Gå til innhold

Vichy fra apoteket

Felicia Femina

Anbefalte innlegg

Hvilke varer fra Vichy er verdt å prøve og hva er prisen? Jeg har selv en dagkrem for tørr hud som er veldig god, og vil gjerne prøve flere produkter.

Jeg er utenlands for tiden og lurer på om det lønner seg å handle med seg herfra før jeg reiser hjem igjen. Jeg har ikke muligheten til å få sjekket pris på varene i Norge, om noen har en link eller et tips til hvordan få greit oversikt over priser, eventuelt har oversikten i hodet, hadde jeg satt stor pris på å få dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg synes bodylotionen for tørr hud som heter Lipidiose 2 er helt fantastisk! Tror den koster 129,- for 200ml.

Ellers synes jeg stort sett produktene er for parfymerte etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt en vinterkrem, rensekrem,rensevann og vanlig fuktighetskrem, helt supert til min hud. Dette ga jeg litt i overkant av 400 ,- for. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at prisene hjemme ikke er så ille, da, og det vil være lite å spare på å handle utenlands.

Hva heter rensekremen og rensevannet du kjøpte, Quinden? Er det beregnet til tørr hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Rensevannet heter Hydra-fresh detoxifying toner og fuktighetskremen heter Nutrilogie 1, soin profond peau seche, det er for normal hud, men vinterkremen som er veldig fet, er kjempefin å bruke utendørs når det er kaldt. Er så langt kjempefornøyd. Rimelige priser, dessuten har du det i mange mndr:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...