Gjest Naenia Skrevet 2. juni 2011 #3641 Skrevet 2. juni 2011 74 Bruker(e) leser dette emnet 25 medlemmer, 41 gjester, 8 anonyme brukere Tråden er populær, om ikke resultatet er det! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3642 Skrevet 2. juni 2011 Hadde vært morro om det ble etterprøvd hvor mye niklas egentlig donerer av gryna! Lett å si det på tv, men hva når han finner ut at 150 000 ikke akkurat er alle pengene i hele verden?
Gjesten Skrevet 2. juni 2011 #3643 Skrevet 2. juni 2011 Ja, jeg tror det er en grunn til at akkurat de kom inn igjen men de har ikke vist/ det har ikke skjedd enda Var det en grunn til at akkurat de to kom inn igjen?
frøken gurine:) Skrevet 2. juni 2011 #3644 Skrevet 2. juni 2011 Var det en grunn til at akkurat de to kom inn igjen? lurer jeg og på?
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #3645 Skrevet 2. juni 2011 Det var en sur, mørkhåret trønder forige gang Var hu?? Husket hun som nordlending som snakka om hæstkuk og det hele jeg... Mente å huske hun var fra Bodø eller Tromsø, men da husker jeg visst feil.
Bloodless Skrevet 2. juni 2011 #3646 Skrevet 2. juni 2011 Synes det var helt greit at de vant. De hadde nok vunnet selv om juksinga til Kim hadde forblitt en hemmelighet.
*Bumblebee* Skrevet 2. juni 2011 #3647 Skrevet 2. juni 2011 jeg synes hvertfall at det var bra at ikke fæle falske heidi vant,men om jeg kunne valgt av alle så hadde det blitt mikke!heller han enn niklas og co liksom...men men.så lenge ikke heidi vant så er jeg storfornøyd 3
Polymorph Skrevet 2. juni 2011 #3648 Skrevet 2. juni 2011 SKUFF! Jeg kan ikke tro at sutre-Madde og kåte-Niklas vant Men digger at Niklas skal donere bort masse penger og så skjemme bort barna sine skikkelig.......med 150'000 kr Skjemme bort "drittungene" sine, mener du vel! Hehe
Havtorn Skrevet 2. juni 2011 #3649 Skrevet 2. juni 2011 ... slippe kula? Noen som kan forklare hva det betyr? Har ikke heeeeeelt fulgt med nei, men vil gjerne vite.
Xaphan Skrevet 2. juni 2011 #3650 Skrevet 2. juni 2011 Niklas skulle gi penger til barna i Afrika! Ååh, jeg døde litt av den kommentaren Høres ut som noe en femåring kan si. Men en god tanke bak det, så klart. 2
Xaphan Skrevet 2. juni 2011 #3651 Skrevet 2. juni 2011 ... slippe kula? Noen som kan forklare hva det betyr? Har ikke heeeeeelt fulgt med nei, men vil gjerne vite. Begge finalevinnerne holder hver sin kule. Hvis ingen av dem slipper kula deler de 300 000. Triana legger på litt og litt penger (50 000... 100 000.. osv) og hvis én av personene slipper kula får den det beløpet Triana har nevnt. Da får den andre personen ingenting.
Lunivere Skrevet 2. juni 2011 #3652 Skrevet 2. juni 2011 Så søt Niclas var på slutten. Etter at han erklærte at han ville donere penger til gode formål, så ble han en veldig verdig vinner i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3653 Skrevet 3. juni 2011 Har akkurat sett det nå. Blandede følelser i forhold til at Niclas vant MEN, han slapp ikke kulen og det synes jeg er flott. Begge var med på å sanke stemmer og det er bare rettferdig at de deler pengepremien. Dessuten har han båret den rosa sløyfen flere ganger i løpet av denne sesongen og vil donere deler av premien til kampen mot brystkreft, noe jeg synes er fantastisk (søsteren min døde av brystkreft). Negative ting ved Niclas i kveld var snakket om at han var på PH for å knulle flest mulige damer og at 'kvinnfolk er ikke alltid ærlige'. Er menn alltid ærlige? Madelen fortjente vel å vinne like mye som noen av de andre jentene. Jeg forstår ikke hvorfor så mange har i mot henne. Takk for denne gangen folkens, håper vi sees til neste år. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3654 Skrevet 3. juni 2011 Synes Niklas viste seg som en ordentlig og sympatisk fyr til slutt jeg. Liker at han skal donere noen av pengene til veldedighet, (selv om det må sies at det virker som han ikke har begrep på hvor mye (lite) 150 000 EGENTLIG er) synes det er en fin tanke. Jeg tror også han har ljugd litt der inne med tanke på sexlivet hans, det kom hvertfall litt sånn frem i avisene i dag. Madelen var også helt grei mot slutten. Av hun og Heidi var hun den som fortjente det mest. Heidi var så feig på slutten at jeg fikk helt avsmak. Alt i alt, helt greie vinnere av en ellers ufattelig dritkjedelig sesong. Bedre lykke med castingen neste år, TV3. 2
Mynona Skrevet 3. juni 2011 #3655 Skrevet 3. juni 2011 Da var det over ja! Snakkes vel i andre tråder?!
Gjest Pzzt Skrevet 3. juni 2011 #3656 Skrevet 3. juni 2011 Var hu?? Husket hun som nordlending som snakka om hæstkuk og det hele jeg... Mente å huske hun var fra Bodø eller Tromsø, men da husker jeg visst feil. Mener å huske det var Stine Marie som avgjorde det i fjord (hun syntes det var såååå kult). Hun er fra Trondheim.
Sarafina Skrevet 3. juni 2011 #3657 Skrevet 3. juni 2011 Synes denne sesongen av PH har tatt seg opp veldig og vært ganske spennende de siste ukene! Og egentlig ganske morsomt hvordan det hele endte, med Heidi og Kim. De har jo vært "enerne" hele veien, og Kim har jo vært den mest poppis karen der inne til nå, vant Mr. Paradise og det hele. Så blir han tatt for juks, og Heidi blir avslørt som "den bitchen". De lå an som vinnere hele veien, og endte opp som noen usle og dårlig likte tapere... Rart hvordan Kim først stod i finalen og ville vinne - men så fort Ole påpekte at han jo hadde jukset, mente Kim at han selv ikke var noen verdig vinner og ville heller stå i juryen. Da kunne han jo ha trekt seg for faen... Synes Niklas og Madelen var verdige vinnere! Niklas er dessuten en av dem som "kommer gjennom skjermen" og har utstråling og gjør seg godt på TV, som jo er grunnen til at TV3 hentet han inn igjen. Resten av castingen var jo ganske talentløs i år.. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. juni 2011 #3658 Skrevet 3. juni 2011 Jeg skrev i går kveld at jeg gledet meg til en spennende finale. Dessverre må jeg si jeg er skuffet. ZzzzzzZZZ. Men underholdende tråd, takk for det!
Spoven Skrevet 3. juni 2011 #3659 Skrevet 3. juni 2011 Denne tråden har vært det beste med hele Paradise. Bare det sier jo litt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3660 Skrevet 3. juni 2011 litt kjipt at det nå er slutt! Nå pleier jo den danske å begynne på TV3 - kjedelig at det ikke skjer i år! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå