muffin26 Skrevet 26. april 2011 #2061 Skrevet 26. april 2011 Hun ble jo spurt om det. Alt som hun sier blir så feil og flaut. Alle blir jo helt stille og hun driter seg ut hver gang. Jeg blir så flau på hennes vegne.
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. april 2011 #2062 Skrevet 26. april 2011 Pølsevev at Niklas har hatt 250 jenter. Det sies jo at de som har minst sex, lyver om at de har mest. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2063 Skrevet 26. april 2011 Pølsevev at Niklas har hatt 250 jenter. Det sies jo at de som har minst sex, lyver om at de har mest. Det tror ikke jeg at det er. Er faktisk bare ei ny jente i helga i løpet av de siste 5 åra en gang. Han har sikkert alltid vært singel og er antagelig ute på byen to-tre-fire ganger i uka...
Xaphan Skrevet 26. april 2011 #2064 Skrevet 26. april 2011 Det tror ikke jeg at det er. Er faktisk bare ei ny jente i helga i løpet av de siste 5 åra en gang. Han har sikkert alltid vært singel og er antagelig ute på byen to-tre-fire ganger i uka... Og han liker tydeligvis å ta mange på en gang! Jeg syns det var bra Jeanette gikk ut jeg. Likte hu ikke.
muffin26 Skrevet 26. april 2011 #2065 Skrevet 26. april 2011 Tviler på at de 250 damene hadde store krav. Eller så hadde de øl briller hele gjengen. De fleste kan få seg hvor mange ligg de vil så lenge man er like desperat som Niklas. Tviler på at han velger ut de beste tar det han får.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2067 Skrevet 26. april 2011 Litt kjedelig? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Jeg har nå sett ferdig sesong 6 av PH DK på nettet og wow for en STOR forskjell. PH Norge er jo døds kjedelig i forhold til PH DK. Om jeg hadde fått en krone for hver slik kommentar her inne... Then again, det er det dere hadde forventa skulle skjedd. Ville dere ikke ha tv da? Haha, tenkte det samme. Enkelte her inne maser jo så fryktelig om at PH Norge er sååå kjedelig, og så syter de når de blir overrasket. 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 26. april 2011 #2068 Skrevet 26. april 2011 Det kan godt hende Niklas har hatt sex med så mange. Det er ikke så vanskelig å få seg et ligg heller :gjeiper: Å Niklas er ikke sånn super kjekk (han har bra kropp. Det skal han ha) men han er jo kjent, så er vel ikke såå vanskelig for han å få med seg jenter hjem fra byen
FoxyFish Skrevet 26. april 2011 #2069 Skrevet 26. april 2011 Alt som hun sier blir så feil og flaut. Alle blir jo helt stille og hun driter seg ut hver gang. Jeg blir så flau på hennes vegne. Merkelig. Det inntrykket har ikke jeg fått. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2072 Skrevet 26. april 2011 Anne ser jo hundre ganger verre ut uten sminke enn med. SKÅL FOR DRAMMEN HAHAHAHAAH:p 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2073 Skrevet 26. april 2011 Ah, menn som gråter treffer meg rett i hjertet. Ble litt glad i Ole nå, kjenner jeg. 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 27. april 2011 #2074 Skrevet 27. april 2011 Anne ser jo hundre ganger verre ut uten sminke enn med. SKÅL FOR DRAMMEN HAHAHAHAAH:p Jeg synes hun ser bedre ut uten sminke enn med.
Gjest Armule Skrevet 27. april 2011 #2075 Skrevet 27. april 2011 At det kom som et sjokk at noen av de på topp måtte gå er vel litt å ta i. Det er selvfølgelig heller ikke noe gøy å holde på de med mest makt lengst mulig der inne. Smart gjort av tv3 vil jeg si, og rimelig forutsigbart også forsåvidt. Har hørt mange som sier at det er så urettferdig at de som har vært der lengst bare skal kunne gå ut sånn plutselig uten at de egentlig kan noe for det. Men det er jo sånn det er, Paradise er et spill. I spill kan alt skje, og man kan være uheldig og trekke fengelskortet. That's life I tillegg til å være godt likt trenger man også en god posjon flaks for å komme seg langt. 2
frøken gurine:) Skrevet 27. april 2011 #2076 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes hun ser bedre ut uten sminke enn med. enig med deg der.. var jo ikke noe bombe at det kom til å gå utover en jeanett eller heidi som ble stilt opp med mest makt.. syns det lå litt i korta egentlig..
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #2077 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes hun ser bedre ut uten sminke enn med. Det syns jeg også. Satt og irriterte meg over den rosa, halvpåførte lipglossen hennes i hele går.
smalls Skrevet 27. april 2011 #2078 Skrevet 27. april 2011 Jeg forstår ikke åssen Anne kan se verre ut uten sminke enn med!? Har du i det hele tatt sett henne med sminke? Blå øynskygge og rosa lipgloss? Var det ikke det hun hadde på seg?
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #2079 Skrevet 27. april 2011 Jeg forstår ikke åssen Anne kan se verre ut uten sminke enn med!? Har du i det hele tatt sett henne med sminke? Blå øynskygge og rosa lipgloss? Var det ikke det hun hadde på seg? Blå og tykk eyeliner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå