Gå til innhold

når er din tid forbi?


Gjest Labello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hulderjenta

Kall meg overtroisk eller pysete, men jeg tør faktisk ikke gå inn på den linken og få "svar" på når jeg er forventet å dø... Har ikke lyst å se sånne ting, selv om det bare er tull.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 februar 2040 er jeg ferdig som medlem her inne... :ler: Ser ut til at min mann må klare seg 14 år uten meg, jaja, da slipper han maset...

Men det var litt ekkelt... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... 1. mars 2044 - hvor gammel blir jeg da... :klø: 73 år???? Det er for lite! hm.... en liten justering så ble jeg plutselig seks år eldre gitt...

Nei dette var bare tull! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. januar 2056 skal jeg visst dø. Da er jeg 80 år. Dette er bare pølsevev, for alle damer i slekten min blir minst 95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg, selv om jeg helst vil la skjebnen råde. Men jeg skulle altså få leve til 2050, altså bli 79 år. Alt for lite etter mitt syn!

Så måtte jeg prøve hvor virkelig dette er. Det er ikke pent, men jeg sjekket ut farmor. Hun skulle dødd i 1967, men lever fortsatt i en alder av 92.

Så jeg tror vi kan konkludere med at dette bare er tull! Det er best å ikke vite!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal dø:

Søndag den 16. april, 2084.. Da er jeg 102 år...

Dette til tross for at jeg har noget for høy BMI, og ikke har greid å kutte ut røyken enda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hehe, ble du nervøs, "lille meg"?

Litt... :( Mye fordi jeg vil leve lengst mulig (så sant jeg er noenlunde oppgående), men også fordi mannen min skulle forlate meg 16 år før!

Men det er jo ikke pent å sjekke ut riktigheten av dette på en gammel dame! :-?

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...