Gå til innhold

når er din tid forbi?


Gjest Labello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte sjekke to ganger - og som forventet - fikk jeg to forskjellige svar, i hvert sitt tiår - orka ikke regne ut "forventet" alder, men var noe å gå på

.

Jeg håper faktisk jeg dauer før alderdommens svakheter tar meg, objektivt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: *kremt* måtte sjekke min bestemor også... Hun skulle ha dødd for 10 år og 5 dager siden, men lever fortsatt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Lørdag 1.november 2003 :o

*løpe for å leve*

:ler:

Neida, seriøst - det sto ikke det. Det sto Mandag 6.juni 2044 - det vil si at jeg blir ikke gammel. Men det visste jeg jo :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal mannen min dø 14 år før meg når han er både slankere og sunnere enn meg????? Jeg skal liksom bli 86 år, jeg, men til det har jeg for dårlige odds! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo forskjellig svar hver gang man trykker jo :-?

Nå har jeg trykket mange ganger uten å endre innstillingene, og beste hittil er 104 år! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal leve i 30 år til... Da er jeg rundt 60. Og jeg hverken røyker eller er overvektig. :o (Får også ulike svar hver gang.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Your Personal Day of Death is...

Friday, May 27, 2072

jeg blir over 96. mye å rope hurra for. det virker så kult å bo på gamlehjem liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at røyker ikke kever lenge??

Jeg blir 103...og et halvt!! :D

Vi røykere er høyest i aldersfordelinga her :ler: Jeg blir ett år yngre enn deg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Your Personal Day of Death is...

Saturday, February 13, 2038

Herregud - det er jo bare 35 år til.... da er jeg bare 80 år - det er altfor tidlig!!!!!! Jeg vil ikke!! Jeg vil ikke!!! Dumme utregningen!!!

Hvordan vet jeg forresten min BMI? Den vet jeg jo ikke....

Gudskjelov - da har jeg regnet feil og kan trygt regne med å bli minst hundre og være sprek til siste og dø med fjellskoene på!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dte var bare juks - jeg visste det.

Min BMI er på 19 og det går faktisk ikke an å sette den på mindre enn 25, som regnes som overvekt....... :lol::hoho::hoho:

*Hysterisk lettet latter fyller forumet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst bli 101 år og 4 mnd :o

Sikkert fint om jeg holder meg åndsfrisk, og ikke er så skrøpelig at jeg ikke kan lee en finger. Ikke så bra om jeg lever som en grønnsak i åresvis før det er "lights out"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...