Gå til innhold

42 og 16 - går det greit eller?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest himmel

Dere angriper meg jo - på akkurat samme måte som ALLE andre norske kvinner jeg har vært borte i.

Jeg har ingenting igjen etter skilsmissen. Barna blir boende hos mora, og ingen av dem vil ha kontakt med meg. Med andre ord, jeg skal starte et helt nytt liv, fra bunnen av.

OK. Takk for info, det visste jeg ikke at man ikke kunne gifte seg med en 16 åring.

Jeg angriper deg ikke, jeg bare konstaterer at du har valgt feil "reisebyrå". For det er nok av norske mannfolk som har funnet seg voksne damer, og som voksen mener jeg over 25 år. Jeg er mann btw. Ellers tror jeg at denne tråden kun ble opprettet for å kunne klage over de fæle norske damene igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør holde deg unna slike steder. Det er store penger å tjene der nede på å lure mennesker som deg med falske mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offiseren

Jeg angriper deg ikke, jeg bare konstaterer at du har valgt feil "reisebyrå". For det er nok av norske mannfolk som har funnet seg voksne damer, og som voksen mener jeg over 25 år. Jeg er mann btw. Ellers tror jeg at denne tråden kun ble opprettet for å kunne klage over de fæle norske damene igjen.

Jeg skal møte et par andre mannfolk i neste uke som også skal til Phuket. Kanskje de får meg på andre tanker, men jeg valgte denne jenta ut fra hjerte. Men kanskje jeg forandrer meg helt når jeg treffer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offiseren

Du bør holde deg unna slike steder. Det er store penger å tjene der nede på å lure mennesker som deg med falske mennesker.

Jeg er klar over at dette ikke er et nullrisko-prosjekt, men jeg har ingenting å tape akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at dette ikke er et nullrisko-prosjekt, men jeg har ingenting å tape akkurat nå.

Hvis du mener livet er så meningsløst, hvorfor ikke ta deg em jobb som frivillig i ett annet land. La jenta bli eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg for at jeg HATER norske damer.

Du har hatt uflaks. Mange Norske damer er forferdelige, utro, bortskjemte, kravstore og behandler gubben sin som ei bikkje- men det finnes også mange bra Norske damer (sier jeg som nesten bare har kysset øst-europeisk i dette årtusen).

Det kan tenkes at det faktisk er du som forholder deg feil til disse damene, og at deres forferdelighet oppstår i sammspillet mellom dere. Kanskje de er forferderlige, fordi du lar dem være det, eller på en eller annen måte oppfører deg slik at de naturlig viser sine usympatiske sider.

Jeg var gift Norsk, og innser at jeg ikke klarte å håndtere den dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting igjen etter skilsmissen. Barna blir boende hos mora, og ingen av dem vil ha kontakt med meg. Med andre ord, jeg skal starte et helt nytt liv, fra bunnen av.

OK. Takk for info, det visste jeg ikke at man ikke kunne gifte seg med en 16 åring.

Sier vell mer om deg enn norske damer!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal møte et par andre mannfolk i neste uke som også skal til Phuket. Kanskje de får meg på andre tanker, men jeg valgte denne jenta ut fra hjerte. Men kanskje jeg forandrer meg helt når jeg treffer henne.

Hvis du valgte henne fra et bilde er vel ikke det akkurat å velge med hjertet. Den må du lenger ut på landet, evnt. lenger ned på kroppen med.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navn??

bør det ikke være et element av kjærlighet i dette? eller skal du bare ha en type sexrobot som steller i huset for deg???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Hvis du hater norske damer så mye hvorfor spør du om dette her?Flertallet av brukerne er jo nettopp norske damer. :klo:

Syns det er merkelig at du ikke forstår at 42 og 16 er noe som ikke går sammen.Aldersforskjellen er stor og da hjelper det ikke at du er ung til sinns.Hadde hun i det minste vært over 20 så hadde det vel vært en bedre match.

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at du snakker om å dra til Phuket. Jeg tror nemlig at de minst kurante damene trekker inn dit, og at de beste Thailandske damene er å finne på bygda, og i litt intellektuelle byfamilier.

Men ærlig talt, tror du innerst inne at du har sjans på ei jente på 16? At hun vil bli ærlig og kjødelig forelsket? At det vil holde? At hun ikke vil få lyst på yngre menn?

Når jeg lette etter dame, var jeg ganske opptatt av at det skulle være god og tydelig kjærlig tenning. Jeg fant det, og det var helt riktig. Jeg hadde aldri turt å satse på ei som jeg ikke trodde var nok tiltrukket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offiseren

Men ærlig talt, tror du innerst inne at du har sjans på ei jente på 16? At hun vil bli ærlig og kjødelig forelsket?

For å være ærlig, så bryr jeg meg ikke om det. Hvis hun vil være sammen med meg, uten å klage og syte, så er det kjærlighet nok i massevis for meg.

Men takk, du kommer med noen fornuftige innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig, så bryr jeg meg ikke om det. Hvis hun vil være sammen med meg, uten å klage og syte, så er det kjærlighet nok i massevis for meg.

Ser du på denne jenta kun som en sexdokke som skal avlyde deg?

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du og hva venter du av kjærlighet og lojalitet? Jeg skal love deg at ei tent dame på 42 er mye mer spennende i senga enn ei uinteressert jente på 16. risikoen når det blir for mye følelser er jo at forholdet kan ryke dersom følelsene visner litt. Jeg tror du har vært borti Norske damer av det slaget jeg kaller "godværsdamer", som blåser bort når det blåser opp til kuling.

Jeg kjenner forresten bra damer som har vært på Match og lett etter skikkelige menn, og gitt opp. Jeg tror at du lett kan finne bra Norskboende dame der, hvis du framstår som helt seriøs.

Det å hente utenlandsk dame er et fryktelig stort ansvar. Hun kommer til et land der hun ikke har venner , familie eller inntekt, og vil bli helt avhengig av deg økonomisk og sosialt i lang tid. Jeg lekte litt med tanken selv en tid, men innså at jeg manglet både økonomiske- og tids- ressurser for å ta inn utenlandsboende dame. Jeg endte opp med ei som var født ute, og er godt etablert i Norge.

Jeg var absolutt drittlei den Norske kjerringa mi. Det utenlandske ble plutselig veldig spennende, og jeg synes tonefallet til Russiske damer som snakker ganske bra Norsk får en veldig vakker klang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Voksne menn som velger tenåringer, må seriøst slite med selvbildet uansett hvilken nasjonalitet jenta har.

Når jenter så unge som 16 år søker utenlandske menn er det av økonomiske grunner og kun det. Kall det prostitusjon om du vil. Mener det er mangel på moral og samvittighet fra mennenes.

Du får henne ikke hjem hit så lenge dere er ikke gift. Skulle du vente i 2 år, så vil hun være long gone etter 3 års ekteskap. Da har hun fått det hun var ute etter, oppholdstilatelse. Hvor naiv går det an å være?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette scenarioet kan vel neppe kalles kjærlighet på noen som helst måte. Jeg vil også strekke meg til å kalle dette på grensen til prostitusjon, da denne jenta sannsynligvis kun gjør dette av økonomiske grunner. Og hva innebærer det å klage å syte i denne sammenhengen? Å stille enkelte krav til sin egen livssituasjon? Du må regne med at denne jenta sannsynligvis også vil ha meninger.

Hva er det egentlig du vil med dette forholdet? Høres for meg ut som om det kun er seksuelle motiver fra din side. Arrester meg hvis jeg tar feil...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...