Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva synes dere om mannfolk som er like breie som de er høye? Her er ett eksempel, 160cm høy og sikker like brei: http://metern1.mobilblogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Kvinner elsker muskler. Nesten like hot som penger for dem. Uansett høyde, bare han har muskler blir kvinner interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Damn, han der var muskler i fleng.. Men jeg er 170cm, det hadde vært rart å være et hode høyere enn ham + at jeg setter pris på høye hæler. Vet ikke om han hdde følt seg vel hand i hand med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 Han var stygg og ekkel. æsj 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 Det der var virkelig ikke pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Not good. For det første: 1.60 er alt for lavt! 1.90 til 2 meter er perfekt høyde. Og for det andre: muskler gjør ikke opp for den manglende høyden! Muskler i moderasjon er pent. Lange, trente muskler, ikke bolermuskler hvor det vises at fyren har proppa i seg piller fra Proteinfabrikken.no 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Hehe, jeg må bare le litt for meg selv. Ser for meg meg selv med en sånn en. For det første er det aaaltfr mye muskler for min smak, for det andre er han aaaltfor lav. Så høy som jeg er, så hadde det virkelig sett rart ut. Men var kanskje ikke dèt som var poenget heller!? Men generelt sett, så....Nei takk Hadde han vært 185-195cm og halvparten med muskler; Yes please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva skal man med en bulldog om man kan få han der Neida, men ja. Nei, nei nei nei... foooor lav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva er best: 1) Lave menn med normal kropp 2) Lave menn med store muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 Altfor lav og altfor mye muskler. Ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Del Skrevet 6. mars 2011 Lave menn med normal kropp er best, definitivt.. Som om muskelmenn ikke ser latterlige nok ut fra før, så blir saken bare ennå verre når du putter de i ei brevpresse. Jeg elsker lave menn, men han der er æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har selv hatt et forhold til en relativt lav mann som er muskuløs og har en flott kropp. Men denne fyren er litt vel muskuløs for min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. mars 2011 #13 Del Skrevet 6. mars 2011 Det der var alt for ekstreme muskler etter min smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerridwen Skrevet 6. mars 2011 #14 Del Skrevet 6. mars 2011 Hahaha, holy shit. Det der er det jævligaste eg har sett på lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeJardinSecret Skrevet 6. mars 2011 #15 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg synes mye muskler på en lav mann får ham til å virke enda lavere. Aner ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg automatisk tenker at "stakkars, han prøver sikkert hardt å kompensere for manglende høyde - og dermed "tapt mandighet" - ved å pumpe jern til den store gullmedaljen" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #16 Del Skrevet 6. mars 2011 Marius er en okei type, men jeg tror han prøver å kompensere for høyden med ekstrem muskulatur. Forøvrig er dette et ganske vanlig fenomen. Selv foretrekker jeg godt utviklet muskulatur på menn som har en normal høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 6. mars 2011 #17 Del Skrevet 6. mars 2011 Kvinner elsker muskler. Nesten like hot som penger for dem. Uansett høyde, bare han har muskler blir kvinner interessert. Haha! Regner med det var ironi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bubbels Skrevet 6. mars 2011 #18 Del Skrevet 6. mars 2011 Muskler er ikke HOT, sorry gutta Jeg synes det er penest med en normal og naturlig kropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 6. mars 2011 #19 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå er jeg bare 1.60 selv, så mitt mål om å ha en mann som er høyere enn meg, ble ikke særlig vanskelig å oppfylle. Forøvrig liker jeg ikke ekstreme muskler uansett, men jeg synes at den manglende høyden hans gjorde ham ekstra lav. Jeg liker normalt slanke "fotballkropper" på omtrent 1.80 (helst ikke mer), hvis jeg fikk velge og vrake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #20 Del Skrevet 6. mars 2011 Not good. For det første: 1.60 er alt for lavt! 1.90 til 2 meter er perfekt høyde. Og for det andre: muskler gjør ikke opp for den manglende høyden! Muskler i moderasjon er pent. Lange, trente muskler, ikke bolermuskler hvor det vises at fyren har proppa i seg piller fra Proteinfabrikken.no Du får ikke tak i anabole steroider på proteinfabrikken.no, eller andre norske butikker som selger kosttilskudd, for den saks skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå