Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #21 Del Skrevet 6. mars 2011 Mye muskler er den verste looken en kort mann kan ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #22 Del Skrevet 6. mars 2011 Du får ikke tak i anabole steroider på proteinfabrikken.no, eller andre norske butikker som selger kosttilskudd, for den saks skyld. What evs, det var ment som en litt humoristisk fremstilling, unnskyld da hvis det ikke var politisk korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2011 #23 Del Skrevet 6. mars 2011 Du får ikke tak i anabole steroider på proteinfabrikken.no, eller andre norske butikker som selger kosttilskudd, for den saks skyld. Nei...noen tror dessverre at proteintilskudd som er nærmest essensielt å få i seg om man skal bygge muskler er det samme som å ta steroider. Sier mye om kunnskapsnivået til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 6. mars 2011 #24 Del Skrevet 6. mars 2011 What evs, det var ment som en litt humoristisk fremstilling, unnskyld da hvis det ikke var politisk korrekt Handler ikke om å være politisk korrekt. Bare...fakta korrekt =D Og nei, så mye muskler er ikke pent, uansett høyde. Ikke er det noe godt å ligge på armen til noen med så mye muskler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 6. mars 2011 #25 Del Skrevet 6. mars 2011 Trente med han på haralds for noen år siden, han ser helt latterlig ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #26 Del Skrevet 6. mars 2011 Trente med han på haralds for noen år siden, han ser helt latterlig ut i virkeligheten. Men han tar seg godt ut på bilder? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #27 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg må nok innrømme at jeg synes det er litt flottere med en mann som er høyrere enn meg selv sånn generelt. Og hva muskler angår: too much er too much uansett høyde, men det blir seende ekstra patetisk ut når lave folk prøver å komprensere med aaalt for mye muskler, huff. Men såklart, synlige muskler er sexy, men ikke når de blir så store, huff nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #28 Del Skrevet 6. mars 2011 Ingen damer mener det finnes noe som heter "for mye muskler". Akkurat som ingen damer mener det finnes noe som heter "han har for mye penger". Damer liker menn som kan forsvare dem hvis det skulle skje noe. Feminismen vil aldri kunne forandre på naturen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 6. mars 2011 #29 Del Skrevet 6. mars 2011 Ingen damer mener det finnes noe som heter "for mye muskler". Akkurat som ingen damer mener det finnes noe som heter "han har for mye penger". Damer liker menn som kan forsvare dem hvis det skulle skje noe. Feminismen vil aldri kunne forandre på naturen vår. Du har ingen rett til å si hva jeg foretrekker, så stfu =D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. mars 2011 #30 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva synes dere om mannfolk som er like breie som de er høye? Her er ett eksempel, 160cm høy og sikker like brei: http://metern1.mobilblogg.no/ Jeg har selv trent ganske aktivt i nærmere 14år.. Jeg er 174cm og veier 92kg Jeg syns jeg selv har nok muskler i forhold til min høyde. Men jeg er 14cm lengre enn han der.. Å han veier over 100kg. Han var jo relativt proporsjonert. Men selv ville jeg ikke sett sånn ut. Og personlig foretrekker jeg å trene musklene opp over tid. Han så dessverre ut som at han har trent seg opp ganske fort. Og man kan nesten se det på fjeset hans at han har brukt steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #31 Del Skrevet 6. mars 2011 Ingen damer mener det finnes noe som heter "for mye muskler". Akkurat som ingen damer mener det finnes noe som heter "han har for mye penger". Damer liker menn som kan forsvare dem hvis det skulle skje noe. Feminismen vil aldri kunne forandre på naturen vår. Sånne typer innlegg er desverre en gjenganger på forumet. På hver tråd hvor det er spørsmål om hva kvinner foretrekker, kommer det en usikker mann med dårlig selvtillit og svarer for absolutt alle kvinner i hele verden! Og hva vi kvinner og mener i hver sammenheng vet selvfølgelig DU og de andre menn her på forumet bedre enn oss selv .. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #32 Del Skrevet 6. mars 2011 Ingen damer mener det finnes noe som heter "for mye muskler". Akkurat som ingen damer mener det finnes noe som heter "han har for mye penger". Damer liker menn som kan forsvare dem hvis det skulle skje noe. Feminismen vil aldri kunne forandre på naturen vår. Forsvare ja, ikke rulle avgårde om han blir dytta til. Han der er så rund i muskler at ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #33 Del Skrevet 6. mars 2011 Er litt over 180 normal høyde, er gutt. Jeg synes jeg er høy, og er like over 180. Synes det er litt merkelig å være 5cm høyere enn mange andre. Har følelsen av det er lettere å snakke for de andre som er 10 cm kortere, fordi at det er mange flere av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #34 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei...noen tror dessverre at proteintilskudd som er nærmest essensielt å få i seg om man skal bygge muskler er det samme som å ta steroider. Sier mye om kunnskapsnivået til folk... Feil. Proteintilskudd er ikke nødvendigvis viktig dersom man får i seg nok proteiner gjennom kosten. Men siden noen ikke gidder å bruke så mye tid på å komponere perfekte måltider med tanke på fordeling av proteiner, fett og karbohydrater kan kosttilskudd fungere som et godt tillegg. Men det har altså vært mange muskelmenn som ikke har brukt noe som helst av kosttilskudd, nettopp fordi de har vært svært nøye med sitt ordinære kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 6. mars 2011 #35 Del Skrevet 6. mars 2011 Men han tar seg godt ut på bilder? Nei han ser enda jævligere ut IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 7. mars 2011 #36 Del Skrevet 7. mars 2011 Han på bildet hadde litt for mye muskler. Selv er jeg 170 og har litt muskler. Jentene elsker å klemme på meg, gjør det hele tiden når jeg er på nattklubb. Jenter liker nok muskler det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 7. mars 2011 #37 Del Skrevet 7. mars 2011 Huff! Han på bildet så ikke fin ut! Synes nesten det blir ekkelt når det blir SÅ masse muskler, uansett om han er lav eller høy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. mars 2011 #38 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har selv trent ganske aktivt i nærmere 14år.. Jeg er 174cm og veier 92kg Jeg syns jeg selv har nok muskler i forhold til min høyde. Men jeg er 14cm lengre enn han der.. Å han veier over 100kg. Han var jo relativt proporsjonert. Men selv ville jeg ikke sett sånn ut. Og personlig foretrekker jeg å trene musklene opp over tid. Han så dessverre ut som at han har trent seg opp ganske fort. Og man kan nesten se det på fjeset hans at han har brukt steroider. Og jeg har nå trent aktivt i over 2 måneder, og nærmer meg sakte men sikkert ett helt annet skjønnhetsideal, med en helt annen type kapasitet- Maxim Vylegzhanin. http://skitrax.com/15893 (jeg går på ski) Damer- finnes det vakrerere mannskropper enn Maxim? Kanskje Hellner? Disse gutta har utrolig flotte muskler, som virker, og ikke er tunge å drasse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 7. mars 2011 #39 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva synes dere om mannfolk som er like breie som de er høye? Her er ett eksempel, 160cm høy og sikker like brei: http://metern1.mobilblogg.no/ Dette ble too much for me, ikke spesielt pent. Jeg liker kroppen til Beckham jeg, ikke fjeset men kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #40 Del Skrevet 7. mars 2011 Dette ble too much for me, ikke spesielt pent. Jeg liker kroppen til Beckham jeg, ikke fjeset men kroppen. Og hvem liker du pikken til? (Jeg spør for det er tydelig at du er opptatt av det materielle og ikke personlighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå