UnderCover Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg bare spør.. Er det greit å like å være singel i en alder av 28? Jeg har ingen barn, men "omgivelsene" tilsier at jeg burde ha det. Alderen tilsier også at jeg burde funnet meg min plass i livet, altså barn, hus, bil, båt, hundehus osv.. Jeg har 2 venninner, (3 visst jeg regner med henne som leter underbevisst eeter mannen i sitt liv) i samme båt. men vi liker det slik det er! Men jeg trives som singel!! Jeg leier leilighet, er på fylla når det passer meg, GJØR det som passer meg, koser meg etter min egen pipe osv, men må dog tåle kommentarer fra svigerklare/besteforeldreklare foreldre/famile. Oppdaget forressten at samtlige besteforeldre var inne på samme oldeforeldre-strømmen. Noen andre i samme ulla? Jeg finner nok på å slå meg til ro visst jeg finner den "rette", men akkurat nå så vil jeg ikke det engang. Endret 8. mars 2011 av BippeStankelbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 Den biologiske klokka går??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2011 I følge vitenskapen så tikker den gjerne videre ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Del Skrevet 8. mars 2011 Du er sikkert så stygg at ingen vil stifte familie med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #5 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg bare spør.. Er det greit å like å være singel i en alder av 28? Jeg har ingen barn, men "omgivelsene" tilsier at jeg burde ha det. Du er i godt selskap med mine venninner, som er 38 og 39, og de har verken mann eller barn. De var i forhold i starten av 30's, men så ble det slutt. Den ene ble gravid også, men samboeren hennes ønsket abort...i dag er de to jentene single, selv om de ser lekre og flotte ut! Ksrrierekviner er de og...lurer på hvorfor mennene ikke kaster seg over disse to, de er både hyggelige, morsomme og pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Del Skrevet 8. mars 2011 Du er i godt selskap med mine venninner, som er 38 og 39, og de har verken mann eller barn. De var i forhold i starten av 30's, men så ble det slutt. Den ene ble gravid også, men samboeren hennes ønsket abort...i dag er de to jentene single, selv om de ser lekre og flotte ut! Ksrrierekviner er de og...lurer på hvorfor mennene ikke kaster seg over disse to, de er både hyggelige, morsomme og pene! Er de skremmende for motsatte kjønn da eller? kanskje mulige psykopater?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er i samme båt, og jeg trives jeg også Jeg har hatt forhold til et par menn, men ingen jeg ser på som den rette. Jeg vil ikke ha hundehus med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er i samme båt, og jeg trives jeg også Jeg har hatt forhold til et par menn, men ingen jeg ser på som den rette. Jeg vil ikke ha hundehus med meg selv så bra at likesinnede dukket opp Jeg har katt, ung katt, og det er faktisk den eneste jeg vil gjøre løfter med.. foreløpig jeg venter selvsagt på "the one", men jeg tror ikke den personen finnes før jeg BESTEMMER meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Del Skrevet 8. mars 2011 Er snart 40 og har papegøye, men han bor i fosterhjem etter jeg ble singel og ikke fant noe sted der han kunne bo også...I tillegg til at jeg da slipper å finne "barnevakt" når jeg bestemmer meg for å stikke av en helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2011 #10 Del Skrevet 9. mars 2011 i nesten samme sko som deg selv. nettopp kommet ut av et langvarig forhold og nærmer meg de 30, men jeg gleder meg til å være alene, til å kun tenke på meg selv. det er ikke for sent, hverken for unger eller mann når man 'kun' er 28! det er ved 30 livet begynner, er det ikke? endelig ferdig med de vaklende, usikre 20-åra og man kan leve kun ved å tenke på seg selv! gi f i alle som lever a4-livet med 2 barn i løpet av 20-åra, de kommer til å oppleve krisa når de sitter der som 45+ og finner ut at de har glemt å leve mens de var unge og frie. det er ditt liv, hvem bryr seg om samfunnets 'krav' om at man skal ha barn, hus, bil og stakittgjerde før fylte 30?! men selvfølgelig, det er ikke gøy å se alle vennene sine i den situasjonen og sitte der alene og singel, derfor må man finne nye morosmme single venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2011 #11 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er 29år. Trives med å være singel. Liker å gjøre akkurat det jeg vil og når jeg vil. Føler ikke at det er noe verre å være singel nå enn før. Jeg gjør omtrent det samme uansett. Går ut med venner, reiser bort og møter nye mennesker. Så kommer det nok når man minst venter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2011 #12 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja så lenge man går på fylla og glemmer så har man det jo så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2011 #13 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja så lenge man går på fylla og glemmer så har man det jo så gøy. Er vel ikke noe verre å gå på fylla kontra det og hive i seg noen sobril da.. Litt timeout må man da tillate seg i det tilsynelatende streite hverdagslivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå