Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 På en skala fra 1-10, hvor 10 er veldig viktig, hvor viktig er sex i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Del Skrevet 7. mars 2011 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 7. mars 2011 #3 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vil si 5-9. Jeg kan ikke ha samleie, men vi er tilfreds med det og utfører andre seksuelle ting istedet. Sex er en viktig del av det å være menneske, men det burde ikke være det eneste gjeldende i et forhold. Viktigheten av det burde også avgjøres av deres fysiske helse. (lite lyst, smerter, ereksjonsvansker o.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 7. mars 2011 #4 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis du har et bra sexliv, så teller det 10%, har du et dårlig sexliv teller det 90%. 1/9, det spørs hvilken side du er på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina 26 Skrevet 7. mars 2011 #5 Del Skrevet 7. mars 2011 På en skala fra 1-10, hvor 10 er veldig viktig, hvor viktig er sex i et forhold? Ikke så viktig for min del...i gjennomsnitt i årene som har gått, og årene slik de vil komme ligger vel på rundt en 2'er. Ser veldig bra ut, og mange menn syns visst jeg er hot - men for meg er sex ikke så betydningsfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann Skrevet 7. mars 2011 #6 Del Skrevet 7. mars 2011 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. mars 2011 #7 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hørt noen si at når sexen er bra og alt fungerer godt i det området er sexen 10% av forholdet. Når sexen ikke fungerer er det 90%. Dårlig forklart, men essensielt: Hvis sexen funker bra for begge er det ikke så viktig, det er liksom bare en del av hverdagen. Mens hvis det ikke funker, blir det et stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 7. mars 2011 #8 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hørt noen si at når sexen er bra og alt fungerer godt i det området er sexen 10% av forholdet. Når sexen ikke fungerer er det 90%. Dårlig forklart, men essensielt: Hvis sexen funker bra for begge er det ikke så viktig, det er liksom bare en del av hverdagen. Mens hvis det ikke funker, blir det et stort problem. Jeg skulle akkurat til å lete etter det sitatet, jeg vet jeg har sett det her inne et sted tidligere... Men det oppsummerer i alle fall min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina, 26 Skrevet 7. mars 2011 #9 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hørt noen si at når sexen er bra og alt fungerer godt i det området er sexen 10% av forholdet. Når sexen ikke fungerer er det 90%. Dårlig forklart, men essensielt: Hvis sexen funker bra for begge er det ikke så viktig, det er liksom bare en del av hverdagen. Mens hvis det ikke funker, blir det et stort problem. Visste at noen måtte komme med den...har hatt og har bra sex, jeg, og vet forskjellen på bra, middels og dårlig! Likevel vil jeg si sex ikke er så viktig for meg, og i snitt vil jeg si score 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg kunne fint levd uten sex hvis bare dama er god, snill, åpen, lyttende, forståelsesfull, omtenksom, varm, ... God sex kan jeg fikse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supravect Skrevet 7. mars 2011 #11 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi har så god sex, og har det så artig sammen at sexen står ganske høyt opp på lista for oss; vil si kanskje 7-10. Har ikke noe med sexpress eller noe og gjøre, men vi trives så godt i "sengehalmen" at det blir stort sett en runde hver dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kroppen Skrevet 7. mars 2011 #12 Del Skrevet 7. mars 2011 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 7. mars 2011 #13 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hørt noen si at når sexen er bra og alt fungerer godt i det området er sexen 10% av forholdet. Når sexen ikke fungerer er det 90%. Dårlig forklart, men essensielt: Hvis sexen funker bra for begge er det ikke så viktig, det er liksom bare en del av hverdagen. Mens hvis det ikke funker, blir det et stort problem. Stemmer overhodet ikke i mitt tilfelle. De periodene jeg ikke har hatt lysten på topp har sex ikke vært spesielt viktig heller - derav kanksje en 4-5 på skalaen.(har aldri hatt fravær av lyst, men vært mindre initierende) De periodene hvor jeg opplever at sexlivet er veldig bra(for meg har det nær sammenheng med hvordan jeg har det i forholdet) - og jeg selv har mye lyst er det høyt på skalaen, tett opp mot 10. Nå om dagen er jeg superforelsket og kan dermed knapt se på samboeren uten å tenke at han heller burde vært avkledd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #14 Del Skrevet 7. mars 2011 8-9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. mars 2011 #15 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vil si det blir veldig viktig om forholdet går dårlig, men i et forhold med mye nærhet, hvor sexen er bra, så er den ikke så viktig, for det er så mye gjør at jeg føler meg tilfredsstilt. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 7. mars 2011 #16 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis 10 betyr veldig viktig, så vil jeg si 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. mars 2011 #17 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vil si at det er 10 viktig. Sexen er noe som holder en sammen når andre ting er litt vanskelige og kjipe. Og det er den tingen vi kan nyte sammen, hvor vi kan vise hverandre virkelig hvor mye den andre betyr Dessuten så er vi ganske så synkroniserte så det er fantastisk godt , og noen ganger kan det også være riktig så morsomt! Det elementet i hverdagen syns jeg er veldig viktig. Jeg vet at jeg ikke kunne levd uten det og heller ikke kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 7. mars 2011 #18 Del Skrevet 7. mars 2011 På en skala fra 1-10, hvor 10 er veldig viktig, hvor viktig er sex i et forhold? 1 når sexen er bra. 10 når sexen er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 7. mars 2011 #19 Del Skrevet 7. mars 2011 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 7. mars 2011 #20 Del Skrevet 7. mars 2011 1 når sexen er bra. 10 når sexen er dårlig. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå