Gå til innhold

Lave muskelmenn, hva synes dere om dem?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Fikira

Og hvem liker du pikken til? (Jeg spør for det er tydelig at du er opptatt av det materielle og ikke personlighet)

Det er ytterst få som ikke tar med utseende -overhodet- når de vurderer en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ytterst få som ikke tar med utseende -overhodet- når de vurderer en partner.

Ja? Så? Hvem liker du pikken til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min. Den er digg.

Men ikke kroppen hans ellers. I see...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Men ikke kroppen hans ellers. I see...

Du spurte ikke om kroppen ; D

Men jo, liker kroppen også.

Og hjernen, den er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte ikke om kroppen ; D

Men jo, liker kroppen også.

Og hjernen, den er fantastisk.

Så nå er ikke Beckham så spennende lenger? Tydelig at personlighet veier opp for utseende, trass alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikira

Så nå er ikke Beckham så spennende lenger? Tydelig at personlighet veier opp for utseende, trass alt.

Gir beng i beckham jeg.

Er ikke dette litt avsporing forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var langt i fra pent! Uff... noe så turn-off skal man virkelig lete etter. Bolet og store menn, syntes jeg rett og slett er kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt

Sånne typer innlegg er desverre en gjenganger på forumet. På hver tråd hvor det er spørsmål om hva kvinner foretrekker, kommer det en usikker mann med dårlig selvtillit og svarer for absolutt alle kvinner i hele verden! Og hva vi kvinner og mener i hver sammenheng vet selvfølgelig DU og de andre menn her på forumet bedre enn oss selv .. :ironi:

Det er vel en gjenganger at kvinner vet hvordan menn tenker også.

F.eks. at denne mannen har bygget muskler kun får å kompensere for manglende høyde.

Hva om han trener for å komme lengst mulig i konkurranser, slik andre idrettsutøvere gjør?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir beng i beckham jeg.

Er ikke dette litt avsporing forresten?

At personlighet teller mer enn utseende? Er det ikke det som er tema i denne tråden da? At folk dømmer pga utseende - og dermed mener seg å vite hvordan personlighet den personen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om mannfolk som er like breie som de er høye?

Her er ett eksempel, 160cm høy og sikker like brei: http://metern1.mobilblogg.no/

Høyden er grei, musklene var bæsj. Fy flate så jævlig. Er bare et fåtall jenter som gidder å ta i noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte

Æsj, æsj, æsj.... Uansett ikke fint nåt det blir falskt, og IALLEFALL ikke når man er like brei som høy! Muskler er fint, men keep it real. De fleste menn som bruker Anabole steorider for utseende sitt skyld har dårlig selvtillig og psykiske problemer! Ikke noe å trakte etter.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en gjenganger at kvinner vet hvordan menn tenker også.

F.eks. at denne mannen har bygget muskler kun får å kompensere for manglende høyde.

Hva om han trener for å komme lengst mulig i konkurranser, slik andre idrettsutøvere gjør?

Det jeg sa med at han sikkert bygde muskler for å kompensere for den manglende høyden var ment som en spøk! Du vet når man tuller, bruker humor. Ha ha

Og ja, det er helt greit for meg at han trener for å delta i konkurranser. Jeg svarte bare på hva jeg syns om utseende hans som var det faktiske spørsmålet i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt

Det jeg sa med at han sikkert bygde muskler for å kompensere for den manglende høyden var ment som en spøk! Du vet når man tuller, bruker humor. Ha ha

Og ja, det er helt greit for meg at han trener for å delta i konkurranser. Jeg svarte bare på hva jeg syns om utseende hans som var det faktiske spørsmålet i denne sammenheng.

Klovn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Og hvem liker du pikken til? (Jeg spør for det er tydelig at du er opptatt av det materielle og ikke personlighet)

Opptatt av det materielle, trodde jeg var opptatt av kroppen hans jeg? Det er ikke penga jeg sikler etter hvis du tror det, du skjønner det at både menn med og uten penger kan ha flotte kropper. Jeg syns han har en flott kropp, men jeg har ikke tenkt å ha han verken i senga eller i omgangskretsen min. Ansiktet hans ser for ungt ut for min smak, hvis du lurte på hvorfor jeg ikke likte hodet hans. Hvem sin pikk jeg liker? Det er den pikken som sitte på den mannen jeg er forelsket i og glad i, og der har utseendet variert men ingen har vært som muskelbunten i TS innlegg.

Noen flere meninger du har lyst til å tillegge meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Passing by

Trodde det var jeg som likte kroppen til Beckham jeg? :gjeiper: Å mene at en kropp er fin betyr ikke at det er den eneste kroppen vi vil ha. Jeg nyter gjerne synet av en flott kvinnekropp også jeg selv om jeg ikke er lesbisk. Og det betyr ikke at hvis jeg sier at kroppen til Anne Rimmen er flott så syns jeg ikke kroppen til kjæresten min er spennende lenger og at jeg heller vil ha en dame.

Merkelige diskusjoner her inne :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner elsker muskler. Nesten like hot som penger for dem. Uansett høyde, bare han har muskler blir kvinner interessert.

Ingen damer mener det finnes noe som heter "for mye muskler". Akkurat som ingen damer mener det finnes noe som heter "han har for mye penger". Damer liker menn som kan forsvare dem hvis det skulle skje noe. Feminismen vil aldri kunne forandre på naturen vår.

Han på bildet hadde litt for mye muskler. Selv er jeg 170 og har litt muskler. Jentene elsker å klemme på meg, gjør det hele tiden når jeg er på nattklubb. Jenter liker nok muskler det er jeg ganske sikker på.

Interessant fenomen det der at selv i en 3 siders tråd der samtlige damer har svart at dette ikke var noe de tenner på så er det fremdeles noen menn som hardnakket påstår at joda, dette digger alle damer. Greit nok at dette ikke er en undersøkelse fra statistisk sentralbyrå, men når så mange damer har svart og gitt det samme svaret så kan det jo faktisk være at de representerer flertallet? Men for all del, nå er det sjeldent man ser en bole Ole på byen uten en hvit t-skjorte i størrelse XXS så at de liker å tro de er attraktive er jo ingen hemmelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Interessant fenomen det der at selv i en 3 siders tråd der samtlige damer har svart at dette ikke var noe de tenner på så er det fremdeles noen menn som hardnakket påstår at joda, dette digger alle damer. Greit nok at dette ikke er en undersøkelse fra statistisk sentralbyrå, men når så mange damer har svart og gitt det samme svaret så kan det jo faktisk være at de representerer flertallet? Men for all del, nå er det sjeldent man ser en bole Ole på byen uten en hvit t-skjorte i størrelse XXS så at de liker å tro de er attraktive er jo ingen hemmelighet ;)

Ja, jeg blir like fascinert av fenomenet hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at en del av de damene som ikke tenner på bolegutter faktisk er så glad i sin mann, at de ikke er interessert i andre. Jeg mistenker de for å være monogame.

Selv tror jeg at bolejenter er uinteressante, men hadde jeg når jeg var singel møtt ei bolejente med utrolig vakre øyne, herlig personlighet og en humor som matchet min, så hadde jeg neppe blitt avvisende pga hennes muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...