Gjest 22 Girly Skrevet 5. mars 2011 #1 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei, jeg er en jente på 21 år og har holdt på med en fyr i tre måneder, og flørtet med han enda lenger. Denne fyren er ikke akkurat venner med, men kjenner eksen min, da de er jevnghamle, og jobber på samme arbeidsplass (nokså stor dog). Eksen min har fått ny dame, men har gitt klar og tydelig beskjed om at han ikke vil at jeg skal flørte med denne nye karen, ettersom de "kjenner hverandre" og har mange felles venner/kolleger. Etter at flørten min fikk denne beskjeden ble han bare mer ivrig på å flørte med meg, det endte med sex, og tonen etterpå var bra. (er forelsket i han) Tror vi startet med sex litt for tidlig for nå ser det nesten ut som han har mistet interessen etter fire hovedsaklig "sexmøter" med litt tv/musikk/mat.. . Jeg har hovedsaklig kontaktet han denne siste uka etter sist møte på søndag. Jeg spurte han i går om vi kunne møtes å snakke via telefon, og en dag etterpå svarte han men lurte hva vi skal snakke om.. Før var han alltid den som tok mest initiativ, det er siste uka det har vært slik klein stemning. Før alt dette var jeg ute å reiste og han snakket da med venner og sa at han savnet meg og han sendte velkomstmelding da jeg kom og sa han var skikklig glad i meg. Denne gutter er i motsetning til meg veldig utadvendt og har mange venner, (mange jentevenner også) mens jeg er litt kjedlig. Han har maset en del om hvem jeg har rotet med tidligere, og jeg mistenker at han har fått vite litt om hvem jeg har hatt sex med før han. Tror dere han har mistet interessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Del Skrevet 5. mars 2011 Tror dere han har mistet interessen? Han ble mer intensiv etter at eksen din satte seg på bakbeina og sluttet å ta kontakt etter noen runder med sex? Jeg tror han fikk det han ville og ja, interessen er borte. Ellers ville du ikke sittet her og skrevet akkurat dette innlegget. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt25 Skrevet 5. mars 2011 #3 Del Skrevet 5. mars 2011 Er kanskje like lite glad i å ta initiativ som deg! Hvorfor blir gutter anklager for å bare tenke på sex med en gang et forhold skranter -- Irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå