AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har så lyst å legge meg ned å Typen min er borte så jeg hadde det litt morsomt med kameraet og skulle sende han filmen. Men han fikk den ikke. Så ser jeg at jeg klarte å sende den til faren min i stedenfor. Så når han åpner den så kommer han til å se, vel, jeg tror ikke jeg trenger å gå i gjennom detaljene akkurat, men den var grov. Men hva skal jeg gjøre? Det hjelper vel ikke å legge seg ned å gråte heller. Jeg har heller ikke tilgang til pappas pc så jeg har jo ingen mulighet til å slette den og dette går jo ikke an å bortforklare heller. Han vil se at det er meg. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 7. mars 2011 #2 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg ville ringt og forklart så smått hva det dreide seg om. Da vil han neppe åpne vedlegget. Det ville IKKE min far gjort for å si det sånn. Lykke til! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 7. mars 2011 #3 Del Skrevet 7. mars 2011 Huffa meg Via e-post? Vet ikke annet råd enn det jeg selv ville gjort. Ringt han å få han til å inn på mailen sin og huke av på slett uten at han åpner den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sofie Skrevet 7. mars 2011 #4 Del Skrevet 7. mars 2011 Oooooojsann, den er kjip! Hva med å komme din far i forkjøpet? Ring ham og rett og slett fortell at du hadde planer om å sende en mail til din kjære - og at denne beklageligvis ble sendt feil? Be ham om å slette den ulest, og bare si at det er til det beste for dere begge at han ikke ser innholdet i mailen. Det er verre om du ikke sier noe - og din far leser mailen. I alle fall om du er lett gjenkjennelig. Ring ham/snakk med ham fort, før han rekker å se den! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. mars 2011 #5 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvordan i all verden klarte du det!? Har de navn som ligner eller noe sånt? Kan du prøve å gjette deg frem til passordet hans? Jeg kan mamma sitt passord, så hvis jeg hadde gjort noe sånt hadde jeg bare logget meg inn og slettet mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxana Skrevet 7. mars 2011 #6 Del Skrevet 7. mars 2011 Du er jo bare nødt til å ringe din far og advare. Han kommer jo ikke til å åpne vedlegget om han får et hint om hva vedlegget inneholder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 7. mars 2011 #7 Del Skrevet 7. mars 2011 Ring han og si at du sendte noe til kjæresten og det var feil. Du ber han slette den og ikke åpne den. Han er faren din og bør klare å slette den uten å se på en grisete video av jenta si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 7. mars 2011 #8 Del Skrevet 7. mars 2011 Åh herregud, så pinlig.. Ring faren din med en gang og advar han!! Evn ring moren din og be henne si det, om du er redd for å snakke med han i tilfelle han har sett det allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 7. mars 2011 #9 Del Skrevet 7. mars 2011 Som alle andre sier her, ring faren din og forklar saken. Er han en god far skjønner han hva en feil er og sletter den uten dikkedarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virus.. Skrevet 7. mars 2011 #10 Del Skrevet 7. mars 2011 Ring faren din og si at mailen din har begynt å sende ut mailer med virus, og at han må slette den han har fått fra deg med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virus.. Skrevet 7. mars 2011 #11 Del Skrevet 7. mars 2011 Ring faren din og si at mailen din har begynt å sende ut mailer med virus, og at han må slette den han har fått fra deg med en gang. Uten å åpne den, selvsagt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette kan muligens skape litt problemer, men det er jo en mulighet. (Selv ville jeg har ringt min far og forklart saken og sagt at han skulle slette den, ulest, evt. ringt min søster og fått henne til å gjøre det i og med at hun har tilgang til vår hjemme-PC). Men til min ene lille mulighet. Ganske mange (hvertfall eldre) email-klienter (f.eks. hotmail) har et "security question". Ofte er dette et spørsmål som kan besvares av noen som kjenner deg godt (noe jeg antar at du gjør med din far). Hvis du går for dette, og svarer riktig så kan du resette passordet, og da skrive et nytt et. Du får ikke vite det gamle, så er det som er litt dumt med denne planen. Da kan ikke din far logge seg på mailen sin etterpå. Du kan jo eventuelt gjøre det og forklare hvorfor du gjorde det, så kan du gi ham det nye passordet slik at han kan bytte tilbake (og eventuelt til et bedre sikkerhetssprøsmål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #13 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har så lyst å legge meg ned å Ååh :-/ Det som skulle være så fint så ble det i stedet en pest og plage :-( Hvis det gikk bra så må du fortelle oss det! Og please, håper virkelig det gikk bra! Uff. Føler virkelig med deg :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #14 Del Skrevet 8. mars 2011 Ring faren din og si at mailen din har begynt å sende ut mailer med virus, og at han må slette den han har fått fra deg med en gang. Ja, det var lurt. Det burde funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 8. mars 2011 #15 Del Skrevet 8. mars 2011 Huffameg! Jeg misunner deg ikke situasjonen du er i nå. Men, gjør som flere før meg ahr foreslått og ring og advar han fra å åpne den. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #16 Del Skrevet 8. mars 2011 Det som skulle være så fint så ble det i stedet en pest og plage :-( "Fint"? Det var både skittent og umoral, og jeg er nesten glad for at det gikk som det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #17 Del Skrevet 8. mars 2011 jeg tror nok det er jeg som har det beste rådet. ring din far og si du har sendt han en overaskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 8. mars 2011 #18 Del Skrevet 8. mars 2011 "Fint"? Det var både skittent og umoral, og jeg er nesten glad for at det gikk som det gikk. Hvem er du til å definere andre sin moral? Just asking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #19 Del Skrevet 8. mars 2011 "Fint"? Det var både skittent og umoral, og jeg er nesten glad for at det gikk som det gikk. Umoral? Å sende noe til kjæresten sin som vil glede han? Hvordan er det umoral? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #20 Del Skrevet 8. mars 2011 :D:D:D:D:D:D:D jeg ler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå