bluebird Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvis ja: Hvem/hva/hvor? Hvis nei: Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei... (Så sant du ikke regner hull i ørene som piercing..) .. fordi jeg ikke synes det er noe pent.. og aldri har hatt lyst til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei til begge - men har hull i ørene.. Passer ikke for meg, noen av delene.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har piercing i navlen..vet at endel syns det er litt fjortis men har hatt det i mange og føler den har blitt "endel av meg". Heldigvis er den ganske liten, diskrete (og søt syns mannen min). Har ikke tatovering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 -har piercing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jepp, en hel masse tattiser. Lurer på om jeg skal pierce musa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 28. oktober 2003 #7 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei. Fordi jeg ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har en tatovering på innsiden av håndleddet. Det er et kjærlighetssymbol mellom meg og min forlovde. Han har samme på sitt håndledd. I tilegg har jeg en sol på baksiden av ryggen helt nederst. De er pene å se på , så jeg er fornøyd med de. Solen symboliserer livsgleden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ingen tatoveringer, men piercing i navelen og nesen. Har hatt de i mange år. Den i nesen er så liten den neeesten ikke syntes, å sånn vil jeg ha det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har ingen av delene, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke kommer til å skaffe meg det heller. Der er bare så absolutt ikke meg! Har heller ikke hull i ørene, men det kan det hende jeg gjør noe med før eller senere. Ingen planer ennå, men har fundert på det noen ganger. Men, har jo ikke hatt det til nå i mitt 23 år lange liv og har ikke savnet det, så hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har en tatovering på venstre aksel og piercing i navlen egentlig. Men det er lenge siden jeg har hatt den i. Er for tykk for den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 29. oktober 2003 #12 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nope! Har ingen av delene. Synes det er 'ut'. Og harry (ønsker ikke å fornærme noen, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. oktober 2003 #13 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ingen tatoveringer, men piercing i navelen og nesen. Har hatt de i mange år. Den i nesen er så liten den neeesten ikke syntes, å sånn vil jeg ha det. :D Kopierte denne, jeg. For det var nettopp det jeg skulle skrive. Begge deler har blitt en del av meg, og det kunne ikke falle meg inn å ta de ut. Kan sammenlignes med at en som alltid sminker seg, må gå på jobb uten sminke! Det føles nakent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #14 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har piercing i navelen. Har prøvd å gå uten noen dager innimellom for å se, men føler meg naken så jeg kommer nok til å beholde den hvertfall til jeg blir gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #15 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har piercing i navle, nese og tunge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. oktober 2003 #16 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hull i ørene kan godt være piercing,- så lenge de ikke er "skutt" med "pistol"... Jeg har tre hull i hvert øre, og det øverste hullet på hver side er piercet,- dvs. tatt med nål i piercingstudio. Det sies å være "sunnere" å pierce i stedet for å bare "skyte" hull i ørene.... Derfor tok jeg mine siste hos piercer her i byen. For å svare på spm, så har jeg som sagt i ørene, og jeg hadde i navlen. Måtte ta barbellen ut pga vokste ut. Vil ha ny, men jeg må ta den i nedre del av navlen i stedet da jeg har arr som spolerer sjansen til en ny piercing der den forrige var Har lyst på tattovering også. Vet ikke helt hva. Men vil "ha noe som ikke alle andre har" - hva nå det enn kan være hehe... Kanskje prøve å designe en selv ? Vil ha enten over korsryggen / nedre del av ryggen / på benet på utsiden like over ankelen. Men det tar nok tid før jeg tør.... Redd for smerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 29. oktober 2003 #17 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har hatt piercing i nesa, men tok den ut for nesten 3 år siden. Jeg var veldig fornøyd mens jeg hadde den, men angrer ikke på at jeg tok den ut heller... Tatovering har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2003 #18 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja! Vakker og ganske stor tatovering tvers over ryggen akkurat der den skifter navn.. Eeelsker den :D Piercing - nei. Ikke fint og ikke lurt fordi jeg har nikkelallergi Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. oktober 2003 #19 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har en tatovering (fargerik og flott fantasifugl) på skulderen og fikk meg en (like fargerik og flott) etterlengtet salamander forran på leggen i sommer!! :D bruker lite smykker, liker ikke "stæsj", og har tatoveringene mine som personlige smykker. Fuglen er gammel og er en kjær del av meg, salamanderen er såpass ny at foreløpig er jeg bare forelsket i den!! Piercing har jeg ikke lyst på, litt fordi jeg er skikkelig pinglete når det kommer til nåler, stikking og smerte!! (og at jeg har tatovert meg da er merkelig, men det er jo noe heeeeelt annet!! ) Den første tattisen min fikk jeg i god tid før det ble "inn"(var harry da også) og den siste nå når det begynner å bli harry igjen..... har da alltid syntes harry var helt ok, så lenge stilen er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har piercing i navlen. Kanskje litt fjortis ja? Men, men. Tok den for noen år siden. Helt ulikt meg egentlig. Et lite steg for mennesket, men et stoort steg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå