skrevet 27. april 2011 Nei, nå får dere slutte å kritisere utseende til Anne!!! Det er faktisk rimelig ufint så snakke slik som en del gjør om et annet menneske - selv om hun er på TV. jeg hadde vært enig om det hadde vært et hvilket som helst annet program, men dette er PH, der utseende BLIR lagt vekt på... så iforhold til hva standaren til PH -egentlig- er, så ser hun ut som et takras... 1
Gjest Armule Skrevet 27. april 2011 #2127 Skrevet 27. april 2011 Den klippinga til tv3 suger hardt. Ikke akkurat noen overraskelse at Maren velger Marius, pga. previewen til morgendagen. Tror egentlig hun får fortsette, og det håper jeg. Er det noen som spiller, så er det Heidi, ikke Maren. Og jeg ler meg ihjel av uttrykket til Ole når Anne tok over spørsmålet hans! Priceless :D 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2128 Skrevet 27. april 2011 Åssen kan dere vite at Maren ikke spiller når vi kun ser 40 min hva som skjer på en dag? Nei få ut Maren!!!! Er så dritt lei henne nå da kan man ikke si at noen av de andre ikke spiller heller da.. utrolig teit argument du.. dessuten, hva skal man se på ph for hvis ikkje maren er med? kommer jo bære til å være jenter som soler seg og gutter som trener 2
Lillemeg25 Skrevet 27. april 2011 #2129 Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg klarer virkelig ikke å synes synd på Maren altså. Nesten alt skal handle om henne! Jeg er så lei Maren Jeg er også dritt lei Ole, Niklas, Heidi, Madde og Kim. Ut med de alle!! Skulle ønske de bare kunne bytte ut hele gjengen med noen andre som ikke er såå kjedelige. Endret 27. april 2011 av Lillemeg22 2
sophiaM Skrevet 27. april 2011 #2130 Skrevet 27. april 2011 nå er det bare å skru på tv2 sebra, showman drammensgutta skal være der i dag Takk for advarselen, nå vet jeg hvilken tv-kanal jeg holder meg unna i kveld 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2131 Skrevet 27. april 2011 da kan man ikke si at noen av de andre ikke spiller heller da.. utrolig teit argument du.. dessuten, hva skal man se på ph for hvis ikkje maren er med? kommer jo bære til å være jenter som soler seg og gutter som trener Har ikke sagt noe om andre heller da! Bare spurte åssen dere kan vite at Maren ikke er en spiller når vi kun er 40 min av en dag. Har ikke sagt en dritt om at Heidi eller noen andre ikke er en spiller.
Gjest Jente1990:) Skrevet 27. april 2011 #2132 Skrevet 27. april 2011 Hvis ikke Maren ryker i morgen, så blir jeg sur! Jeg orker ikke mer Maren drama. Vil ha noe nytt drama uten Maren. Skal det ikke sjekke inn en hunk snart?
Gjest Lacus Skrevet 27. april 2011 #2133 Skrevet 27. april 2011 Takk for advarselen, nå vet jeg hvilken tv-kanal jeg holder meg unna i kveld Og jeg ble glad så jeg får sett det
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2134 Skrevet 27. april 2011 Stakkars Marius, som på parseremonien må velge mellom to onder: - Maren, som er dårlig likt blant de andre og er veldig MYE på et vis, skjønner at de andre deltakerene blir lei, når de er sammen hele døgnet. - Anne, som må være den latterligste realitydeltakeren noensinne Oppførte seg utrolig teit under Pandoras, når hun prøvde å sette Maren i et dårlig lys. Skulle ikke de være venninner fra før av? For ikke å snakke om at hun lesper og snakker hele tiden.... Tror derfor Marius velger Maren. Hvem hadde vel orket å være med Anne 24 / 7...? For underholdningens skyld, håper jeg også Maren blir, sier hun skaper mye drama. 1
Plutseliten Skrevet 27. april 2011 #2135 Skrevet 27. april 2011 Er så lei sippekjerringa. Men tror hun får bli i morgen.. dessverre :gjeiper:
Sarafina Skrevet 27. april 2011 #2136 Skrevet 27. april 2011 Kine var jo modig når hun sa at Ole kanskje kunne være kjærestemateriale. Han ble ikke akkurat glad for den kommentaren... Men jeg synes det er bra når deltakerne tør å ha egne meninger. Faktisk skiller de to nye Kine og Anne seg positivt ut sånn sett. I forhold til Heidi, Madde og de andre - så kommer de ihvertfall med noen kommentarer som skaper humor for oss seere. Noen som merker at Jeanette er borte? Ikke jeg. 1
Gjest Mynona83 Skrevet 27. april 2011 #2137 Skrevet 27. april 2011 - Anne, som må være den latterligste realitydeltakeren noensinne Oppførte seg utrolig teit under Pandoras, når hun prøvde å sette Maren i et dårlig lys. Skulle ikke de være venninner fra før av? Er jo ikke sikkert de er venner, som i venninner - men kanskje mer bekjente i en stor gjeng (som egentlig ikke liker hverandre). Det ser jo ikke ut som de har pratet så mye med hverandre en gang, og hun prøvde jo ikke å trøste Maren heller. Så det virker ikke som de kan være særlig gode venner.
Gjest Mynona83 Skrevet 27. april 2011 #2138 Skrevet 27. april 2011 jeg hadde vært enig om det hadde vært et hvilket som helst annet program, men dette er PH, der utseende BLIR lagt vekt på... så iforhold til hva standaren til PH -egentlig- er, så ser hun ut som et takras... Som jeg svarte til en annen, å si at man blir uvel er ikke pent gjort - selv om det er PH. Tror jeg hadde brutt sammen hadde jeg vært Anne og lest denne tråden. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2011 #2139 Skrevet 27. april 2011 Jeg tror ikke Anne og Maren er venninner. Jeg tror de kun er bekjente som kanskje har vært på samme fester og kanskje har felles venner eller noe sånt. Det virker ikke som de er venninner, men kun bekjente. Jeg håper Anne blir og Maren ryker.
Gjesten Skrevet 27. april 2011 #2140 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes ikke det virket som Kine mente at hun så for seg Ole som en fremtidig kjæreste.. Hun ble spurt om han var hennes type, og jeg fikk inntrykk av at hun svarte på generelt grunnlag. Altså at han var typen hun kunne blitt sammen med, men ikke han spesifikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå