Gjest luri Skrevet 19. mars 2011 #41 Del Skrevet 19. mars 2011 Herregud jeg fikk frysninger ned til leggene! Lykke til, dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avaleona Skrevet 19. mars 2011 #42 Del Skrevet 19. mars 2011 Sitter her med tårer i øynene... Sterkt av deg, og takk for at du deler det her og inspirerer oss andre! Ønsker deg alt godt videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2011 #43 Del Skrevet 20. mars 2011 Er glad for din skyld. Kjenner meg godt igjen i hvordan du har det. Livet kan bare bli bedre nå. Lykke til <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2011 #44 Del Skrevet 20. mars 2011 Er glad for din skyld. Kjenner meg godt igjen i hvordan du har det. Livet kan bare bli bedre nå. Lykke til <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #45 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg håper du får fred i ditt liv, og at han ikke finner deg, og at han glemmer deg .Det får jeg virkelig håpe for din skyld. Lykke til og ta deg en velfortjent ferie til utlandet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 20. mars 2011 #46 Del Skrevet 20. mars 2011 Modig gjort. Ønsker deg alt godt i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. mars 2011 #47 Del Skrevet 21. mars 2011 Wow TS, dette var fantastisk å lese! Lykke til på veien tilbake til livet, alt dritt du går gjennom nå blir verdt det en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 21. mars 2011 #48 Del Skrevet 21. mars 2011 Håper flere menn står fram som du (som kvinner) har gjort, men de føler sikker mye skam og skyld. Kvinners vold mot menn er et ikke-tema lissom...++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #49 Del Skrevet 21. mars 2011 GRATULERER! Rørende, flott og modig! Er ny bruker, så har ikke vert en av de som har støttet deg, men gjør det nå av hele mitt hjerte;-) Stående applaus til deg og alle de som har støttet deg på nett!!! Har selv flyktet fra vold for ca 15 år siden. Jeg er fortsatt merket av arr fra det som i dag virker som "en svunnen tid", men de blir mer og mer visket ut for hver dag som går, og jeg har vert svært lykkrlig noen år nå. Har fortsatt mareritt, men er så glad hver gang jeg våkner ... og ser at min verden nå er god og fin. Det kan være godt å ved et tidspunkt å søke hjelp i terapi for å få mer distanse. Men nå er det viktigste for deg at du har kommet deg vekk og kan nyte dager uten frykt. kos deg! Vær varsom mot deg selv og forsiktig. Pass på at han aldri finner deg igjen og fortsett å flytte på deg hvis du aner misstanke (eller før). Sørg for å betale ekstra til telefonselskap (ca 200 i året) slik at ditt nummer ikke går å spore. Det tar ikke så lang tid å bytte etternavn på folkeregister (men sjekk at du kan ta tilbake ditt gamle navn når du føler deg trygg på det). Forsiktig med kredittkortbruk (har han ditt personnr. er du lett å spore). Reis langt vekk og start et annet liv, vær forsiktig med hvem du forteller om hvor du er og dine plane, finner han deg må du flykte og starte på nytt. Advar familie og nære venner om at de må kontakte deg anonymt. Tenker at du allerede vet dette, måtte bare skrive ned det jeg tenkte på ifall jeg hadde kunnskap som kunne være til nytte ;-) Du, fra en overlever til en annen: Allt kan bare bli bedre nå! Klem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå