Gå til innhold

Baby på fem måneder som surkler/snorker...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lillesøster på drøye 5 måneder var forkjølet tidlig i høst, men har vært bra i et par måneder nå. Men hun surkler! Det vil si, det er ikke sånn nedi brystet-surkling. Det er heller ikke snørr i nesa-surkling. Det er mer som snorking, høres ut som det kommer fra overgangen mellom nese og svelg, der hvor drøvel/mandler er. Når jeg ammer henne høres det godt, når hun skal sove også. Da surkler hun både på inn- og utpust, men som sagt ikke sånn forkjølelses-surkling. Sitter hele tiden og venter på at hun enten skal harke noe opp, svelge noe ned, nyse noe ut, hva som helst, for lyden er der konstant, har vært det i flere uker nå. Husker ikke når den kom, har vel kanskje kommet litt etter litt? Hadde det vært vanlig slim eller noe, ville det jo før eller senere forsvunnet, hun ville svelget/harket/nyst eller noe. Men lyden sitter der, permanent, det er den samme lyden hele tiden, høres ut som om det er en ”ting” i nese/svelg. Altså, ikke absolutt hele tiden, lyden er altså mest tydelig når hun ammes eller skal sove/sover. Noen som skjønner hva jeg mener? Jeg er litt trøtt... Noen som aner hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg en time hos Doktor Dal, på Majorstua øre/nese/hals. Han er verdens beste med sånne små surklinger, og gir dere akkurat den hjelpen dere trenger.

Mine har begge gått hos han, og ingen av dem har vært sjuke etter at de fjernet mandlene. Men for all del: Ikke sett inn dren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svar!

Kjenner jeg blir litt bekymra når det blir snakk om fjerning av mandler, mannens kusine på 5 skulle fjerne disse, de perforerte hovedpulsåren og hun var bare sekunder fra å dø... :o

Men altså, takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...