Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja du jeg hørte han sa det..

Jeg bare svarte deg på spørsmålet ditt jeg.

Gjør meg ingen ting at han røyk ut. Han var for kjedelig uansett.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man tenker over det er det egentlig ganske komisk.

De gråter som om de har fått et dødsbudskap, når tilfellet er at den eneste følgen en parseremoni får, er at det er én mindre rundt bassenget denne uka..

• Liker 5
Skrevet

Jeg bare svarte deg på spørsmålet ditt jeg.

Gjør meg ingen ting at han røyk ut. Han var for kjedelig uansett.

jada..:) men mente vel at jeg syns det var ett teit valg.. :) syns niklas kunne ryki.:P

Gjest Bloodless
Skrevet

Dette var litt råttent gjort, faktisk. In my humble opinion.

Skrevet

Oi det hadde jeg ikke trodd. De sier noe om at de må tenke spill siden det ikke er lenge til finalen, men er ikke Ole og Niklas sterkere enn Mikke f.eks? Men er enig i at Mikke og Nora har hatt det veldig lett da. De har aldri vært i fare eller noen ting, så det er jeg enig i. Nå må Nora jobbe litt.

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg hadde sent ut Niklas, uten tvil. Kim burde tenke på at det snart er finaleuke og burde sent ut en av de sterkeste der inne synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

både niklas og ole er sterkere spillere enn mikke..

Skrevet

både niklas og ole er sterkere spillere enn mikke..

men nora og mikke dannet en sterk barriere samen så lenge det ikke var noen med fredning

AnonymBruker
Skrevet

Var eneste straffen ole fikk for å røyke at han måtte bo på solo?

Skrevet

Heidi har vel ikke gjort en dritt for å være der inne hun heller, annet enn å være med i startcrewet. .

• Liker 1
Skrevet

Var eneste straffen ole fikk for å røyke at han måtte bo på solo?

Ble vel mer sånn at Omi fikk en premie i form av en fredning, mer enn at Ole fikk straff.

Gjest Armule
Skrevet

Det sterkeste _paret_ der inne akkurat nå, er Maren og Marius. Begge står med noen de kan stole på, og har en avtale med. Madelen og Niklas kommer som en close nummer to.

Individuelt sett er det nok Kim som er aller sterkest, han kan jo gjøre nesten hva som helst uten at folk syns han er en backstabbende jævel som kun tenker taktikk. Han har tvinna alle godt rundt lillefingern.

Heidi håper jeg ikke blir å stå så sterkt fremover. Det lureste av Kim tror jeg er å bli stående alene når finalen kommer, men det er mest fordi jeg personlig ikke kan fordra Heidi. Ser ut som at de fleste der inne liker henne.

Skrevet

Kan noen oppdatere meg på hva som har skjedd med Kim og Maren? Lenge siden sist jeg har sett og da var de da veldig så gode venner..

AnonymBruker
Skrevet

Det sterkeste _paret_ der inne akkurat nå, er Maren og Marius. Begge står med noen de kan stole på, og har en avtale med. Madelen og Niklas kommer som en close nummer to.

Individuelt sett er det nok Kim som er aller sterkest, han kan jo gjøre nesten hva som helst uten at folk syns han er en backstabbende jævel som kun tenker taktikk. Han har tvinna alle godt rundt lillefingern.

Heidi håper jeg ikke blir å stå så sterkt fremover. Det lureste av Kim tror jeg er å bli stående alene når finalen kommer, men det er mest fordi jeg personlig ikke kan fordra Heidi. Ser ut som at de fleste der inne liker henne.

Stående alene? Hva mener du med det?

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Jeg tror Kim valgte Mikke pga han ikke har gjort noe for Kim da. Sånn spill messig. Kim skyldte de andre guttene en tjeneste, så derfor valgte han Mikke. Også fordi han mente han og Nora sto sterkt. Nora og Mikke var et par som lett kunne ha seilet til finalen uten så mye motgang.

Madde og Niklas står jo å sterkt, men virker ikke som Madde vil stå med han da pga snorkingen og at de ikke har bra kjemi sammen. Ole og Kine står vel heller ikke sånn kjempe sterkt sammen.

Endret av Jente1990:)
Skrevet

Hva var det Maren sa?? "jeg er tiltrukket av Mads og er redd for at vi kommer til å ha sex. Jeg vil ikke ha sex her." Var det ikke det hun sa eller hørte jeg helt feil?

Det var nok for å være morsom, og det var også ganske morsomt. :)

Heidi har vel ikke gjort en dritt for å være der inne hun heller, annet enn å være med i startcrewet. .

Akkurat det samme tenkte jeg. Men Heidi sier jo "vi" om alt som Kim har gjort, så hun mener sikkert at det er de to sammen som har gjort alt Kim har gjort.

Håper virkelig ikke hun vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Har undervurdert Heidi litt, hun er en player all the way, samme gjelder Kim-forstår ikke hvorfor han er blitt så pop.

Neidu, jeg synes Nora virker ekte og Maren er bare morsom-så de to vil jeg se i finalen-og det sammen med Ole og Marius:)

• Liker 1
Skrevet

haha så tragisk å sende ut Mikke, er han helt dum? Når han først hadde sjansen til å sende ut hvem som helst, så tar han den svakeste. Idiot.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at noen synes Nora og Micke var et svakt par? De var jo, om mulig, det sterkeste paret der inne! Micke var definitvt den lureste av Kim å få ut, om han tenker fram til finalen.

Se for dere, fra Kim og Heidi sitt ståsted, å møte følgende par i finalen:

OC og Kine - kanskje noen ville stilt seg bak (Niklas, kanskje Maren) dem pga OC, men Kim og Heidi vil vinne glatt

Niklas og Madde - OC ville stått bak Niklas, ellers vet jeg jammen ikke...

Marius og Maren - her vet jeg faktisk ikke om noen ville valgt M&M framfor Kim og Heidi?

Nora og Micke - Micke var utrolig godt likt av gutta, jeg tror faktisk både Niklas, OC og Marius ville valgt Micke framfor Kim. En annen ting er at Nora og Micke har seilt på medvind fram til nå, de har ikke hatt noen anledning til å samle grums på seg - ergo kan det være enklere å velge dem framfor K&H. Nei, Nora og Micke har ikke spilt, men det er ikke spilling som skaper et sterkt par - det er å være godt likt av andre og "seile under radaren" som skaper et sterkt par!

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ingen av guttene som er igjen per dags dato som kan slå Kim i en finale. Den eneste reelle utfordreren til Kim, ville vært Lille Niclas. Eneste som er bra med at LN ikke er i en finale, er at vinnersjansene til Madde er så godt som null. Håper bare Heidi blir stående med Omi i en finale, haha. Og Kim med Nora, så vinner de. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...