Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud.. Maren snakker som en drittunge! :kjefte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sippekjerring!!

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Stakkars Maren, hun er jo bare god, da. Heidi sier Maren bare spiller et spill, men det er jo bare bullshit. Det er Heidi som er den store spilleren!

• Liker 5
Skrevet

Den grininga til Maren altså........ :flau:

begynner og bli skikkelig lei, hu griner jo for absolutt aaaaalt!!!!! :filer:

• Liker 2
Gjest Lykkeliky
Skrevet

begynner og bli skikkelig lei, hu griner jo for absolutt aaaaalt!!!!! :filer:

Det hadde jeg gjort og, hvis alle var så slemme mot meg! Alle bare slenger dritt om henne jo!

• Liker 4
Skrevet

Utrolig lei Maren!!

Gjest fireflies
Skrevet

Det hadde jeg gjort og, hvis alle var så slemme mot meg! Alle bare slenger dritt om henne jo!

Hun legger opp til det selv.

• Liker 1
Skrevet

MAREN MÅ UT!

Men liker ikke hun som lesper! Så hun må ut først!!

• Liker 1
Skrevet

Oh no! Glemte at det var Paradise :grine: Heldigvis går det reprise i kveld/natt.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Er også lei Maren, men jeg tror egentlig at hun er ekstra grinete ettersom at mammaen hennes døde 1mnd før innspillingen. Tenker at hun kanskje ikke ville sutra så mye om alt var fint og flott :)

• Liker 1
Skrevet

håper Maren ryker i morra ja..

Gjest fireflies
Skrevet (endret)
:skratte: Ler meg i hjel av Anne! Endret av fireflies
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Maren, hun er jo bare god, da. Heidi sier Maren bare spiller et spill, men det er jo bare bullshit. Det er Heidi som er den store spilleren!

Enig, tror ikke Maren spiller njoe særlig i det hele tatt jeg. Men Heidi derimot er nok der inne for å komme langt og for å vinne

Gjest Mynona83
Skrevet

Nei, nå får dere slutte å kritisere utseende til Anne!!!

Det er faktisk rimelig ufint så snakke slik som en del gjør om et annet menneske - selv om hun er på TV.

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk rimelig ufint så snakke slik som en del gjør om et annet menneske - selv om hun er på TV.

Kan vel forsovidt si hva vi vil. Hun har selv valgt å melde seg på paradise.. og sminke seg som hun gjør :ler::skratte:

AnonymBruker
Skrevet

begynner Ole å slå seg løs nå..:P

Skrevet

HAHAHA hva skjedde med håret til Triana?? Det så ut som hun hadde kjørt i 200 km/t med taket nede :skratte:

Gjest Mynona83
Skrevet

Kan vel forsovidt si hva vi vil. Hun har selv valgt å melde seg på paradise.. og sminke seg som hun gjør :ler::skratte:

Joda, men jeg reagerer på at folk skriver "jeg blir uvel av å se på Anne"

Gjest fireflies
Skrevet

Utseendet er jo bare en liten del av det.. Kaklinga hennes, tingene hun sier og for ikke å ssssnakke om måten hun ssssier det på, er jo det latterligste av alt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...