Gå til innhold

Selge brudekjolen etterpå??

Prinsesse-vil-ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på dette, og lurer på om du skal selge brudekjolen etterpå, eller om du skal beholde den av ren nostalgi. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil prøve å selge den. Har ikke samvittighet til å ha noe så dyrt hengende i skapet. Dessuten tar den plass... Men jeg skal ta massevis av bilder, så jeg kan huske den for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke selge min, får kaskje en datter som vil bruke den, eller kanskje jeg vil lage dåpskjoler av den senere?

Skal ihvertfall beholde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg også velger å beholde min, av ren nostalgi og følelesmessig. Tenk å ta frem etter x antall år og se på den - det MÅ jo bare føles bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestemt meg enda. Enten prøver jeg å selge, eller så kanskje jeg har lyst til å prøve og få sydd den om til en selskapskjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsessen

Jeg skal selge kjolen min. Skal bare få rota meg til å få lagt den ut for salg på nett.

Ser ingen grunn til å sitte på den. Jeg skal ikke ha barn som kan arve den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke selge kjolen. Jeg skal beholde den og både se og prøve den på ofte, og kansje datteren min vil bruke den en dag.

Jeg har endelig funnet drømmekjolen og den er min for så lenge jeg lever.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke helt klart å bestemme meg der ennå. Beholder jeg den er det i håp om at en av småjentene har lyst til å bruke den. Det kan jo hende at bryllupsnatten blir så heftig at det bare er filler igjen av den til slutt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før da jeg og venninnen min var deppa pleide vi å prøve brudekjoler som terapi. Vil beholde min egen kjole siden jeg nå er kjent i ALLE brudebutikkene.

Kjenner jeg at mørke senker seg, tar jeg på meg kjolen og sløret, kryper opp i sofaen med en 2 liter isdunk pistasje. :grine:

:kyss: måtte bare ha denne kyllingen av en eller annen grunn, tror den er litt undebrukt.

Det er denne også faktisk :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før da jeg og venninnen min var deppa pleide vi å prøve brudekjoler som terapi. Vil beholde min egen kjole siden jeg nå er kjent i ALLE brudebutikkene.

Godt du har skrevet dette innlogget!!

Denne skal jeg trekke frem hver gang noen påstår at jeg er bryllupshysterisk !!! :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt du har skrevet dette innlogget!!

Denne skal jeg trekke frem hver gang noen påstår at jeg er bryllupshysterisk !!! :hoho::hoho:

Jeg er IKKE hysterisk, bare små patetisk i blant :rodruss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal prøve å selge den. Jeg liker den veldig godt men tror ikke jeg vil ha en så dyr kjole hengende i skapet. Jeg skal spare på mye annet som tiaraen min og kakepynten. Men kjolen føler jeg ikke at jeg trenger etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min skal ikke selges! Skal heller bruke kjolelivet til selskapsantrekk. Pluss at kjolen er MIN - vil ikke dele den med noen :wink:

Og så er det et antrekk jeg har ufattelig gode minner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...