Elinori Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg har egentlig alltid hatt uflaks med mine "forhold". Har holdt på med et par stykker, men de går alltid for fort fram for meg. Jeg klarer ikke å gi like mye av meg selv som de gir meg. Er ganske sjenert på dette område, men på diverse andre ting er jeg den som er mest utadvendt og som får i gang prat. Synes jo det er koselig å holde på med en fyr jeg, men det er noe med tanken på å ikke ha kontroll som skremmer meg. At jeg skal gå inn i noe jeg ikke veit hvordan blir. Egentlig veldig dust å tenke, men det er liksom alltid guttene som tar iniativ til å ta steget videre. Jeg blir helt satt ut av sånt. Vet ikke hva jeg skal si eller hva jeg vil. Jeg har heller ikke noe spesielt høy selvtillit selv om det kan virke slik fordi jeg er veldig utadvendt i områder jeg føler meg trygg i. Visst noen av motsatt kjønn gir meg komplimanger og tydelig liker meg, skygger jeg bort som en flue. Klarer ikke ta de imot og virkelig tro på det. Det er slitsomt når man tenker i ettertid at den gutten var en kjempe ålreit fyr og jeg spolerte datingfasen. Kanskje må jeg bare hoppe i det og la mine kommende sjangser gjøre meg trygg i et kjæresteforhold? Endret 8. mars 2011 av Elinori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 Hadde/har det likt selv. Men du må bare prøve å være mer frampå. Hvis du aldri gjør noe eller tar intiativ, så mister du guttene etter hvert. De blir lei av å må gjøre alt hele tiden, og finner seg noen andre istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. mars 2011 #3 Del Skrevet 9. mars 2011 har det også slik TS har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinori Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2011 ja, det er på en måte slik jeg har tolket det selv. At de blir lei. Og jeg skjønner det jo godt. Har liksom en sperre på å ta iniativ, men jeg må vel bare prøve hardere selv om det ikke er så enkelt. Var faktisk en fyr som sa det rett ut til meg en gang, at jeg aldri tok noe iniativ. Og jeg klarte da heller ikke å ta noe etter han hadde sagt ifra. Er jo skeptisk til menn generelt egentlig. Ikke venner, men visst det ligger noe annet i lufta. Er kjempe redd for å bli lurt og bli brukt. Noe som jeg har brent meg på tidligere. Må prøve å jobbe litt med meg selv på dette område altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinori Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mars 2011 Forresten er det noen grunn til at dere/du også er slik? Har dere og brent dere tidligere og blitt helt skremt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. mars 2011 #6 Del Skrevet 9. mars 2011 det ble egentlig verre ette rat broren min døde for halvannet år siden men jeg hadde det litt slik før også. har vel opp igjennom hatt ganske blandet erfaring med å åpne meg for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinori Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mars 2011 okey, skjønner. Har alltid hatt problem med å åpne meg for folk jeg også. Skal stole 100% på de først. Og da er det vanskelig å ta sjangser når man har den sperren. Men sperrer er visstnok til for å brytes... har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2011 #8 Del Skrevet 9. mars 2011 Etter hvert brudd, så føler jeg meg alltid litt mindre. Eller tar det lengre tid for meg å åpne meg helt for noen. Etter å ha blitt såret av noen, så er det vanskelig. Jeg er redd for å bli såret igjen, og ikke minst bli skuffet. IGJEN. Men jeg prøver å ta sjansen når jeg møter noen jeg liker og føler at jeg kan stole på/er trygg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 9. mars 2011 #9 Del Skrevet 9. mars 2011 Eg sliter med tanken på å gi så mye kontroll over min egen lykke til en annen person. Det skremmer meg med tanke på å få seg kjæreste:). Eg er ganske bestemt på at eg skal gi slipp på kontrollen og hoppe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Del Skrevet 9. mars 2011 så gjør det du skriver.... hvorfor skrive innlegg her? Skjønner ikke helt greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå