Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun ble jo spurt om det.

Alt som hun sier blir så feil og flaut. Alle blir jo helt stille og hun driter seg ut hver gang. Jeg blir så flau på hennes vegne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølsevev at Niklas har hatt 250 jenter. Det sies jo at de som har minst sex, lyver om at de har mest.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pølsevev at Niklas har hatt 250 jenter. Det sies jo at de som har minst sex, lyver om at de har mest.

Det tror ikke jeg at det er. Er faktisk bare ei ny jente i helga i løpet av de siste 5 åra en gang. Han har sikkert alltid vært singel og er antagelig ute på byen to-tre-fire ganger i uka...

Skrevet

Det tror ikke jeg at det er. Er faktisk bare ei ny jente i helga i løpet av de siste 5 åra en gang. Han har sikkert alltid vært singel og er antagelig ute på byen to-tre-fire ganger i uka...

Og han liker tydeligvis å ta mange på en gang!

Jeg syns det var bra Jeanette gikk ut jeg. Likte hu ikke.

Skrevet

Tviler på at de 250 damene hadde store krav. Eller så hadde de øl briller hele gjengen. De fleste kan få seg hvor mange ligg de vil så lenge man er like desperat som Niklas. Tviler på at han velger ut de beste tar det han får.

AnonymBruker
Skrevet

Litt kjedelig? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Jeg har nå sett ferdig sesong 6 av PH DK på nettet og wow for en STOR forskjell. PH Norge er jo døds kjedelig i forhold til PH DK.

Om jeg hadde fått en krone for hver slik kommentar her inne... :popcorn:

Then again, det er det dere hadde forventa skulle skjedd.

Ville dere ikke ha tv da? ;)

Haha, tenkte det samme. Enkelte her inne maser jo så fryktelig om at PH Norge er sååå kjedelig, og så syter de når de blir overrasket. :fnise:

• Liker 2
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det kan godt hende Niklas har hatt sex med så mange. Det er ikke så vanskelig å få seg et ligg heller :gjeiper: Å Niklas er ikke sånn super kjekk (han har bra kropp. Det skal han ha) men han er jo kjent, så er vel ikke såå vanskelig for han å få med seg jenter hjem fra byen ;)

Skrevet

Alt som hun sier blir så feil og flaut. Alle blir jo helt stille og hun driter seg ut hver gang. Jeg blir så flau på hennes vegne.

Merkelig. Det inntrykket har ikke jeg fått.

• Liker 1
Skrevet

Ole :rodmer:

Signerer den :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Anne ser jo hundre ganger verre ut uten sminke enn med. SKÅL FOR DRAMMEN HAHAHAHAAH:p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, menn som gråter treffer meg rett i hjertet. Ble litt glad i Ole nå, kjenner jeg.

• Liker 2
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Anne ser jo hundre ganger verre ut uten sminke enn med. SKÅL FOR DRAMMEN HAHAHAHAAH:p

Jeg synes hun ser bedre ut uten sminke enn med.

Gjest Armule
Skrevet

At det kom som et sjokk at noen av de på topp måtte gå er vel litt å ta i. Det er selvfølgelig heller ikke noe gøy å holde på de med mest makt lengst mulig der inne. Smart gjort av tv3 vil jeg si, og rimelig forutsigbart også forsåvidt.

Har hørt mange som sier at det er så urettferdig at de som har vært der lengst bare skal kunne gå ut sånn plutselig uten at de egentlig kan noe for det. Men det er jo sånn det er, Paradise er et spill. I spill kan alt skje, og man kan være uheldig og trekke fengelskortet. That's life :) I tillegg til å være godt likt trenger man også en god posjon flaks for å komme seg langt.

• Liker 2
Skrevet

enig med deg der.. :P

var jo ikke noe bombe at det kom til å gå utover en jeanett eller heidi som ble stilt opp med mest makt.. syns det lå litt i korta egentlig..:P

Gjest fireflies
Skrevet

Det syns jeg også. Satt og irriterte meg over den rosa, halvpåførte lipglossen hennes i hele går.

Skrevet

Jeg forstår ikke åssen Anne kan se verre ut uten sminke enn med!? :klo: Har du i det hele tatt sett henne med sminke? Blå øynskygge og rosa lipgloss? Var det ikke det hun hadde på seg?

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg forstår ikke åssen Anne kan se verre ut uten sminke enn med!? :klo: Har du i det hele tatt sett henne med sminke? Blå øynskygge og rosa lipgloss? Var det ikke det hun hadde på seg?

Blå og tykk eyeliner :fnise:

Skrevet

Blå og tykk eyeliner :fnise:

Grøss :haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...