Gå til innhold

Overaske eks/kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Min eks gjor det slutt for en uke siden nå. Mesteparten av grunnen er at han er veldi opptat, og han har fått mindre følelser for meg. Vi har vert sammen i nesten et år. Vi har nesten ikke hatt kontakt siden bruddet, og det har jeg tenkt å fortsette med. Vi vil prøve å vere venner, men det vil ta tid. Har ikke sett ham siden..Det er fortsatt litt usikkert.

Det som er;

Han spiller i et litt kjent band som skal spille nå i helgen på fredag langt unna her jeg bor. Og jeg vil vise at jeg bryr meg. Da vi møttes, og gangene etter det ble han bare mer og mer forelsket i meg da jeg strålte og viste stor glede over å vere sammen med ham. Vi nøt det.

Er det dumt at jeg kommer på denne konserten, litt overaskende med strålende humør? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Min eks gjor det slutt for en uke siden nå. Mesteparten av grunnen er at han er veldi opptat, og han har fått mindre følelser for meg. Vi har vert sammen i nesten et år. Vi har nesten ikke hatt kontakt siden bruddet, og det har jeg tenkt å fortsette med. Vi vil prøve å vere venner, men det vil ta tid. Har ikke sett ham siden..Det er fortsatt litt usikkert.

Det som er;

Han spiller i et litt kjent band som skal spille nå i helgen på fredag langt unna her jeg bor. Og jeg vil vise at jeg bryr meg. Da vi møttes, og gangene etter det ble han bare mer og mer forelsket i meg da jeg strålte og viste stor glede over å vere sammen med ham. Vi nøt det.

Er det dumt at jeg kommer på denne konserten, litt overaskende med strålende humør? :)

TS HER:

Altså, da vi møttes, var da han spilte konsertene og vi koste oss etterpå. Spesielt når vi er ute og drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest captcha

Tror det skal bli vanskelig å forføre han igjen kun en drøy uke etter bruddet.

Men er det virkelig dette du vil?

Det virker som han har vært tydelig på grunnlaget til at han gjorde det slutt,

og selv sier du jo at du vil dere skal være venner men at det må gå over tid.

Dukker du strålende opp på konsert etter så kort tid vil han kanskje oppfatte helt andre signaler fra deg enn at du er ute etter å bygge vennskap.

Selv hadde nok mitt strålende smil sluknet voldsomt om jeg ikke fikk den oppmerksomheten jeg var ute etter, ved å prøve å iscenesette de gode vibbene fra den gangen dere ble sammen.

Nei, jeg tror du ikke du har noe å vinne på å ikke respektere hans valg og følelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal bli vanskelig å forføre han igjen kun en drøy uke etter bruddet.

Men er det virkelig dette du vil?

Det virker som han har vært tydelig på grunnlaget til at han gjorde det slutt,

og selv sier du jo at du vil dere skal være venner men at det må gå over tid.

Dukker du strålende opp på konsert etter så kort tid vil han kanskje oppfatte helt andre signaler fra deg enn at du er ute etter å bygge vennskap.

Selv hadde nok mitt strålende smil sluknet voldsomt om jeg ikke fikk den oppmerksomheten jeg var ute etter, ved å prøve å iscenesette de gode vibbene fra den gangen dere ble sammen.

Nei, jeg tror du ikke du har noe å vinne på å ikke respektere hans valg og følelser.

TS HER:

Ja, det vet jeg kan bli vanskelig. Men han har selv sagt at han var klar for å møttes nå i helgen, senest. Jeg har kanskje vert litt negativ i forhold til bandet, det er det som er litt greia. Har ver så lei av at det skal gå forran alt. Kjenner godt resten av bandet, så jeg kan ha en kjangs til å lykkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest captcha

Da blir jo situasjonen en litt annen enn den jeg forutså.

Er du klar for å akseptere at bandet går foran deg denne gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått inn i meg selv om tenkt om jeg var klar for å bli nummer 2 denne gangen også.

Du kan jo alltids engasjere deg i bandet hans.

Men pass deg slik at du ikke blir for skuffet om han ikke skulle like overraskelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER:

Ja, jeg er helt klar! Er redd for å bli skuffa, men prisen av kjærlighet er jo sorg. Og den er jeg villig til å betale; igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...