Gå til innhold

Gratulerer med kvinnedagen!


siv i vinden

Anbefalte innlegg

Kjære venner! Gratulerer dere med kvinnedagen! Håper dere har en virkelig strålende dag og ønsker at de fleste av dagene deres skulle være fine og strålende! Disse blomster - for dere!

post-42858-0-11483800-1299605276_thumb.j

Endret av siv i vinden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ærlig talt! Feminismen er ute etter å undertrykke alle menn. Jeg er for at alle skal ha like vilkår for å søke på en stilling, ikke at menn skal diskrimineres for at kvinner, som ikke stiller like godt som mennene, skal ha mulighet til å kunne søke. Det finnes kjønnskvotering for kvinner, men ingen kjønnskvotering for menn. Det er på tide å legge fra seg gammeldags ekstremistisk sosialisme og heller kjempe for moderne likestilling. En verden der alle må kjempe på like vilkår. En verden der man tjener godt ved å jobbe hardt. Ikke ved å føde en masse unger og få en masse av staten i bidrag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt! Feminismen er ute etter å undertrykke alle menn. Jeg er for at alle skal ha like vilkår for å søke på en stilling, ikke at menn skal diskrimineres for at kvinner, som ikke stiller like godt som mennene, skal ha mulighet til å kunne søke. Det finnes kjønnskvotering for kvinner, men ingen kjønnskvotering for menn. Det er på tide å legge fra seg gammeldags ekstremistisk sosialisme og heller kjempe for moderne likestilling. En verden der alle må kjempe på like vilkår. En verden der man tjener godt ved å jobbe hardt. Ikke ved å føde en masse unger og få en masse av staten i bidrag.

Tusen takk for fine gratululeringer, det var mening å gjøre dagen lytt lysere til alle, men du forstår det sikkert ikke. Er du glad i å fornæreme meg? Er livet lettere til deg nå? Gratulerer, jeg er glad for deg da. Ser du ekstremistisk sosialisme i å gi blomster til alle? Dra til Libia da og kanskje vil du endelig se, at du lever nesten i paradise. Men ikke kom til meg med onde ord, si det heller til noen du elsker, hvis du er så glad i å såre folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt! Feminismen er ute etter å undertrykke alle menn. Jeg er for at alle skal ha like vilkår for å søke på en stilling, ikke at menn skal diskrimineres for at kvinner, som ikke stiller like godt som mennene, skal ha mulighet til å kunne søke. Det finnes kjønnskvotering for kvinner, men ingen kjønnskvotering for menn. Det er på tide å legge fra seg gammeldags ekstremistisk sosialisme og heller kjempe for moderne likestilling. En verden der alle må kjempe på like vilkår. En verden der man tjener godt ved å jobbe hardt. Ikke ved å føde en masse unger og få en masse av staten i bidrag.

Slapp av litt da ;)

Gratulerer, jenter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lyst til å gratulere. Jeg ser på kvinnedagen med stor forakt. Dagen som resulterer i mer forfordeling av kvinner.

Kvinner i Norge er en overklasse. De er mer verdt enn menn. De har en særegen posisjon seksuelt. De er i ferd med å ta over kapitalfortrinnet menn har. De vinner i økende grad i skolen, og ellers.

Spillet kjønnene i mellom forandres, når menn ikke får lov til å bruke sine fysiske fortrinn til å dominere. I stedet får kvinnene fritt benytte sin seksuelle overmakt.

Menn som gratulerer kvinner med dagen, er svikere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

I fare for å virke kjempe teit, hvorfor har vi egentlig en egen kvinnedag? :sjenert:

Gratulerer alle kg damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å gratulere. Jeg ser på kvinnedagen med stor forakt. Dagen som resulterer i mer forfordeling av kvinner.

Kvinner i Norge er en overklasse. De er mer verdt enn menn. De har en særegen posisjon seksuelt. De er i ferd med å ta over kapitalfortrinnet menn har. De vinner i økende grad i skolen, og ellers.

Spillet kjønnene i mellom forandres, når menn ikke får lov til å bruke sine fysiske fortrinn til å dominere. I stedet får kvinnene fritt benytte sin seksuelle overmakt.

Menn som gratulerer kvinner med dagen, er svikere.

:

Klippet og limt fra en arbeiderpartiartikkel i anledning kvinnedagen:

*Mange kvinner jobber ufrivillig deltid. 44 % av yrkesaktive kvinner jobber deltid, for menn er andelen 14 %. De fleste undersysselsatte kvinner jobber i helse- og sosialtjenester og varehandel.

*Kvinner har i gjennomsnitt 15 % lavere timebetaling enn menn. Disse tallene har vært stabile siden 1985.

*Ni av ti minstepensjonister er kvinner

Det er altså fremdeles mange områder der kvinner har dårlige kår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å virke kjempe teit, hvorfor har vi egentlig en egen kvinnedag? :sjenert:

Gratulerer alle kg damer

Fordi vi har mandag en gang i uken :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å gratulere. Jeg ser på kvinnedagen med stor forakt. Dagen som resulterer i mer forfordeling av kvinner.

Kvinner i Norge er en overklasse. De er mer verdt enn menn. De har en særegen posisjon seksuelt. De er i ferd med å ta over kapitalfortrinnet menn har. De vinner i økende grad i skolen, og ellers.

Spillet kjønnene i mellom forandres, når menn ikke får lov til å bruke sine fysiske fortrinn til å dominere. I stedet får kvinnene fritt benytte sin seksuelle overmakt.

Menn som gratulerer kvinner med dagen, er svikere.

Jeg tenker du forstår at jeg er ikke norsk. Jeg vet ikke hva du sier om, hvilken overmakt osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er FOR lik lønn for likt arbeid og alt det der, men samtidig så har jeg et hemmelig(?) ønske om at jeg kunne gå hjemme med barna...Ser livlig for meg å ha en mann som tjener godt og jeg steller hus og hjem. Føler meg absolutt ikke midre verdt for det. Jeg VET allerede hva jeg kan utrette i arbeidslivet hvis jeg vil. Jeg ser ikke poenget med å skulle klatre oppover en karrierestige.. fysj..høres bare ut som stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:eeeh:

Ja, jeg må ærlig innrømme at det hørtes mye morsommere ut i hodet mitt enn når jeg leser det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må ærlig innrømme at det hørtes mye morsommere ut i hodet mitt enn når jeg leser det selv :fnise:

Skriftlig språk ser i det hele tatt annerledes ut enn muntlig. Kontakt gjennom internett er mye mer vanskelig enn personlig prat. Derfor mann må være ekstra forsiktig med valg av ordene, slik at man ikke sårer helt uskyldige folk som har aldri gjørt noe dårlig mot ham. Det er ikke mening å fornærme deg, men hvis du velger "dårlige" kvinner - da er det ditt eget valg, ingen tvunger deg til det. Det finnes masse fine og snille kvinner som er veldig ofte enslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lacus

Ja, jeg må ærlig innrømme at det hørtes mye morsommere ut i hodet mitt enn når jeg leser det selv :fnise:

Jeg dro nå litt på smilebåndet da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinnedag". :(

Når skal vi menn få oss en egen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinnedag". :(

Når skal vi menn få oss en egen dag?

Det vet jeg ikke. Er ikke ansvarlig for det. I mitt land finnes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal menn ha en dag, egentlig? Det er vel strengt tatt kvinnefrigjøringsdag og ikke kvinnedag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...