Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet hvordan de klipper og limer i tv3, så tanken var innom, men han har tross alt vært med på Paradise året før og vet GODT hva som blir lagt ut på tv...

Ikke at det bryr meg, men jeg hadde nok blitt mer lei meg av å lese på nettet at helt vanlige mennesker syns jeg ser ut som en transe,har stygg brunfarge, er fæl, mindre pen, ikke kan sminke meg og at det eneste som er pent på meg er nesen min enn hva Niklas Vindel mente om meg i en konstruert setting der han faktisk blir bedt om å mene noe.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det Niklas sa om Anne er da ikke noe verre enn det folk skriver om Anne her, Her er det nesten verre.

• Liker 2
Skrevet

Oj, med den sminken så anne ut som en klovn. Hva tenkte hun da hun la den? :klo:

Jeg synes Ole er så søt! Småbetatt av Heidi og greier :rodmer:

Jeg vedder på at Jeanette eller Heidi må ut i morgen. Det er sikkert sånn at hvis Anne får flest stemmer må Heidi ut og hvis Kine får flest stemmer må Jeanette ut, eller noe sånt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj, med den sminken så anne ut som en klovn. Hva tenkte hun da hun la den? :klo:

Jeg synes Ole er så søt! Småbetatt av Heidi og greier :rodmer:

Jeg vedder på at Jeanette eller Heidi må ut i morgen. Det er sikkert sånn at hvis Anne får flest stemmer må Heidi ut og hvis Kine får flest stemmer må Jeanette ut, eller noe sånt

Jeg syens det er en litt urettferdig måte å gå ut på. Siden de har null sjansje til å redde seg selv. De andre aner jo ingen ting om oppdraget til de to nye. Jeg ville vel tro de som har mest makt skulle få en fordel eller noe? Ikke at de ble satt i fare. Burde heller være sånn at de som hadde minst makt fikk en straff.

Skrevet

Niklas tegner fakktisk brynene sine herregud er det mulig? Det at han liker damer som spiser virka jo bare falskt, han som er så overfladisk liker plutselig damer med former? Kine minner meg sikkelig om stine marie. Lik stil ligner på hverandre og sikkert like drama som henne :skratte: .

:jepp:

Håper hun blir der inne.

Litt slemt, men morsomt også :fnise: Fra bloggen parasisespanky.blogg.no

:ler:

Huff, får litt vondt av hun Anne, men en 8 ?!? Tror ikke det bare var Nicklas som stusset litt der altså.

Håper ikke Hedi ryker i kveld, liker henne så godt. Men nå må de snart lage litt show der inne, begynner å bli litt kjedelig :rope:

Gjest Anuket
Skrevet

Neinei, har bestemt meg for å ikke følge med denne uken, eksamenstress jobb og trening og alt annet. :fnise: Får følge med på tråden og se om det blir spennende nok til at jeg vil slå på tven og se en episode :sjenert:

Skrevet

Håper ikke Hedi ryker i kveld, liker henne så godt. Men nå må de snart lage litt show der inne, begynner å bli litt kjedelig :rope:

Litt kjedelig? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Jeg har nå sett ferdig sesong 6 av PH DK på nettet og wow for en STOR forskjell. PH Norge er jo døds kjedelig i forhold til PH DK.

Skrevet

Jeg synes synd på Anne, håper virkelig ikke hun er inom kg og ser dette. Men man må vel forbrede seg på alle slags komentarer på utseendet når man er på tv.

Skrevet

Jeg synes synd på Anne, håper virkelig ikke hun er inom kg og ser dette. Men man må vel forbrede seg på alle slags komentarer på utseendet når man er på tv.

På en side så syns jeg at hvis man har meldt seg på Paradise Hotel så har man satt seg selv i en posisjon der man er dømt til å bli pirket på. Det er mye lettere å sitte å se på TV og kommentere menneskers utseende og væremåte, enn det er å gjøre det i virkeligheten. Alle er klar over at TV3 viser de verste sidene av alle deltakerne, da de ønsker så mye show som mulig. Og det inkl. å fremstille deltakerne i et dårlig lys. Da er naturligvis lett for TV3 å vise de "slemme" kommentarene om noens utseende. Samtidig så føler jeg at Anne nesten bedde om å bli dømt, da hun sa at hennes eget utseende var en 8'er. Hvis hun har god selvtillit så er det flott det, man da tåler hun vel kanskje også å høre disse tingene som blir sagt.

Men samtidig, på den andre siden, så føler jeg at mange som rakker ned på utseende her inne er for drøye! Det er ikke måte på hvor mye dritt som kommer ut av kjeften på noen og trykkes inn i dette skrivefeltet. Det er klart at man ønsker å kommentere noens utseende og sånt, men da bør man være litt mer sivilisert og tone det litt ned. "Jeg er enig i at hun ikke er en 8'er."

• Liker 1
Skrevet

Rangerer aldri jenter etter en "skala", Men Anne var ikke så pen som hun trodde hun var, etter min mening. Hadde vært mye mer sjarmerende om hun rangerte seg selv "midt på", slik som hun andre nye jenta (Kine) gjorde. Når en rangerer seg selv "midt på" så gir man jo inntrykk av at en ikke er så jævlig høy på seg selv, og har heller ikke så dårlig selvtillit at en tror en er "mindre pen".

Når det er sagt, så syntes jeg at Kine var veldig søt (søtere enn snittet).

"Store Niklas" er forøvrig alt annet en stor (så han på sensation white), og er ganske gay, selv om han innbiller seg at han er en bad boy. Sminkegutten. Hahahaha.

Skrevet

Litt kjedelig? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Jeg har nå sett ferdig sesong 6 av PH DK på nettet og wow for en STOR forskjell. PH Norge er jo døds kjedelig i forhold til PH DK.

Jeg bare pyntet litt på det :gjeiper:

Det er jo mer drama på farmen enn på paradise :sjenert:

Og tv3 er jo eksperter på å klippe, det så jo faktisk ut som det skulle bli litt spennende i går. Vel, slik ble det ikke..

Jeg så nesten en sesong av det amerikanske paradise, tror det var den. DER var det liv der - masse intriger,sex og roting.

Er jo lov å håpe det blir litt sånn denne sesongen også :popcorn:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Okei, en mann som hadde brukt solpudder hadde blitt arkivert hos meg fortere enn fy. Sorry, Nicklas!

Skrevet

På en side så syns jeg at hvis man har meldt seg på Paradise Hotel så har man satt seg selv i en posisjon der man er dømt til å bli pirket på. Det er mye lettere å sitte å se på TV og kommentere menneskers utseende og væremåte, enn det er å gjøre det i virkeligheten. Alle er klar over at TV3 viser de verste sidene av alle deltakerne, da de ønsker så mye show som mulig. Og det inkl. å fremstille deltakerne i et dårlig lys. Da er naturligvis lett for TV3 å vise de "slemme" kommentarene om noens utseende. Samtidig så føler jeg at Anne nesten bedde om å bli dømt, da hun sa at hennes eget utseende var en 8'er. Hvis hun har god selvtillit så er det flott det, man da tåler hun vel kanskje også å høre disse tingene som blir sagt.

Men samtidig, på den andre siden, så føler jeg at mange som rakker ned på utseende her inne er for drøye! Det er ikke måte på hvor mye dritt som kommer ut av kjeften på noen og trykkes inn i dette skrivefeltet. Det er klart at man ønsker å kommentere noens utseende og sånt, men da bør man være litt mer sivilisert og tone det litt ned. "Jeg er enig i at hun ikke er en 8'er."

Jeg er enig med deg hun er langt fra en 8. Utrolig idiotisk å gi seg selv en så høy karakter. Man ber jo om at noen skal komentere når man gir seg selv så høye tall og man er under gjennomsnittet.

Skrevet

Hva var det hun sa? Hvis jeg har fikset meg VELDIG mye og er på TOPPEN av mitt utseende som jeg sier, så er jeg vel ganske høyt. 8 HVERTFALL..

Må si jeg blir nyskjerrig på hvordan hun ser ut da :klo:

Skrevet (endret)

Postet dobbelt, slettet.

Endret av NoFame
Skrevet

Hva var det hun sa? Hvis jeg har fikset meg VELDIG mye og er på TOPPEN av mitt utseende som jeg sier, så er jeg vel ganske høyt. 8 HVERTFALL..

Må si jeg blir nyskjerrig på hvordan hun ser ut da :klo:

Det var vel kanskje det hun ga oss et innblikk i da hun tok på seg knallrosa leppestift og knallblå øyenskygge? :fnise:

Skrevet

Hvem tror/håper dere vinner? Jeg tror kanskje Madde eller Heidi kan vinne. De er slike personer som bare kan seile gjennom hele PH uten mye motgang og rett til finalen å faktisk vinne.

Hvem som vinner er egentlig samme for meg. Har ingen favoritter nå. Håoer fortsatt Joachim kommer inn snart.

Skrevet

Mine favoritter er Heidi og Ole, så håper det blir en av dem.

Skrevet

Det var vel kanskje det hun ga oss et innblikk i da hun tok på seg knallrosa leppestift og knallblå øyenskygge? :fnise:

Hun burde børstet håret sitt når hun skulle møte de andre for første gang.

Gjest Anjelika
Skrevet

Det er vel omtrent ordrett det 50% pleier å svare i "hvor pen er du på en skala"-tråder her, samt noe jeg kunne sagt selv om jeg måtte rangert meg.

Setter ting litt i perspektiv :fnise:

Men for all del, ikke noe galt i å være fornøyd med seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...