Gjest Anonyyym Skrevet 5. mars 2011 #1 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei Jeg og min siste kjæreste var sammen i 3 år, og det ble slutt for 1 måned siden. Dette var tungt den første uken, men etter gikk det overraskende bra. Etter bruddet var det ingen kontakt mellom oss. Han tok kontakt for 5 dager siden, og vi møttes dagen etter. Vi hadde sex og vi snakket om alt som hadde skjedd i mellomtiden. Det var veldig koselig! Årsaken til bruddet var mye krangling om småting, men ellers hadde vi det veldig fint med hverandre og var utrolig glade i hverandre. Vi var med hverandre i går også, vi gikk ut en tur, spiste god middag og koste oss. Vi hadde sex da også. Vi betyr veldig mye for hverandre fremdeles, men saken er at jeg har fått sterke følelser for han. Følelser jeg ikke kjente på slutten av forholdet vårt. Jeg trodde jeg skulle klare dette uten å blande for mye følelser inn. Det er nemlig uaktuelt med nytt forhold nå. Jeg spurte han om han kunne få følelser for meg igjen, men han svarte at følelser som kjæreste kom ikke til å skje i nærmeste fremtid. Han er ett år eldre enn meg, og skal i militæret til sommeren. Han svarte at grunnen til at han ikke kom til å få slike følelser for meg igjen, var for at han vet at vi ikke funker så bra som kjærester for øyeblikket. Likevel er det viktig for han at vi har denne kontakten. Vi har avtale om å holde oss til hverandre, og ikke drive på med andre. Han gir meg mange komplimenter og sier at jeg er den beste i livet hans. Og jeg tror han mener det. Han har sagt det mange ganger. Jeg spurte om det var helt umulig at han kom til å få følelser for meg i det hele tatt, og han sier at det kan være mulig for oss å prøve ut forhold etter militæret. Men etter militæret? Det er jo litt under 1,5 år til! Det var jo et dilemma på slutten av forholdet vårt også, det med at han kommer til å få dårlig tid fremover med tanke på mye prøver, eksamener og russetid. Og deretter drar han, og det vil bli vanskelig å forlate hverandre hvis man har et nært forhold. Tror dere han er redd for å binde seg, fordi han vet det kan bli komplisert? - Hvordan skal jeg klare å beholde han gjennom russetiden(han har sagt han vil beholde meg(som "pulevenn"-liker ikke bruke dette ordet fordi vi faktisk betyr for mye for hverandre til å være det, men fremdeles ikke kjærester) hvis det funker mellom oss)? Jeg er livredd for russetiden hans. Han er ikke den som går rundt på alt og alle, men man vet jo aldri. - Hvordan skal vi eventuelt klare å holde ok kontakt gjennom hans tid i militæret? - Noen som har noen erfaringer med lignende? Som har noe tro på at dette kan gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannah_20 Skrevet 5. mars 2011 #2 Del Skrevet 5. mars 2011 Uff, vannskelig å vite.. Det er ikke enkelt når det blir slik. Nesten likt det som skjedde med meg og min kjæreste, bare omvendt. Jeg fikk dog følelser for han igjen etter all sexen og vi ble sammen igjen. Men nå har kranglinga kommer opp igjen, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente21 Skrevet 5. mars 2011 #3 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei jeg tror han digger deg mer enn noen annen jente, og at hvis han skulle være i et forhold ville han vært med deg. Men det jeg tror er at han ikke vil være i et forhold nå, han har mye han skal gjennom som du sier (russetid, militæret osv.) Og da samtidig klare å holde i gang et velfungerende forhold er vanskelig. Gjør deg selv en tjeneste og ikke tenk på han, og ta et råd fra en som har erfaring; Ikke vær pulevenn med han, hvis dere ikke kan være i et forhold. Da er det bedre å være vanlige venner. Dette sier jeg fordi jeg har vært gjennom noe lignende og for min del ble de blandede følelsene og alle tankene et kaos i hodet mitt. Det endte med at jeg plaget meg selv med følelser og tolkninger fram og tilbake, og dette gikk kraftig ut over skolearbeid og andre ting! Lev livet, og hold deg i aktivitet med andre ting, behold ham som en venn :-) enn så lenge... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå