Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både Niclas og Jeanette har gått ut som en følge av at de hadde mye makt. Så det kan virke som det lønner seg å ikke ha en altfor tydelig og sterk posisjon. Tror Micke, Nora og Marius står ganske trygt, fordi de er godt likt av mange, samtidig som de ikke oppleves truende.

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Både Niclas og Jeanette har gått ut som en følge av at de hadde mye makt. Så det kan virke som det lønner seg å ikke ha en altfor tydelig og sterk posisjon. Tror Micke, Nora og Marius står ganske trygt, fordi de er godt likt av mange, samtidig som de ikke oppleves truende.

RIktig. Har tenkt samme tanke jeg også. Joachim og Christina gikk jo også tidlig ut. De var jo til å begynne med det paret med mest makt der inne.

Skrevet

Men det er jo bra at det er sånn, syns jeg. Er jo ikke noe spennende å se på når det bare er knallstarke par der, utfallet hadde vært veldig åpenbart om ikke disse twistene hadde fått ut/splittet de sterkeste parene.

Gjest fireflies
Skrevet (endret)

Helt sant, Xaphan :jepp: Det hadde vært morsomt om Kim og Heidi hadde blitt neste par ut. Eller i hvertfall en av de, for å se hvordan den andre hadde klart seg.

Endret av fireflies
  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå synes jeg Kim og Heidi burde få litt motgang her. De har jo stått trygt siden dag 1.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg Kim og Heidi burde få litt motgang her. De har jo stått trygt siden dag 1.

VELDIG ENIG!

AnonymBruker
Skrevet

Unskyld meg, er ikke akkuratt Nicklas sin skyld t han snorker..

Gjest fireflies
Skrevet

Håper egentlig Maren blir en stund til... Hun er jo den eneste der inne som bevisst lager splittelser.

AnonymBruker
Skrevet

Håper egentlig Maren blir en stund til... Hun er jo den eneste der inne som bevisst lager splittelser.

Ja enig. Jeg liker Maren jeg :)

• Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Anne kommer i hvertfall til å ende opp som det nye mobbeofferet der inne. Stefan i jenteversjon :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sladder:

Maren la seg skikkelig etter Northug på Poker NM! Men hun ble grundig avvist!

Tar denne anonym i tilfelle kilden min er en KG bruker :)

Gjest fireflies
Skrevet

Sladder:

Det er jo fortjent når man har så dårlig smak at man legger seg etter Northug :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Sladder:

Tar denne anonym i tilfelle kilden min er en KG bruker :)

bra Northug har vett da.. hvis sladderet stemmer da.. :P

Skrevet

syntes det er helt tragisk at dem ikke alltid får ett oppdrag når ett par er på date..

Skrevet

Jeg vil ha pandoras eske!! Håper det blir litt action!!

Skrevet

de må jo hatt et såååå utrolig dårlig utvalg av deltagere i år, når det er med; en svenske, en homse, en fra forrige sessong og nå ei som lesper :snurt: trodde nå de skulle få inn noen skikkelig heite deltagere, men de blir jo bare værre og værre etter som de sjekker inn på PH!! :filer:

• Liker 5
Skrevet

de må jo hatt et såååå utrolig dårlig utvalg av deltagere i år, når det er med; en svenske, en homse, en fra forrige sessong og nå ei som lesper :snurt: trodde nå de skulle få inn noen skikkelig heite deltagere, men de blir jo bare værre og værre etter som de sjekker inn på PH!! :filer:

Uff, så alt for enig... :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

syntes det er helt tragisk at dem ikke alltid får ett oppdrag når ett par er på date..

Enig! Pleier jo alltid å skje ting på dater. At det kommer et brev hvor de får en utfordring eller noe. Synes flere av datene i år har vært kjedelige.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Unnskyld, men jeg blir litt uvel av Anne. Hun er rett og slett ubehagelig å se på. Søt UTEN sminke, men grøss.. Den sminken... Håper hun skjerper seg etter å ha sett hvordan hun ser ut med all sminken.. Hvis hun ser det samme som meg, vel og merke..

Btw, Tv3: :natti: KJEDELIG! :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...