Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 Populært innlegg #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Han brydde seg aldri, snakket kun om seg selv, han kjøpte aldri middag til oss begge, han dro ut på byen og var kanskje også utro, han slo når jeg gjorde noe som ikke passet ham. Han sendte meg på legevakta, han lot meg råtne inne, langt unna familie og venner. Han ødela et par år av livet mitt. Hele veien underveis har jeg hatt støtte av folk på nett og forum. Jeg fikk beskjed om å lure unna penger, det var vanskelig fordi han gjerne skulle ha alt i en pott, og helst bruke det selv. Spare i hemlighet, ha nok til å komme meg vekk. For 14 dager siden ordnet jeg med transport, dritredd som faen. Tok tog, buss og haiket gjennom 900km, jeg var livredd, utslitt og helt utmattet da jeg endelig kom hjem til en venninne han ikke vet hvor bor. Han oppsøkte familie, kjente venner, gråt og smisket over at jeg den onde kjerringa hadde stukket. Denne gangen går jeg ikke tilbake, politi, krisesenter, psykolog, hjelp, familie og venner er nå fullt innblandet. De som har levd sånn vet at det er vanskelig å innvie de nærmeste i noe slikt som skjer, men til slutt må en. Enten det, eller forsvinne. Til alle fremmede på nett som har hjulpet et menneske i nød som offer, uansett hvem av oss det var. Tusen takk, de minuttene du tok deg til å skrive ditt råd og mening, kan ha forandret et livsløp i mareritt. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Poeng! Jeg fryser på ryggen, kudos til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Gratulerer! Og all mulig hell og lykke videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 Flott! Stå videre på bena du sterke kvinne, inspirer andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 Lykke til videre i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Fantastisk tøft gjort av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) fantastisk flott! stå på videre og lykke til Endret 7. mars 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk for oppmuntringer alle sammen, det føles GODT å motta dem, for jeg har gjort noe jeg fortjener litt klapp for. Selv om det for mange virker selvsagt å komme seg til helvete vekk når det blir sånn, så er det ikke sånn rett frem når en først kommer i den situasjonen. Heldigvis tok det meg ikke et liv å samle mot og styrke, selv om jeg var fanden så redd. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan ikke engang innbille hvor vanskelig det må ha vært for deg. Jeg er oppriktig stolt av deg for å ha kommet deg unna og oppsøkt hjelp. Gratulerer, nå har du resten av livet å glede deg til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Gratulerer TS Endret 7. mars 2011 av Kråkesaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsvin Skrevet 6. mars 2011 #11 Del Skrevet 6. mars 2011 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #12 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Uansett on topic så synes jeg det er kjempebra at du kom deg unna og får startet et nytt og bedre liv Endret 7. mars 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 7. mars 2011 #13 Del Skrevet 7. mars 2011 Han brydde seg aldri, snakket kun om seg selv, han kjøpte aldri middag til oss begge, han dro ut på byen og var kanskje også utro, han slo når jeg gjorde noe som ikke passet ham. Han sendte meg på legevakta, han lot meg råtne inne, langt unna familie og venner. Han ødela et par år av livet mitt. Hele veien underveis har jeg hatt støtte av folk på nett og forum. Jeg fikk beskjed om å lure unna penger, det var vanskelig fordi han gjerne skulle ha alt i en pott, og helst bruke det selv. Spare i hemlighet, ha nok til å komme meg vekk. For 14 dager siden ordnet jeg med transport, dritredd som faen. Tok tog, buss og haiket gjennom 900km, jeg var livredd, utslitt og helt utmattet da jeg endelig kom hjem til en venninne han ikke vet hvor bor. Han oppsøkte familie, kjente venner, gråt og smisket over at jeg den onde kjerringa hadde stukket. Denne gangen går jeg ikke tilbake, politi, krisesenter, psykolog, hjelp, familie og venner er nå fullt innblandet. De som har levd sånn vet at det er vanskelig å innvie de nærmeste i noe slikt som skjer, men til slutt må en. Enten det, eller forsvinne. Til alle fremmede på nett som har hjulpet et menneske i nød som offer, uansett hvem av oss det var. Tusen takk, de minuttene du tok deg til å skrive ditt råd og mening, kan ha forandret et livsløp i mareritt. Stående applaus til deg, TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2011 #14 Del Skrevet 7. mars 2011 Ble helt rørt av innlegget ditt, TS! Må bare legge til at det er helt fantastisk hva man faktisk klarer å gjøre bare man setter viljen til. Å hente frem en sånn styrke som du har gjort er bare helt utrolig!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. mars 2011 #15 Del Skrevet 7. mars 2011 Applaus til deg ts! Det er utrolig sterkt det du har gjort, og så ufattelig modig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. mars 2011 #16 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Så flink du er, TS! Håper alt ordner seg for deg og at du får det bra framover Endret 7. mars 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. mars 2011 #17 Del Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer Du viser at det nytter å søke og gi støtte selv om deg gjøres anonymt på nettet Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. mars 2011 #18 Del Skrevet 7. mars 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -svime- Skrevet 7. mars 2011 #19 Del Skrevet 7. mars 2011 Gratulere så mye og all hell og lykke til deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubbedingsen Skrevet 7. mars 2011 #20 Del Skrevet 7. mars 2011 Han brydde seg aldri, snakket kun om seg selv, han kjøpte aldri middag til oss begge, han dro ut på byen og var kanskje også utro, han slo når jeg gjorde noe som ikke passet ham. Han sendte meg på legevakta, han lot meg råtne inne, langt unna familie og venner. Han ødela et par år av livet mitt. Hele veien underveis har jeg hatt støtte av folk på nett og forum. Jeg fikk beskjed om å lure unna penger, det var vanskelig fordi han gjerne skulle ha alt i en pott, og helst bruke det selv. Spare i hemlighet, ha nok til å komme meg vekk. For 14 dager siden ordnet jeg med transport, dritredd som faen. Tok tog, buss og haiket gjennom 900km, jeg var livredd, utslitt og helt utmattet da jeg endelig kom hjem til en venninne han ikke vet hvor bor. Han oppsøkte familie, kjente venner, gråt og smisket over at jeg den onde kjerringa hadde stukket. Denne gangen går jeg ikke tilbake, politi, krisesenter, psykolog, hjelp, familie og venner er nå fullt innblandet. De som har levd sånn vet at det er vanskelig å innvie de nærmeste i noe slikt som skjer, men til slutt må en. Enten det, eller forsvinne. Til alle fremmede på nett som har hjulpet et menneske i nød som offer, uansett hvem av oss det var. Tusen takk, de minuttene du tok deg til å skrive ditt råd og mening, kan ha forandret et livsløp i mareritt. Så bra og gratulerer. Jeg ønsker deg alt mulig godt i fremtiden kjære deg. Du er eksempel for andre kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå