Xaphan Skrevet 13. mai 2011 #2741 Skrevet 13. mai 2011 Jeg synes det var teit Mads måtte dra. Han lagde jo litt liv og var morsom å se på! Dessverre så hadde han ikke sjans til å overleve. Han viste selv at han måtte dra pga det var ingen av jentene som kom til å velge han. Det synes jeg var dumt. Han var jo veldig snill som "ga" Ole til Omi. Han kunne sikkert klart å overtalt Omi til å velge Marius og dermed ville Mads tatt plassen ved siden av Heidi. Så syns det var bra gjort av han å gi plassen til Omi, selv om jeg heller skulle ønske Mads var med videre. 1
Mamaloco Skrevet 14. mai 2011 #2742 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det var teit Mads måtte dra. Han lagde jo litt liv og var morsom å se på! Dessverre så hadde han ikke sjans til å overleve. Han viste selv at han måtte dra pga det var ingen av jentene som kom til å velge han. Det synes jeg var dumt. Jeg håper Ole vinner jeg. Av jentene er det ikke så nøye siden jeg ikke har noen favoritt. Helt enig med deg Bare Heidi ikke vinner, er jeg fornøyd. Har mistet sansen for henne i det siste, med tanke på hvordan hun har vært mot (eller bak ryggen på) Ole..
zanell Skrevet 14. mai 2011 #2743 Skrevet 14. mai 2011 Håper ikke Kim og Heidi vinner egentlig. Skjønner ikke hvorfor de andre er helt blinde av beundring ovenfor de. Det har tydeligvis gått de hus forbi at Kim og Heidi styrer hele spillet. Enten det, ellers så bryr de seg ikke. Det som har irritert meg mest med årets paradise, er at alle følger mengden og hva gruppa vil. "Hvis gruppa vil det, så gjøre jeg det" liksom. Folk må kunne stå på egne bein og når alt kommer til alt, så er det et spill. Har egentlig ingen store vinnerfavoritter, unntatt kanskje OC.
smalls Skrevet 14. mai 2011 #2744 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har egentlig ingen stor favoritter i år. Jeg liker Ole veldig godt da selv om jeg synes det Drammens pratet hans er irriterende. Han virker veldig sympatisk og god Teit ingen av de gammle har sjekket inn. Hadde de sendt inn Stian eller Joachim f.eks kunne det ha blitt litt drama, men siden det er en stund siden de sjekket ut så tviler jeg på de kommer inn igjen. Av jentene liker jeg Nora best selv om hun er veldig kjedelig. Heidi og Madde takler jeg ikke lengre. Likte de før, men ikke nå lengre. Madde virker så falsk. Maren har jeg aldri likt og Kine virker så negativ hele tiden og bare klager.
Gjest Armule Skrevet 14. mai 2011 #2746 Skrevet 14. mai 2011 Hva var det Maren sa?? "jeg er tiltrukket av Mads og er redd for at vi kommer til å ha sex. Jeg vil ikke ha sex her." Var det ikke det hun sa eller hørte jeg helt feil? Joda, det var nok cirka det hun sa ja. Men det var jo selvfølgelig ikke ment seriøst, bare for morro.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2747 Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes det var teit Mads måtte dra. Han lagde jo litt liv og var morsom å se på! Dessverre så hadde han ikke sjans til å overleve. Han viste selv at han måtte dra pga det var ingen av jentene som kom til å velge han. Det synes jeg var dumt. Jeg håper Ole vinner jeg. Av jentene er det ikke så nøye siden jeg ikke har noen favoritt. Likte også Mads, han var et friskt pust der inne! Men ærlig talt fortjente han ikke være der lengre, han gadd jo ikke løfte en lillefinger for å prøve å bli der. F.eks skulle han jo lokke Marius til å røyke, så ikke noe til at han prøvde på det. Tror faktisk han sa at han ikke ville prøve heller. Omi lokket jo Ole og bevarte plassen sin slik. Tror kanskje Mads hadde den holdningen at han syns det var feil moralsk sett å prøve å ødelegge for andre, han var der bare og koste seg, også dro han hjem når "skjebnen" ville det. Helt ok det, men da kommer du ikke langt i spillet. I mine øyne gjorde han ingen forsøk på å bli. Skjønner at det ikke er lett, men han kunne jo prøvd.
