Gå til innhold

Damen har bursdag snart, men liker ikke å få fysiske ting. Noen tips til gave?

Catfish

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta henne med ut på ynglings restauranten :) og gi henne et kort hvor du har skrevet ned 50 grunner til hvorfor du elsker henne. Eller billetter på weekendtur eller reise et sted. Det er jo en fysisk ting, men jeg tror de aller fleste ville blitt super glad for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ta henne med ut på ynglings restauranten :) og gi henne et kort hvor du har skrevet ned 50 grunner til hvorfor du elsker henne. Eller billetter på weekendtur eller reise et sted. Det er jo en fysisk ting, men jeg tror de aller fleste ville blitt super glad for det.

50 grunner?! :overrasket: Det var ikke småtteri! Jeg elsker kjæresten min altså, men jeg sliter med å finne 50 grunner ;)

Hva med konsertbilletter, teater eller revy? Gavekort på spabehandling? En weekendtur for dere to?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 grunner?! :overrasket: Det var ikke småtteri! Jeg elsker kjæresten min altså, men jeg sliter med å finne 50 grunner ;)

Det var bare et forslag da ;) Kan kutte ned til 10 grunner for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul i fjor fikk samboeren min en liste med 100 ting jeg liker ved han:) (I tillegg til noe annet). Han ble dritglad, og sa det var den beste gaven:) :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er hennes interesser ? Vist du vet hun liker en spesiell artist så er jo en konsert en kjempefin ide :) Er det noe hun har sagt at hun trenger/ønsker seg ? Vi damer sender gjerne små signaler om hva vi ønsker oss.. Selvom vi ikke alltid sier det høyt, vi vil jo helst at mannen skal være tankeleser hehe :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med køben båten... Ta vinsmaking (eller smaking av hva hun måtte like) på båten, være på badeland og på kino der... Jeg elsker disse romantiske get-away'ene m sambo :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobilletter? Restaurantbesøk? Tur/opphold i en annen by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel materielle ting ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stovnersenter 2. etg ved kapphal ligger denne perlen(med frykt for ikke få time lenger om jeg legger ut dette )

http://www.stovnerhudogfotpleie.no/3.html

Aromaterapi (1t. 15min.) 690,-

Aromaterapi (1t.) 640,-

Rygg/Nakke massasje 390,-

Hudpleie 660,-

Hudpleie m/ massasje 725,-

Hudpleie m/spesial masker 825,-

Hydradermie m/ massasje 930,-

Hydradermie Lift (It.) 750,-

Hydradermie Lift (30min.) 615,-

Hudsliping 485,-

Priori Coffee Berry beh. 845,-

M.D formulations pensling 510,-

Priori pensling 530,-

Green Peel (2.beh.) 1860,-

Herbal vitale 985,-

Dyprens rygg 680,-

Fotpleie (1t.) 495,-

Fotpleie ½, beh. 320,-

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En opplevelse sammen er etter min mening den beste gaven.

En fin burdagsfeiring med alle vennene hennes invitert, en romantisk middag på restaurant, eller en helaften hjemme der hun er i fokus, noe dere har prata om å gjøre lenge men ennå ikke har gjort. etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hennes interesser ? Vist du vet hun liker en spesiell artist så er jo en konsert en kjempefin ide :) Er det noe hun har sagt at hun trenger/ønsker seg ? Vi damer sender gjerne små signaler om hva vi ønsker oss.. Selvom vi ikke alltid sier det høyt, vi vil jo helst at mannen skal være tankeleser hehe :rodmer:

Når det gjelder konsert... huff hun har sniffet ut om favorittbandet sitt konsert kanskje en time etter det ble publisert og hadde billettene i hånden dagen etter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinobilletter? Restaurantbesøk? Tur/opphold i en annen by?

God idé! Vet noen hvor mye det koster å leie ut en hel kinosal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med køben båten... Ta vinsmaking (eller smaking av hva hun måtte like) på båten, være på badeland og på kino der... Jeg elsker disse romantiske get-away'ene m sambo :rodmer:

Det høres digg ut! Har fått denne ideen flere ganger faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til jul i fjor fikk samboeren min en liste med 100 ting jeg liker ved han:) (I tillegg til noe annet). Han ble dritglad, og sa det var den beste gaven:) :yvonne:

Vurderer scrapbook med en sånn liste! Vi har egentlig bare vært sammen i noen måneder, så jeg vet ikke om jeg kommer på 100 grunn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi henne et kort hvor du har skrevet ned 50 grunner til hvorfor du elsker henne.

Et filosofisk spørsmål, ville du satt mer pris på om kjæresten din/evt. kjæreste elsket deg "fordi" eller "til trass for"? La oss si hen sa hen elsket deg for de fine puppene dine, og de flotte, deilige lårene dine, not so nice, hmm? La oss si hen sa til deg hen elsket deg til trass for at håret står i alle retninger om morgenen og selv om dere kranglet i forrige uke. Det høres jo med en gang bedre ut, ikke sant?

Så da er spørsmålet, vil du si du elsker en person fordi eller til trass for?

Den kjærlighet som elsker på grunn av er ikke ekte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et filosofisk spørsmål, ville du satt mer pris på om kjæresten din/evt. kjæreste elsket deg "fordi" eller "til trass for"? La oss si hen sa hen elsket deg for de fine puppene dine, og de flotte, deilige lårene dine, not so nice, hmm? La oss si hen sa til deg hen elsket deg til trass for at håret står i alle retninger om morgenen og selv om dere kranglet i forrige uke. Det høres jo med en gang bedre ut, ikke sant?

Så da er spørsmålet, vil du si du elsker en person fordi eller til trass for?

Den kjærlighet som elsker på grunn av er ikke ekte.

Jeg er helt enig med deg at man elsker ikke en person FOR NOE, man elsker hele personen, å tilbringe tid med h*n.

"Jeg elsker deg fordi vi kan ligge våken i timesvis og snakke om alt og ingenting. Jeg elsker deg fordi du er den eneste i verden som er så flink til å lage grimaser".

Jenter blir selvfølgelig glad for ihvertfall en liten liste, det skader ikke å være litt romantisk. Altså å skrive opp de tingene kan bringe minner om felles opplevelser, eller til og med hvorfor de er sammen. Det å si at du elsker en jente bare for det hun er er ikke nok. Jenter liker å høre søte ting, spesielt de som bringer fram følelser eller minner (eller ikke bare jenter da!). Så det er bare til å bli kreativ her (nå har jeg svart på mitt eget spørsmål her....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med henne i hennes yndlingsbutikk. Thune eller noe , å pek å si, "den får du ikke...Den får du ikke...." moahahahah

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...