Gå til innhold

Brukere som skriker TROLL

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å trolle!

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

De er troll. Er du et troll? TROLL!

AnonymBruker
Skrevet

Synes noen er litt for raske med å kalle andre troll. Har blitt kalt troll i en seriøs debatt fordi jeg var uenig med vedkommende. Noen bruker det nesten som en hersketeknikk når de ikke har motargumenter. Tåpelig.

• Liker 2
Skrevet

Og hva synes vi om de som alltid går under anonym bruker? Hvorfor må man være anonym for å spørre om noe sånt?

Personlig synes jeg de fleste tråder som får trollstempel fortjener det..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en uting å rope troll i tide og utide. I mange av diskusjonene jeg har sett det er det muligens trolling men det vet vi jo ikke sikkert. Og uansett kan det jo være intressant å diskutere tenkte tilfeller og dersom TS virker helt på jordet så kan det faktisk være at TS er helt på jordet..i så fall er det jo ikke trolling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så idiotisk at jeg mangler ord.

Men enkelte ser visst ut til å tro at verden er rosa dekket med myke puter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I TS tilfelle så sikter vedkommende til innlegget,

"Flyvert la Riley (17 mnd.) i bagasjehylle" her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=544986&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1

Innlegget starter som følger:

Dette er nok noe mange har ønsket å gjøre. Bra at noen er tøffe nok til og gjøre det

Jeg skrev at jeg ikke var imponert over trollingen, noe som fikk TS til å gå helt amok og kalle alle for troll. TS ødela sin egen tråd både med trollingen og sine aggressive utbrudd mot de som forsøkte å diskutere med TS i etterkant.

Gjest Lacus
Skrevet

Selv om det ofte er åpenlyst at ts troller, ås tar de av og til opp intressange emner. Jeg svarer ofte seriøst selv om ts troller og ofte blir det jo heftige og morsomme debatter ut av slikt :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hva så om det er trolling? Hva er så galt med å trolle (så lenge man ikke skader noen)?

Hva ønsker man å oppnå med å rope troll? At folk ikke svarer? Jeg har sett innlegg på over 20 sider med trollstempel.

Og hva så om folk svarer trollet? Liker man ikke et innlegg, så lar man vær å lese det.

Det er de som roper troll som jeg vil si er de ekte trollene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Flyvert la Riley (17 mnd.) i bagasjehylle" her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=544986&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1

Dette er nok noe mange har ønsket å gjøre. Bra at noen er tøffe nok til og gjøre det

Jeg skrev at jeg ikke var imponert over trollingen, noe som fikk TS til å gå helt amok og kalle alle for troll. TS ødela sin egen tråd både med trollingen og sine aggressive utbrudd mot de som forsøkte å diskutere med TS i etterkant.

Nei det var ikke den jeg siktet til.

Gjest Emera
Skrevet

Noen skriver sikkert troll for å vise at de er supersmartinger som ikke lar seg lure. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk eksempel på trolling.

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Gjesten
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Noen tråder jeg jo innlysende trollete. Og så lenge det finnes troll der uten, så blir også folk litt mer vaktsomme på hva som kan være troll eller ikke også.

Noen har det tydligvis moro med å lage trolletråder og det ødelegger for de som faktisk mener det seriøst men som kan virke trollete.

Det skal en del til før jeg kaller noen et troll, men når jeg gjør det, så er det innlysende troll også.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt synd på de trollene da, som sikkert er ensomme i hulen sin og som mest sansynlig ikke ser ut heller.

Vi burde gi dem litt glede i hverdagen.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er jo litt synd på de trollene da, som sikkert er ensomme i hulen sin og som mest sansynlig ikke ser ut heller.

Vi burde gi dem litt glede i hverdagen.

Husk at troll sprekker i sola, så de kan ikke få så mye oppmerksomhet de kan sole seg i :gjeiper:

Skrevet

Ehm.. Hva er det å trolle? :P

AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. Hva er det å trolle? :P

Det er egentlig det å kaste ut en krok på noe som flyter et stykke ut i vannet og vente på at noe biter på. Det samme gjør enkelte på nett, de slenger ut kommentarer de håper folk biter på.

Troll er altså noe ganske annet enn trolling.

Så vet du det.

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg trollene bare er koselige dyr, så lenge de ikke skader noen... og så gir de jo mye underholdning i hverdagen da :popcorn:

Endret av Tingeling1983
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...