Gå til innhold

Typen skype'r med en "venninde"

Gjest Quelleriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I ettertid har jeg funnet ut av at det tydeligvis har skjedd noe mellom dem to den kvelden. Vet bare ikke konkret hva. Men noe som innebar at typen min forsvarte seg med"jeg var full og kåt, klarte ikke å holde meg vekk fra deg lenger". Vet ikke helt hva jeg skal tro, håper det bare var et kyss.

Unnskyld meg? Typen din har begått utroskap og du vet ikke en gang hva det dreide seg om? Hvor naiv er du egentlig? Om han har "vært så full og kåt at han ikke greide å holde fingrene unna henne lenger" så er det en grunn til at de skype samtalene er helt private.

La oss legge det sammen:

Noe fysisk utroskap pga kåtskap og fyll + kjerring som tydelig er interessert i ham + hun er så oppmerksomhetssyk at hun blir sur om hun ikke får det + samtaler de ikke vil ta foran deg = NOE DU IKKE SKAL VITE NOE OM, med andre ord.. utroskap IGJEN. Skal du være naiv og ikke presse ham i hjørnet nå?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør slo opp med han, det samme skjedde meg og når jeg sa det til han ble han sur og sa "stoler du ikke på meg stoler du ikke på meg??" alt skulle vere min feil, noe det ikke var i det hele tatt.

Vist du sier det til han vil du ikke "vinne" i samtalene mellom han for han kommer til å legge all skyld over på deg alt han kan, du må bare vite inn i deg at du er rett og vere sterk nokk til å gå.

Det var ikke jeg, helt til det gjentok seg flere ganger og jeg var konstant sikker på at jeg var problemet for det var jo det han sa og han var sååå overbevisende.

Men tilslutt gikk jeg fra han, og er det en ting jeg angrer på er det at jeg ikke gjor det med en gang, ikke gi gutten en sjange han er ikke vert det.

En som vil få deg til å gråte er ikke vert en eneste tåre, for den som er verdt dine tårer ville aldri latt deg gråte. Skjønner?

skjønner det er tungt og vansklig, jeg selv hater jenter som går etter gutter som har kjæreste har hatt flere venninner som har gjort sånn og jeg kjæfter dem huden full hver gang og sier at vist de ikke sier noe til kjæresten så gjør jeg det, hehe det er grusomt det der håper virkelig det ordner seg for deg, han er ikke verdt deg!

:klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. Det høres utrolig naivt ut.

Men jeg vil heller ikke lage historier i hodet, uten å være 100% sikker. Det kan også være at jeg har misforstått samtalen. (Jeg bor i utlandet, og han snakker et annet språk enn meg. Jeg språket nesten flytende, men det er fortsatt noen ord jeg ikke forstår.

Har konfrontert han ang. den samtalen før. Det er en stund siden nå, så husker ikke ordrett hva han svarte. Jeg hadde nemlig sagt i fra til han at jeg la merke til blikkene hennes, og at jeg hadde en veldig dårlig magefølelse når det gjaldt henne. Det han da sa var at han skulle "spøke" med henne, eller prøve å lure ut informasjon om hva hun evt. føler for han.

Føler det er på tide å ta en prat om den samtalen igjen.

Jeg har tross alt lagret samtalen på mailen min, så da kan han ikke akkurat bortforklare det han skrev.

det er der du tar feil, utro gutter klarer alltid på en eller anna grusom måte og bortforklare seg sjølv... eller skylde utroskapet på deg eller noe, utro menn er grusome grusome grusome ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ettertid har jeg funnet ut av at det tydeligvis har skjedd noe mellom dem to den kvelden. Vet bare ikke konkret hva.

Eeehhhh....

Men noe som innebar at typen min forsvarte seg med"jeg var full og kåt, klarte ikke å holde meg vekk fra deg lenger". Vet ikke helt hva jeg skal tro, håper det bare var et kyss.

Og du vet ikke hva du skal tro?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir bare INGEN mening. Hvorfor skulle han vært utro?

Han har blitt bedratt selv, så han vet hvordan det føles. Han vet også at jeg har blitt bedratt flere ganger.

Jeg gir han også all den sex han evt vil ha. Det er ellers ikke noe feil i forholdet vårt, vi har det kjempefint sammen.

Hvorfor??

Det er uansett betryggende å vite at hun bor i Kbh, så de har ikke mulighet til å møtes eller noe sånt..

Og ja, jeg vet jeg høres utrolig dum ut.

du er ikke dum, kjærlighet gjør en blind og naiv, man vil jo helst tro det beste til det motsatte er bevist og skvist inn i tryne på enn..

det gjør deg ikke dum, du er bare forelsket.

men noen ganger må du ikke bare høre på hva hjerte ditt vil men på hva hode ditt sier, og jeg er sikker på du egentli vet hva som fåregår... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg vet jeg høres utrolig dum ut.

Ja, pardon my french men det gjør du og ufattelig naiv. Du er jo så naiv at kjæresten din sannsynligvis er utro mot deg bare fordi han vet han slipper unna samme faen. Du har sort på hvitt fra han selv at han var full, kåt og ikke klarte holde seg unna og du vet likevel ikke hva du skal tro? Du er jo enhver bedragersk manns drøm å ha i hus.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke dum, kjærlighet gjør en blind og naiv, man vil jo helst tro det beste til det motsatte er bevist og skvist inn i tryne på enn..

det gjør deg ikke dum, du er bare forelsket.

men noen ganger må du ikke bare høre på hva hjerte ditt vil men på hva hode ditt sier, og jeg er sikker på du egentli vet hva som fåregår... :-/

Kan man egentlig få det i mer klar tekst enn dette?

Men noe som innebar at typen min forsvarte seg med"jeg var full og kåt, klarte ikke å holde meg vekk fra deg lenger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bedt om en forklaring på samtalen dem i mellom og hvorfor i all verden han har noen som helst interesse av å "tulle" med henne og forhøre seg om hun er interessert i han eller ikke. Han har dame så for hans del burde det vært fullstendig likegyldig hva hun enn måtte mene og føle. Når det er sagt så hadde en konfrontasjon vært over og avgjort for lenge siden hadde jeg vært i din situasjon, for beviset på utroskap har du fått. Koffertene mine hadde vært pakka for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar. Ja, er ganske sikker på at det er noe som foregår bak ryggen min.

Men. Nå skulle jeg gjerne likt å visst hva dere ville sagt til han?

Hvordan skal jeg konfrontere han best mulig?

Edit: Skrivefeil

du kan spørr han om han har følelser for denne jenta, uten å si ka du veit.

Så får du se hva du får lirket ut av han. vist han blir sur og sier nei og stoler du ikke på meg eller vil ikke snakke med deg er noe galt.

vist du ikke får noe ut av han kan du eventuelt spørre han hva som skjedde mellom de 2 den kvelden på bursdagsfesten hans.

på den måten vet han at du vet noe, og da må han reagere..

men han kommer mest sansyligvis til å bli sur og nekte og si du ikke stoler på han og at vist du ikke stoler på han kan ikke dere vere sammen osv...

du må bare vite inn i deg at det er han som er problemet, og det er hans feil og ikke din, etter du har snakket med han kommer du sikkert på 1000 ting som du hadde lyst å si,

men den det viktigeste er egentli at du får sagt til han at du vet at han har vert utro på en eller anna måte..

det kan jo hende du kan prøve å si til han at du ikke vil at han skal ha kontakt med henne mer, og vist han da blir sur og sier hun er kun enn venninne, så forlat svinet på flekken :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er i den duren jeg har tenkt til å gå frem på.

Har bare så sinnsykt mange tanker i hodet mitt akkurat nå. Tror jeg skal skrive det jeg tenker, for å få plassert det.

Jeg er så følelsesladet akkurat nå, jeg vet ikke hva som er opp eller ned.

Hadde det vært i en idé å snakke med jenta?

ja det kunne du gjort, selv om hun mest sansyligvis er en bitch av en hore er hun sikkert dum nokk til å avsløre noe mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er en god idè å snakke med jenta, ikke enda i allefall. Mulig samboeren din ikke er helt til å stole på i denne saken, men henne hadde jeg ikke hørt så mye på. Om det nå er slik at hun er ute etter å være i sentrum, syk etter oppmerksomhet, og interessert i å huke inn din samboer, så er hun også villig til å si alt som kan gjøre jobben enklere for henne. Det at du kontakter henne lar henne forstå at du allerede har dine tvil, ikke gi henne muligheten til å kaste sprengstoff på glør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er i den duren jeg har tenkt til å gå frem på.

Har bare så sinnsykt mange tanker i hodet mitt akkurat nå. Tror jeg skal skrive det jeg tenker, for å få plassert det.

Jeg er så følelsesladet akkurat nå, jeg vet ikke hva som er opp eller ned.

Hadde det vært i en idé å snakke med jenta?

Det er ikke jenta du skal forholde deg til, det er han du deler seng med som bedrar og lyver til deg. Hva godt kan komme ut av å kontakte henne? Uansett om hun bekrefter det du mistenker eller ikke så er det ikke hun du må ta et oppgjør med men kjæresten din. Som sagt så har du allerede beviset på at han har vært utro mot deg så hva mer er det egentlig du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bare flere kvinner var som TS ville det vært så mye færre skilsmisser og krangler her i verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er naiv som faen. Du får ingen sympati fra meg. ;) Too bad for you, TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...