Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2011 #21 Del Skrevet 9. mars 2011 Kommer helt an på hva hun kjefter for, og hvordan du er som person. Om det er en kjæreste, kanskje hun føler hun må kjefte for at du skal høre på henne, om det er noe viktig for henne som du ikke tar til deg med mindre hun kjefter, og du da får det inn. Er så forskjellig på hva det kan dreie seg om! Og hvordan du er som person, og hvordan hun er som person. Noen holder ting for seg selv, noen kjefter aldri, noen får inn ting når man snakker på en ordentlig måte med hverandre og andre får aldri ting inn eller skjønner ikke/vil ikke ta ting inn før de blir kjeftet på. Jeg trur vi kjefter mer fordi av og til har noen gutter vanskelig for og ta ting inn når man sier det på en ordentlig måte, og mener det ''ikke er så nøye'', mens vi føler et ekstremt raseri innvendig og føler hun ikke blir sett eller hørt på noen måter. Og da kan jenter bli kjeftete. Men sier absolutt ikke at alle gutter er slik, eller at det er grunnen til ditt syn. Men alle er forskjellig, både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #22 Del Skrevet 9. mars 2011 det er nå dessverre en gang slik at damer og menn kommuniserer forskjellig. Det vi mener er oppfordring og godt ment påminnelse, ser dere som masing. Kvinner liker ofte å fortelle menn hvordan de skal/ikke skal gjøre dit og datt mens menn liker å finne ut av det selv. Dette fører ofte til misforståelser og konflikter, og menn oppfatter det som at damene maser. Stemmer. Dette er noe feministene ikke skjønner, kvinner og menn er forskjellige helt fra fødselen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #23 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har hatt 2 samboere men har aldri kjeftet på dem. Jeg tror nok det er fordi mange damer forventer at ting skal bli gjort akkurat NÅ i huset, selv om karen sier "Litt seinere...". Man kan ikke droppe alt fordi dama sier NÅ, Nå, NÅ. Jeg har forstått at det er nøkkelen til et godt samliv; ikke gnåle og mase, la folk ta ting i sitt eget tempo (kommer jo an på hva tempoet er, men ikke forvente for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå