AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Del Skrevet 5. mars 2011 Typen min har jo vært sammen med ei som heter f.eks ida, og hu ida har vært sammen med f.eks ola. og ola og typen min krangla om ida en stund. ingen av de er sammen med ida nå, men typen min er fortsatt sur på ola. og snakker alltid dritt om han. da spør jeg han om han hater han pga det som skjedde med ida, og han sier ja. jeg har selv vært sammen med andre gutter og det har vært jenter som har prøvd seg på han jeg var sammen med da og de hatet jeg på den tiden, men den dag i dag har vi skværa opp og kan snakke sammen eller bare bryr meg ingenting om dem lengre. er det feil av meg å bli litt sint/frustert/lei meg fordi typen min hater ola så fælt enda? magefølesen min viser at typen fortsatt er intr i ida ellernoe.. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2011 #2 Del Skrevet 5. mars 2011 Oh, the drama.... La være å henge deg opp i det, han får styre sine egne vennskap/uvennskap selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Del Skrevet 5. mars 2011 Oh, the drama.... La være å henge deg opp i det, han får styre sine egne vennskap/uvennskap selv. men jeg syns jo dette er teit oppførsel ettersom han ikke er sammen med ida mer. greit at han kanskje misliker han, men trenger jo ikke å slenge dritt, eller prate om han, men han må jo prate om han til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 5. mars 2011 #4 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ser heller ikke problemet. Ingen av de er sammen med Ida lengre og typen din og Ola er tydeligvis langt fra kompiser og har vel ikke noe å gjøre med hverandre lengre de heller, så hvorfor er dette et tema i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Del Skrevet 5. mars 2011 fordi typen min snakker ofte om ola til meg. så han tydeligvis bryr seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2011 #6 Del Skrevet 5. mars 2011 Selvom han bryr seg trenger ikke du å bry deg. Du bestemmer selv hva du skal bry deg om, og dette høres bare tåpelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 5. mars 2011 #7 Del Skrevet 5. mars 2011 fordi typen min snakker ofte om ola til meg. så han tydeligvis bryr seg? Men hvis han snakker om Ola så er det jo tydeligvis Ola han har problemer med. Hadde han til stadighet dratt opp Ida derimot hadde saken vært en annen. Be han bli voksen og bli ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. mars 2011 #8 Del Skrevet 5. mars 2011 Virker spesielt for meg, virker som han bryr seg ja. I mine øyne er ikke det motsatte av å ha følelser for noen sinne, men nettopp likegyldighet. Hadde kjæresten min følt noe slikt, så hadde jeg begynt å lure. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym93 Skrevet 5. mars 2011 #9 Del Skrevet 5. mars 2011 spørr han rett ut om han fremdeles har følelser for "ida" siden han hater "ola" så mye.. vist det ikke er noe annet "ola" har gjort så har det noe med "ida" og gjør... og da syns jeg typen din er dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Del Skrevet 5. mars 2011 Virker spesielt for meg, virker som han bryr seg ja. I mine øyne er ikke det motsatte av å ha følelser for noen sinne, men nettopp likegyldighet. Hadde kjæresten min følt noe slikt, så hadde jeg begynt å lure. Mvh Yvonne Må si meg enig med Yvonne. Synes ikke det virker normalt å reagere slik om han er over "Ida"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå