Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pokkern, jeg er skuffa! Mats var den eneste fine gutten der inne. Resten av deltagerne, både jentene og guttene, har ingenting som er tiltrekkende. Kjedelige folk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke maren som IKKE angra på pulinga og sengekosen og alt?

Her er en artikkel hvor hun plutelig har ombestemt seg?

I utgangspunktet ønsket jeg ikke å ha noe romantisk på gang med den jeg skulle være partner med på hotellet. Derfor angrer jeg på at det ble så hett som det ble mellom Mats og meg. Ikke det at det var så farlig, men det hadde ikke trengt å skje. Det var litt unødvendig. Etter hvert utviklet det seg egentlig til å bli litt kleint mellom oss, forklarer Maren - som likevel tok til tårene da hun tok avskjed med Mats.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10098955

AnonymBruker
Skrevet

Dolke i ryggen og gi "dødsstøtet".... (som det står i VG) Voldsomt så dramatisk man skal ha det til å blir. Når det bare er et spill. Etter at PH begynte første sesong har det å "dolke i ryggen" blitt et uttrykk som ungdommen aktivt å begynt å bruke. Og det om bare småtteri også. Dramaqueens and kings!

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå er det lenge til neste episode :sukk:

Noen som vet hvor lang denne sesongen er, og når den danske kommer?:P

Skrevet

Nå er det lenge til neste episode :sukk:

Noen som vet hvor lang denne sesongen er, og når den danske kommer?:P

Sesong 1 og 2 var på 40 episoder som gikk over 2 mnd.. så tipper det ikke er noe anderledes i år :)

Bynner ikke den danske sesongen uken etter den norske er ferdig? altså i mai? Tror det var slik tv3 gjorde det i fjor :) men du kan jo sikkert finne den på Tv3 Danmark webtv :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Sesong 1 og 2 var på 40 episoder som gikk over 2 mnd.. så tipper det ikke er noe anderledes i år :)

Bynner ikke den danske sesongen uken etter den norske er ferdig? altså i mai? Tror det var slik tv3 gjorde det i fjor :) men du kan jo sikkert finne den på Tv3 Danmark webtv :)

Mulig det, men jeg er ikke så veldig stødig i dansk :ler:

Skrevet

Ble også så forbanna når Jeanette tørka seg på kinnet, i tillegg til det verste uttrykket! Utrolig unødvendig og ufint, iskalde møkkajente :nei:

Men uttrykkene til Maren når Mads snakket om henne og gikk og stilte seg bak henne under parseremonien; fy fillern! DET er kald og falsk kjerring det :kjefte:

Mads skulle ikke røket :sukk:

• Liker 2
Gjest Canis lupus
Skrevet

Ole Christian er så kjekk. :fnise:

Men sukk, jeg er dritt lei frøken bitch. (Jeanette)

Håper hu ryker på huet og rævva hjem neste uke. skjønner ikke at det er mulig å være så ekkel og ufyselig mot en som bare prøver å være snill og som vil være venn med hu. Hater himling med øyna og bithy-blikk..

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Mulig det, men jeg er ikke så veldig stødig i dansk :ler:

Det er jo teksta da :gjeiper:

Skrevet

Det kommer nok en Ph Danmark rett etter den Norske som det har gjort siden 08. Gleder meg til den Danske kommer. Den er SÅ mye bedre enn den Norske ;) Kjekkere gutter og mer drama. Folk er ikke bare der på badeferie som er de Norske er.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om dette er en spoiler for det håper jeg virkelig ikke... Vil ikke ødelegge for noen =/ Men håper dammenseren våkner til liv når han får selskap av en annen drammenser =D synes Ole Christian virker veldig sjarmerende =D

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Familien til Maren må være sååååå stolt! :klaske:

Fy, eg blei så sint på Jeanette når ho tørka seg på kinnet etter kysset frå Stephan..går det an å bli meir bitchy og kald?? Stephan verkar jo som verdas koselegaste kar. Drittkjerring.

Har fått helt avsmak av henne nå. Herregud å kald og bitchy ho er mot han :kjefte: Han fortjener en bedre partner. Nå håper jeg faktisk Jeanette ryker så fort som mulig! For en hurpe.

Jeg er å sikkelig skuffa over folkene i år. De som var med i fjor var MYE bedre og kulere. Jeg merker at Niclas, Jeanette, Maren og Joachim irriterer meg så. Heidi og Kim er super anonyme. Synes det er mange kjedelige folk med i år. Skuffa. Jeg trodde Christina kunne lage litt liv og drama men tydeligvis ikke :glare: Jeg liker Stephan og OC da. De virker ganske oppegående og ok. Jeg håper han nye gutten som sjekker inn til mandag er kul og kjekk,

Endret av Linda sofie
Skrevet

Jeanette virker som en stor bitch! Må si jeg ble sjokkert da hun tørket seg på kinnet under parsermonien. Hva var vtisen? Noe så ufint og slemt gjort :nei: Jeg får så vondt av Stephan. Han er bare snill mot henne også er hun så kald mot han? Fysj jeg liker ikke jenter som himler med øynene og er så bitchy mot noen som ikke har gjort noe galt. Før ville jeg ha ut Maren, men etter Jeanette sin oppførsel i går vil jeg heller ha henne ut.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo teksta da :gjeiper:

På tv3dk? Finner det ikke jeg.

Dessuten, kan man streame til Norge da? Mener å huske i fjor at de stanset sendingene til Norge midt i sesongen, rett før episodene ble lagt ut på tv3no.

Skrevet

På tv3dk? Finner det ikke jeg.

Dessuten, kan man streame til Norge da? Mener å huske i fjor at de stanset sendingene til Norge midt i sesongen, rett før episodene ble lagt ut på tv3no.

Nei nå tenkte jeg på når Ph Danmark kommer etter den Norske i mai en gang. Tror ikke det er teksta på Tv3dk.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om dette er en spoiler for det håper jeg virkelig ikke... Vil ikke ødelegge for noen =/ ... synes Ole Christian virker veldig sjarmerende =D

When in doubt, leave it out. Det står tydelig i startinnlegget at har diskuterer vi KUN det som har blitt vist på TV. Det du sier har ikke blitt vist på TV, altså har det ingenting i denne tråden å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Kva er det som feilar folka der inne? Stephan er jo den penaste, søtaste og snillaste guten (byrjar å lure på om han veit kva han har meldt seg på...). Håpar han kjem langt (det vil seie at TV3-teamet ser potensialet og beskyttar han slik dei pleier å gjere med enkelte ;) ).

Kvar gong Joachim sit i den boksen og snakkar får eg flashback til Emil frå ifjor. Litt same ulla.

Maren har kanskje spela poker EIN gong på fest og har fått eit inntrykk av at det er kult å seie at ein driv på med det. Grunnen til at ho fekk Mats ut var fordi han ikkje gav ho eit tilfredsstillande svar på spørsmålet på Pandoras eske (som ho truleg stilte sjølv for å sjekke om han likte ho). Ho er tydelegvis ute etter stadfesting på at ho er hot ;)

Det var dagens analyse.... :fnise:

Skrevet

Maren har kanskje spela poker EIN gong på fest og har fått eit inntrykk av at det er kult å seie at ein driv på med det. Grunnen til at ho fekk Mats ut var fordi han ikkje gav ho eit tilfredsstillande svar på spørsmålet på Pandoras eske (som ho truleg stilte sjølv for å sjekke om han likte ho). Ho er tydelegvis ute etter stadfesting på at ho er hot ;)

Maren har faktisk sagt hun spiller poker og tjener penger på det, men hvordan hun kan klare det er fullstendig uforståelig for meg :fnise: Jeg har inntrykk av at flere av de jentene tror de er uimotståelige, at alle guttene skal være forelsket i dem eller noe. Jeg fikk ikke inntrykk av at Mats likte Maren på noen annen måte enn at hun spredde beina, men hun trodde tydeligvis at han var skikkelig keen :roll:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de er så negative til Stephan der inne, hva er det han har gjort/sagt som jeg ikke har fått med meg? I gårsdagens episode satt jeg faktisk å spolte masse, første uka har ikke vært særlig spennende. Håper det tar seg opp snart hvis ikke er jeg rett og slett ikke sikker på om jeg gidder å se denne sesongen.

Skrevet

Jeg tror de misliker ham bare fordi han ikke er like "utadvendt" som alle de andre. Som Joachim sier: "Han har ikke gitt så mye av seg selv". I motsetning til Maren som har gitt ALT. Men det er tydeligvis greit :filer: Jeg er enig i at denne uken har vært kjedelig, håper det blir bedre og at det kommer inn noen morsomme mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...