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mai 2011 #2748 Skrevet 15. mai 2011 (endret) Likte også Mads, han var et friskt pust der inne! Men ærlig talt fortjente han ikke være der lengre, han gadd jo ikke løfte en lillefinger for å prøve å bli der. F.eks skulle han jo lokke Marius til å røyke, så ikke noe til at han prøvde på det. Tror faktisk han sa at han ikke ville prøve heller. Omi lokket jo Ole og bevarte plassen sin slik. Tror kanskje Mads hadde den holdningen at han syns det var feil moralsk sett å prøve å ødelegge for andre, han var der bare og koste seg, også dro han hjem når "skjebnen" ville det. Helt ok det, men da kommer du ikke langt i spillet. I mine øyne gjorde han ingen forsøk på å bli. Skjønner at det ikke er lett, men han kunne jo prøvd. Ja du sier noe. Er jo flere som ikke gidder å spille spillet og som kun er der på badeferie. Når de får et oppdrag eller noe, så sier de bare at de ikke vil være falske og lyve for de andre . Skal du være slik, så kommer du ikke langt! Nei det virket ikke som Mads en gang gadd å prøve å redde seg selv. Han visste jo godt Maren ikke kom til å velge han. Tror heller ingen av de andre ville valgt han. Endret 15. mai 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2749 Skrevet 15. mai 2011 Han visste jo godt Maren ikke kom til å velge han. Tror heller ingen av de andre ville valgt han. Skjønner godt at han stilte seg bak Maren da, som det virket som hadde vært søt og hyggelig mot ham kan tenke meg at f eks Kine hadde vært ganske dust mot ham, vi så jo hvordan hun snakket om han i intervjuene sine.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2750 Skrevet 15. mai 2011 Begynner å bli lei av Kim og Heidi, fordi de virker så selvtilfredse og sikre på at de er det sterkeste paret osv. Og især den siste beslutningen om å sende ut Micke, ga dårlig inntrykk. Man sender ikke ut bestekameraten sin. At Kim skyldte Niklas noe for ånden i lampa, er bare tull, for Kim jobbet jo for å Niklas inn igjen og klarte det. Det hadde vært gøy hvis det var underdogene som vant, for eksempel Marius og Maren. De er litt mer ydmyke personer. Vet at Maren har vist noen dårlige sider, men hun har også noen gode. Hun virker raus og aksepterende overfor andre personer. For eksempel var hun den eneste av jentene som tok imot Mads på en positiv måte. Hun driver ikke og baktaler de andre deltakerne så mye som for eksempel Heidi gjør. Eventuelt hadde Nora vært en verdig finalist, sammen med Marius. 4
Lunivere Skrevet 15. mai 2011 #2753 Skrevet 15. mai 2011 Vil heller ikke at Heidi og Kim skal vinne. Heidi er blitt en skikkelig bitch i det siste, og Kim er kvalmende selvgod. Heier på Ole, Maren og Marius. 3
Sarafina Skrevet 16. mai 2011 #2754 Skrevet 16. mai 2011 Vil heller ikke at Heidi og Kim skal vinne. Heidi er blitt en skikkelig bitch i det siste, og Kim er kvalmende selvgod. Heier på Ole, Maren og Marius. Samme her! Tror imidlertid at Kim og Heidi har gode sjanser siden de er godt likt der inne... Håper det at han valgte ut Mikke, satte Kim i et dårlig lys. Eller at jentene merker at Heidi baksnakker mye. Virker ikke som om Maren er så godt likt, men tipper at Marius er det da.
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2011 #2755 Skrevet 16. mai 2011 I dag sjekker den aller siste gjesten inn. Dumt at det snart er ferdig. Er jo finale neste uke.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2756 Skrevet 16. mai 2011 I dag sjekker den aller siste gjesten inn. Dumt at det snart er ferdig. Er jo finale neste uke. Så på videportrettet av den nye gjesten, hun heter Bianca og er veldig pen. Faktisk den peneste jenta i år - rart at de sender henne inn så sent, og etter Anne og Kine liksom...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2757 Skrevet 16. mai 2011 Så på videportrettet av den nye gjesten, hun heter Bianca og er veldig pen. Faktisk den peneste jenta i år - rart at de sender henne inn så sent, og etter Anne og Kine liksom... Hun var pen i ansiktet, men kroppen/magen så litt blubben ut på videoen (i det rutete undertøyet). Eller er det bare meg? Hadde ønsket det kom inn 2 jenter, så jentene som allerede er der fikk kjempet litt, slik guttene hele tiden må. 1
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2011 #2758 Skrevet 16. mai 2011 Så på videportrettet av den nye gjesten, hun heter Bianca og er veldig pen. Faktisk den peneste jenta i år - rart at de sender henne inn så sent, og etter Anne og Kine liksom... Jeg synes hun var veldig pen jeg å
Lunivere Skrevet 16. mai 2011 #2759 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes hun var helt vanlig bimbo-pen. Hun er ikke det jeg ville beskrevet som veldig pen, eller noe ekstraordinært. Kine synes jeg er den peneste jenta som har sjekket inn. 2
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2011 #2760 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes hun var helt vanlig bimbo-pen. Hun er ikke det jeg ville beskrevet som veldig pen, eller noe ekstraordinært. Kine synes jeg er den peneste jenta som har sjekket inn. Hva mener du med bimbo pen? Vi har i hvert fall forskjellig smak for jeg synes Bianca er penere enn Kine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå