Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 8. mars 2011 #21 Skrevet 8. mars 2011 Neste gang det dukker opp et troll får vi kontakte Trollsikkerhetstjenesten. (TST) Etaten har ansvaret for viltforvaltningen av den norske trollbestanden. Etaten rykker ut og tilintetgjør troll som har brutt ut av sine revir og utgjør en trussel mot personer og landbruksinteresser. Etatens eksistens og virksomhet er hemmeligholdt. TST har også ansvar for innrapportering av troll som er avlivet. I følge TST eksisterer følgende trollarter: Bergtroll, Skogstroll, og innenfor disse: Raglefant, Tusseladd, Rimtusse, Dovregubber, Jotner, Skrubler, Fossetasser, Møkkasnibler, Nuglebråtner, Bjønnsutter, Tikjafser. 1
Gjest Lacus Skrevet 8. mars 2011 #22 Skrevet 8. mars 2011 Neste gang det dukker opp et troll får vi kontakte Trollsikkerhetstjenesten. (TST) Etaten har ansvaret for viltforvaltningen av den norske trollbestanden. Etaten rykker ut og tilintetgjør troll som har brutt ut av sine revir og utgjør en trussel mot personer og landbruksinteresser. Etatens eksistens og virksomhet er hemmeligholdt. TST har også ansvar for innrapportering av troll som er avlivet. I følge TST eksisterer følgende trollarter: Bergtroll, Skogstroll, og innenfor disse: Raglefant, Tusseladd, Rimtusse, Dovregubber, Jotner, Skrubler, Fossetasser, Møkkasnibler, Nuglebråtner, Bjønnsutter, Tikjafser. God ide!
Skravlebøtta Skrevet 8. mars 2011 #23 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Klassisk eksempel på trolling. Hva nøyaktig er troll/trolling? ...være uenig? ...være ærlig? ...være egoistisk? Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta
Gjest HunterLady Skrevet 8. mars 2011 #24 Skrevet 8. mars 2011 Synes det vitner om meget liten innsikt og forståelse for at mennesker er ulike. Har selv blitt kalt troll opp til flere ganger inne på "Seksualitet" fordi jeg umulig kan være kvinne og samtidig ha slike seksuelle preferanser. 3
Fluffe Skrevet 8. mars 2011 #25 Skrevet 8. mars 2011 Hjelper ikke å skrike troll når forums moderatorene lar trolletråder fortsatt være oppe.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #26 Skrevet 8. mars 2011 Troll er når noen lager en vissvasstråd bare for underholdningens skyld. Troll lager reale dunger med bull shit.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #27 Skrevet 8. mars 2011 hva nøyaktig er troll/trolling? Å dra en historie om den gangen man laget vafler sammen med raglefanten og tikjafsen og den ene beskyldte den andre for å ha tafset på fossetassen. "Hva skal jeg gjøre?"
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #28 Skrevet 8. mars 2011 Å dra en historie om den gangen man laget vafler sammen med raglefanten og tikjafsen og den ene beskyldte den andre for å ha tafset på fossetassen. "Hva skal jeg gjøre?" så trolling er når man lager en trå andre ikke synes er intersant? hvordan kan man vite det på forhånd da?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #29 Skrevet 8. mars 2011 så trolling er når man lager en trå andre ikke synes er intersant? hvordan kan man vite det på forhånd da? Når det kommer til å lage tråder, finnes det to typer trolling. Å trolle bra, og å trolle dårlig. Førstnevnte gjør at mange går på limpinnen. Sistnevnte gjør at bare de mest naive går på limpinnen. De fortsetter da å mate trollet, til andres fascinasjon ("erre muuli' ". De som synes sistnevnte er interessant kan bare kose seg videre. De skal tross alt arve jorden.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #30 Skrevet 8. mars 2011 Når det kommer til å lage tråder, finnes det to typer trolling. Å trolle bra, og å trolle dårlig. Førstnevnte gjør at mange går på limpinnen. Sistnevnte gjør at bare de mest naive går på limpinnen. De fortsetter da å mate trollet, til andres fascinasjon ("erre muuli' ". De som synes sistnevnte er interessant kan bare kose seg videre. De skal tross alt arve jorden. hvordan kan jeg da unngå at folk tror jeg troller, får jo troll sleng etter meg titt og ofte og jeg skjønner hvirkelig ikke dette?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #31 Skrevet 8. mars 2011 hvordan kan jeg da unngå at folk tror jeg troller, får jo troll sleng etter meg titt og ofte og jeg skjønner hvirkelig ikke dette? Motstå fristelsen til å koke opp noe fra fantasien, så går det som regel bra. Eller slå til med et virkelig godt oppkok, så blir det i det minste satt pris på for underholdningsverdien. Et tips, forresten: Når du ikke har valgt å være skjult på forumet så kan alle som er inne og leser i tråden se nicket ditt mens du skriver. Husk det til neste gang du ønsker å svare anonymt
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #32 Skrevet 8. mars 2011 Motstå fristelsen til å koke opp noe fra fantasien, så går det som regel bra. Eller slå til med et virkelig godt oppkok, så blir det i det minste satt pris på for underholdningsverdien. Et tips, forresten: Når du ikke har valgt å være skjult på forumet så kan alle som er inne og leser i tråden se nicket ditt mens du skriver. Husk det til neste gang du ønsker å svare anonymt men jeg har da aldri finne på no tull å skrive i et svar...kjedelige greier... drit kjedelig å få slengt troll etter meg omtrent hver gang jeg "åpner kjeften"... er mer annonyn for at jeg ikke vil at venner(in real life) ikke kan se hvem jeg er, de er ikke på nett på denne tid så ingen fare!
Ego Skrevet 9. mars 2011 #33 Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes i grunn det er greit om folk ønsker å starte trolletråder, men det er ikke annet enn irriterende når en ellers grei debatt/samtale ødelegges av troll. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå