Tosca Skrevet 30. oktober 2003 #21 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal selge min kjole etterpå. Men hvem vet hva jeg mener når jeg først har fått den hjem. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. oktober 2003 #22 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg prøver iherdig å selge men foreløpig ligger jeg dårlig an. Har dessverre ikke råd til å ha den hengende. LIte tvilsomt at jeg vil bruke den igjen! Mamma har sin enda men det kunne ikke falt meg inn å bruke den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 30. oktober 2003 #23 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eg skal definitvit behalde kjolen! Viss ikkje hadde eg heller leigd ein kjole og sluppe styret med å selge han etterpå. Eg vil behalde kjolen eine og aleine av nostalgiske årsakar. Eg trur neppe at noko eventuell dotter vil nytte ein gammal motefeil kjole. Sånn er det jo berre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 2. november 2003 #24 Del Skrevet 2. november 2003 Før jeg hadde kjøpt noen kjole, var jeg helt sikker på at jeg skulle selge den etterpå. Men nå som jeg har funnet og bestilt kjolen min, er jeg nesten sikker på at jeg ikke skal selge den. Nesten litt forelsket i den kjolen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. november 2003 #25 Del Skrevet 2. november 2003 Vedder for at de fleste bruker fem tusen (eller hva de nå selger kjolen sin for) på "tull og tøys" i løpet av et år allikevel, så jeg syns ikke det gjør noe som helst å ha en kjole til massevis av tusen hengende i kjelleren..... Har gooood plass, og har absolutt ikke under noen omstendighet tenkt å la meg overtale til å selge vidunderet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2003 #26 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg vil ikke selge kjolen min, synes det vil være gøy å kunne ta den frem innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 3. november 2003 #27 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg kjøpte min kjole, og følte som verdens vakrest på bryllupsdagen. Vi fikk barn et år etter bryllupet, og et er bare å konstatere at kjolen ikke sitter like bra nå som da. Ikke at jeg skal bruke den mer heller, så jeg prøver og å få solgt min. Den er fremdeles like fin, men jeg føler meg rett og slett litt ferdig med den. Har lekt med tanken på å være med neste års operaball i Oslo, og DA kan jeg jo evt bruke den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. november 2003 #28 Del Skrevet 3. november 2003 Tror jeg skal beholde kjolen min. Men har ikke bestemt meg 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 4. november 2003 #29 Del Skrevet 4. november 2003 Kjolen min skal ikke selges! Skal heller bruke kjolelivet til selskapsantrekk. Pluss at kjolen er MIN - vil ikke dele den med noen Og så er det et antrekk jeg har ufattelig gode minner med. Du skal vel bruke kjolen tre ganger og ? Og da svarer det seg jo nesten å kjøpe. Og da ville jeg nok ikke vurdert å selge den i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #30 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg vurderer å selge min...Har ikke samvittighet til å ha en så dyr kjole i skapet bare for at jeg skal ta den fram om massemasse år og mimre. Har da vel både bilder og video.Søstra mi gifta seg på nittitallet med den (dengang) rålekker og DYR kjole som var kjempemoderne den gangen. Hun solgte ikke kjolen, så det hender vi jentene i familien tar dem fram og mimrer litt. Men den er egentlig et komisk syn der den henger med puffermer og masse tyll og perler. Søstersen grøsser nesten når hun ser den (ja de er gift enda ja!!) Heldigvis er min kjole mye mye enklere og tidløs - i tilfelle jeg skulle komme på at jeg vil beholde den LOtte22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 22. november 2003 #31 Del Skrevet 22. november 2003 "Men tankene mine får du aldri" het en bok om narkovrak som var skikkelig populær da jeg var ca. 12. Tror jeg skal skrive boken "Men kjolen min får du aldri". Den skal henge i skapet (evt. ligge på loftet) til noen evt. får bruk for den om 30-40-50-60-70 år. Hvem vet, kanskje tippoldedatteren min får bruk for den en dag? Har sett bryllupsbilde av min oldemor og hadde ikke hatt noe i mot å bruke hennes kjole om det fortsatt hadde vært i familien. Den var helt rå! (Men så hadde jeg en kuuul oldemor også. Om det har noe med saken å gjøre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 23. november 2003 #32 Del Skrevet 23. november 2003 Siden min blir sydd spesielt til meg og den er med mage så tror jeg nok jeg beholder den! Er vel den første og siste spesialtilpassa kjolen jeg noen gang kommer til å eie så den skal jeg ha som minne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. november 2003 #33 Del Skrevet 23. november 2003 Planen nå er å selge den. Synes det er for ille å ha en dyr brudekjole hengende i et skap eller ligge nedpakket. Så min plan er at jeg skal ta mange bilder av kjolen, selge den og ta vare på sløret. På den måten får jeg tatt vare på en del av kjolen som jeg kan ta frem og mimre litt til. Et slør går jo heller ikke så av moten som kjoler slik at det eventuelt kan brukes av barn når de gifter seg (som noe lånt.... ). Når det kommer til stykket regner jeg med at jeg har blitt så forelsket og glad i kjolen min at jeg har problemer4 med å selge den til noen helt fremmede, men jeg får prøve å være streng med meg selv! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 23. november 2003 #34 Del Skrevet 23. november 2003 nope den skal jeg beholde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. november 2003 #35 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg er sikker på at hvis man jobbet overtid på jobben like mange timer som man bruker på å dille med kjolesalg ville det gå omtrentr opp i opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. november 2003 #36 Del Skrevet 23. november 2003 jeg prøver tappert å selge men det er ikke lett..... Har ikke så mye penger å rutte med at jeg kan la en kjole til 12000,- henge i skapet i tilfelle jeg skulle være så heldig å få en datter som vil bruke den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. november 2003 #37 Del Skrevet 23. november 2003 .....selge den og ta vare på sløret. På den måten får jeg tatt vare på en del av kjolen som jeg kan ta frem og mimre litt til. Et slør går jo heller ikke så av moten som kjoler slik at det eventuelt kan brukes av barn når de gifter seg (som noe lånt.... ). ENIG! Hvis jeg er så heldig å få solgt min skal jeg beholde sløret. Det er jo et fint minne og noe som ikke går fullt så fort av moten til min eventuelle slekt som med en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 23. november 2003 #38 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg kommer nok til å beholde min. Min svigerinne giftet seg i sin mors brudekjole i fjor. Det var vedlig spesielt og hyggelig :-) Kjolen var bare litt omsydd i halsen. Selv skulle jeg gjerne ha giftet meg i min mors brudekjole (som hun forøvrig sydde selv). Det var lekker, men den er desverre forsvunnet fra jordens overflate :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå